| 1 | Eğitimde Nitel Araştırma Yöntemlerş | Yüksek Lisans | 3 | 2024-2025 | |
| 2 | Dil Edinimi ve Türkçe Öğretimi | Yüksek Lisans | 3 | 2024-2025 | |
| 3 | İlkokuma ve Yazma Öğretimi | Lisans | 3 | 2024-2025 | |
| 4 | Araştırmacı Öğretmen | Lisans | 2 | 2024-2025 | |
| 5 | Oryantasyon ve Kariyer Planlama | Lisans | 1 | 2024-2025 | |
| 6 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Lisans | 3 | 2024-2025 | |
| 7 | Türkçe Öğretimi | Lisans | 3 | 2024-2025 | |
| 8 | İlkokul Programları | Lisans | 2 | 2024-2025 | |
| 9 | Erken Okuryazarlık Eğitimi | Lisans | 2 | 2024-2025 | |
| 10 | Türkçe Öğretimi | Lisans | 3 | 2021-2022 | |
| 11 | İlkokul Programı | Lisans | 2 | 2021-2022 | |
| 12 | Öğretmenlik Uygulaması II | Lisans | 2 | 2021-2022 | |
| 13 | Öğretmenlik Uygulaması I | Lisans | 2 | 2021-2022 | |
| 14 | Danışmalık | Yüksek Lisans | 1 | 2021-2022 | |
| 15 | Uzmanlık Alan Dersi | Yüksek Lisans | 8 | 2021-2022 | |
| 16 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Doktora | 0 | 2021-2022 | |
| 17 | Seminer | Yüksek Lisans | 0 | 2021-2022 | |
| 18 | Tez Çalışması | Yüksek Lisans | 0 | 2021-2022 | |
| 19 | Kapsayıcı Dil Öğretimi | Lisans | 3 | 2021-2022 | |
| 20 | İlkokuma ve Yazma Öğretimi | Lisans | 3 | 2021-2022 | |
| 21 | Dil Becerilerine Genel Bir Bakış | Doktora | 3 | 2021-2022 | |
| 22 | Dil Edinimi ve Türkçe Öğretimi | Yüksek Lisans | 3 | 2021-2022 | |
| 23 | Danışmanlık | Doktora | 1 | 2021-2022 | |
| 24 | İlkokulda Öğrenme-Öğretme Süreci | Lisans | 2 | 2020-2021 | |
| 25 | Türkçe Öğretimi | Lisans | 3 | 2020-2021 | |
| 26 | Öğretmenlik Uygulaması II | Lisans | 2 | 2020-2021 | |
| 27 | İlkokuma ve Yazma Öğretimi | Lisans | 3 | 2020-2021 | |
| 28 | Seminer I | Doktora | 0 | 2020-2021 | |
| 29 | Danışmanlık | Yüksek Lisans | 1 | 2020-2021 | |
| 30 | Dil Becerilerine Genel Bir Bakış | Doktora | 3 | 2020-2021 | |
| 31 | Dil Edinimi ve Türkçe Öğretimi | Yüksek Lisans | 3 | 2020-2021 | |
| 32 | Seminer II | Doktora | 0 | 2020-2021 | |
| 33 | Danışmalık | Doktora | 1 | 2020-2021 | |
| 34 | Uzmanlık Alan Dersi | Yüksek Lisans | 8 | 2020-2021 | |
| 35 | Uzmanlık Alan Dersi | Yüksek Lisans | 8 | 2019-2020 | |
| 36 | Danışmalık | Doktora | 1 | 2019-2020 | |
| 37 | Seminer II | Doktora | 0 | 2019-2020 | |
| 38 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Doktora | 0 | 2019-2020 | |
| 39 | Dil Edinimi ve Türkçe Öğretimi | Yüksek Lisans | 3 | 2019-2020 | |
| 40 | Türkçe Öğretimi | Lisans | 3 | 2019-2020 | |
| 41 | İlkokuma ve Yazma Öğretimi | Lisans | 3 | 2019-2020 | |
| 42 | Seminer | Yüksek Lisans | 0 | 2019-2020 | |
| 43 | İlkokulda Öğrenme-Öğretme Süreci | Lisans | 2 | 2019-2020 | |
| 44 | Öğretmenlik Uygulaması II | Lisans | 2 | 2019-2020 | |
| 45 | Danışmanlık | Yüksek Lisans | 1 | 2019-2020 | |
| 46 | Danışmanlık | Yüksek Lisans | 1 | 2018-2019 | |
| 47 | Okul Deneyimi | Lisans | 1 | 2018-2019 | |
| 48 | Türkçe Öğretimi | Lisans | 3 | 2018-2019 | |
| 49 | Öğretmenlik Uygulaması I | Lisans | 2 | 2018-2019 | |
| 50 | Etkili İletişim | Lisans | 3 | 2018-2019 | |
| 51 | İlkokuma ve Yazma Öğretimi | Lisans | 3 | 2018-2019 | |
| 52 | Dil Edinimi ve Türkçe Öğretimi | Yüksek Lisans | 3 | 2018-2019 | |
| 53 | Uzmanlık Alan Dersi | Yüksek Lisans | 8 | 2018-2019 | |
| 54 | Seminer | Yüksek Lisans | 0 | 2018-2019 | |
| 55 | İlkokulda Öğrenme-Öğretme Süreci | Lisans | 2 | 2018-2019 | |
| 56 | Öğretmenlik Uygulaması I | Lisans | 2 | 2017-2018 | |
| 57 | Seminer | Yüksek Lisans | 0 | 2017-2018 | |
| 58 | Danışmanlık | Yüksek Lisans | 1 | 2017-2018 | |
| 59 | Uzmanlık Alan Dersi | Yüksek Lisans | 8 | 2017-2018 | |
| 60 | İlkokuma ve Yazma Öğretimi | Lisans | 3 | 2017-2018 | |
| 61 | Türkçe Öğretimi | Lisans | 3 | 2017-2018 | |
| 62 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Lisans | 3 | 2017-2018 | |
| 63 | Öğretmenlik Uygulaması II | Lisans | 2 | 2017-2018 | |
| 64 | Okul Deneyimi | Lisans | 1 | 2017-2018 | |
| 65 | Öğretmenlik Uygulaması II | Lisans | 2 | 2016-2017 | |
| 66 | Okul Deneyimi | Lisans | 1 | 2016-2017 | |
| 67 | Etkili İletişim | Lisans | 3 | 2016-2017 | |
| 68 | Sınıf Yönetimi | Lisans | 2 | 2016-2017 | |
| 69 | İlkokuma ve Yazma Öğretimi | Lisans | 3 | 2016-2017 | |