1 | info | ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİSİ OLAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP) HAZIRLAMADAKİ
YETERLİKLERİ | ŞAHBAZ ÜMİT, GÜDER Orhan | Trakya Eğitim Dergisi | 2022 | Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN |
2 | info | Determining Social Acceptance Levels of Primary Students with Special Needs
Participating in Inclusion Practices | ŞAHBAZ ÜMİT, ÇAĞ ADIGÜZEL Duygu | E-International Journal of Educational Research | 2022 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Education Full Text (H. W. Wilson) Database Coverage List, GOOGLE SCHOLAR, EBSCO Education Source, The Belt and Road, SOBIAD, OALIB, ScienceGate, TEI, COSMOS, CITEFACTOR, SCILIT, AJINDEX, WORLDCAT, GIF, CROSSREF, J-Gate |
3 | | Okulöncesi Eğitime Devam Eden Atipik ve Tipik Gelişim Gösteren Çocukların
Saldırganlıklarının ve Akran Şiddetine Maruz Kalma Düzeylerinin Belirlenmesi* | ŞAHBAZ ÜMİT, YÜCE GÜLŞAH | Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | 2021 | Uluslararası, Hakemli, , ERIC |
4 | info | LEVELS OF PEER RELATIONSHIPS OF ATYPICALLY AND TYPICALLY DEVELOPING CHILDREN IN PRESCHOOL EDUCATION | ŞAHBAZ ÜMİT, YÜCE GÜLŞAH | Psycho-Educational Research Reviews | 2021 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ERIC |
5 | info | Special Education Teachers’ Self-efficacy Beliefs and Attitudes Towards Science Teaching | ÖZTÜRK MÜYESSER, TAŞLIDERE ERDAL, ŞAHBAZ ÜMİT | International Journal of Education Technology and Scientific Researches | 2020 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, H.W WILSON, asos (Akademik Sosyal Bilimler Indeksi, SOBIAD, Academic Research Index, Cite Factor, DRJI, Türk Eğitim İndeksi (TEİ), International Scientific Indexing, DIIF, Scientific Indexing Services, ESJI (Eurasian Scientific Journal Index) |
6 | info | BÜTÜNLEŞTİRMENİN NORMAL GELİŞİM GÖSTEREN ÇOCUKLAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE FORMUNUN UYARLAMA ÇALIŞMASI | ŞAHBAZ ÜMİT,ATILGAN HAKAN,AYDEMİR DİLEK | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | 2019 | Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN |
7 | info | BÜTÜNLEŞTİRMENİN ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ BELİRLENMEYE YÖNELİK ÖLÇEK UYARLAMA ÇALIŞMASI | ŞAHBAZ ÜMİT,ATILGAN HAKAN,AYDEMİR DİLEK | Kastamonu Eğitim Dergisi | 2018 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ISI (THOMSON REUTERS MASTER JOURNAL LIST), TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal ve Beşeri Bilimler Veri Tabanı, ASOS INDEX (AKADEMIA SOSYAL BİLİMLER İNDESKSİ) |
8 | info | EFFECTIVENESS OF CONSTANT TIME DELAY INSTRUCTION WITH ERROR CORRECTION IN TEACHING THE SKILL OF IDENTIFYING THE NUMERALS TO STUDENTS WITH INTELLECTUAL DISABILITY | ŞAHBAZ ÜMİT,KATLAV SELDA | European Journal of Special Education Research | 2018 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Journals Indexed in Eric
|
9 | info | A comparison of burnout levels of preschool teachersin terms of having integration students in theirclasses or not | ŞAHBAZ ÜMİT,KOYUTÜRK KOÇER NAZİFE | Educational Research and Review | 2017 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Journals Indexed in Eric
|
10 | info | Comparing levels of professional satisfaction in preschool teachers whose classes ınclude or do not ınclude a special needs student | Koyutürk Nazife,ŞAHBAZ ÜMİT | Educational Research and Reviews | 2015 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Journals Indexed in Eric
|
11 | info | Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Disiplin Anlayışları ile İç-Dış Denetim odakları Arasındaki İlişki | ŞAHBAZ ÜMİT,YÖRÜK MUHSİN,ÖZCAN OSMAN | Journal of Research in Education and Teaching | 2015 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Rootindexing, Scientific Indexing Service, Open Academic Journals Indeks, International Journal Impact Factor, Acar Indexing, ASOS, Araştırmax Bilimsel Yayın İndeksi |
12 | | A Scale Development Study of Social Acceptance Levels For Disabled Students Who Integrated Primary School | ERDİNÇ ARSLAN, ÜMİT ŞAHBAZ | ERR-Educational Research and Reviews | 2012 | Uluslararası, Hakemli, , ERIC |
13 | | The Comparison of theViews of Early Childhood Teachers and CandidateTeachers towards the Inclusion Education | GÜL DALĞAR, ÜMİT ŞAHBAZ | International Journal of Humanities and Social Science | 2012 | Uluslararası, Hakemli, , EBSCO |
14 | | Okulöncesi Öğretmenlerinin Engelli Öğrencilerin Kaynaştırılmasına Yönelik Bilgilendirilmelerinin Kaynaştırmaya İlişkin Görüşlerinin Değişmesindeki Etkililiği | AKİF FATİH KILIÇ, ÜMİT ŞAHBAZ | Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi | 2011 | Ulusal, Hakemli, , ULAKBIM |
15 | | The effectiveness of in service training for school counselors on the inclusion of students with disabilities | ŞAHBAZ ÜMİT | Educational Research and Reviews | 2011 | Uluslararası, Hakemli, Basılı, ERIC |
16 | | The effectiveness of in-service training for school counselors on the inclusion of students with disabilities | ŞAHBAZ ÜMİT | Educational Research and Reviews | 2011 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ERIC, Google Scholar CNKI Scholar ResearchGate |
17 | | Okulöncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi | ŞAHBAZ ÜMİT,Kalay Gül | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | 2010 | Ulusal, Hakemli, Basılı, ULAKBIM |
18 | | Kaynaştırma Hakkında Doğru Bildiğimiz Yanlışlar | ŞAHBAZ ÜMİT | İlköğretmen Eğitimci Dergisi | 2008 | Ulusal, Hakemsiz, Basılı, |
19 | | Normal Öğrencilerin Kaynaştırma Sınıflarına Devam Eden Engelli Öğrenciler Hakkında Bilgilendirilmelerinin Engellilerin Sosyal Kabul Düzeylerine Etkisi | ŞAHBAZ ÜMİT | Eurasian Journal of Educational Research | 2007 | Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, SSCI |
20 | | Zihin engelli öğrencilere çarpım tablosunun öğretiminde sabit bekleme süreli öğretimin hata düzeltmesiz ve hata düzeltmeli uygulamalarının karşılaştırılması | ŞAHBAZ ÜMİT | Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi | 2006 | Ulusal, Hakemli, Basılı, ulakbim |