Makaleler

Makale Adı Yazarlar Yayın Yeri Yılı Açıklama
1SANDIKLI VE DİNAR MUTFAKLARININ GASTRONOMİ KÜLTÜR MİRASI AÇISINDAN İNCELENMESİKİLİNÇ UĞUR, Kozan EmineTürk Kültürü2021Uluslararası, Hakemli, Basılı, WorldCat.org
2Üniversite Öğrencilerinin Sürdürülebilir Turizme Yönelik Tutumları: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi ÖrneğiKİLİNÇ OLCAY,KİLİNÇ UĞUR,ONGUN UTKUTürk Turizm Araştırmaları Dergisi2020Ulusal, Hakemli, Basılı+Elektronik, TR DİZİN
3Çevrim İçi Restoran Deneyimi Yorumlarının Karma Yöntem ile Analizi: Burdur Restoranları ÖrneğiKİLİNÇ UĞURTurizm Akademik Dergisi2020Ulusal, Hakemli, Basılı+Elektronik, TR DİZİN
4OTEL İŞLETMELERİNDE OTANTİK LİDERLİK ALGISI VE İŞYERİ MUTLULUĞU: ANKARA İLİNDE BİR UYGULAMAKİLİNÇ UĞUR,Akdemir MustafaSüleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi2019Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, Ebsco, Sobiad, Asos
5SAKİN ŞEHİR, İNANÇ VE KIRSAL TURİZM ÜÇGENİ: YALVAÇİLÇESİ’NİN TURİZM POTANSİYELİNE YÖNELİK SWOT ANALİZİKİLİNÇ OLCAY,ONGUN UTKU,KİLİNÇ UĞURSüleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi2019Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, Ebsco, Sobiad, Asos
6ŞİKÂYET YÖNETİMİ VE HİZMET İYİLEŞTİRME STRATEJİLERİ: YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİ ÖRNEĞİKİLİNÇ UĞUR,Saka EmelSafran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi2019Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, Index Copernicus, Asos, DRJI
7Konaklama İşletmelerinde Şikayet Yönetimi: Müşteri – İşgören İletişimindeSözsüz İletişim Konusunda Bir Model ÖnerisiKİLİNÇ UĞURTurizm Akademik Dergisi2019Ulusal, Hakemli, Basılı+Elektronik, TR DİZİN
8AKADEMİK DANIŞMANLIĞIN İŞ ARAMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: TURİZM ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMAYEŞİLTAŞ MURAT,KİLİNÇ OLCAY,KİLİNÇ UĞUR,ÇEKEN HÜSEYİNBalıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi2018Ulusal, Hakemli, Basılı+Elektronik, TR DİZİN
9Yöresel Gastronomik Değerlerin Ürüne Dönüşme Düzeyi: Antalya İl Merkezi Restoran Menüleri Üzerine Bir İncelemeKİLİNÇ OLCAY,KİLİNÇ UĞURJournal of Tourism and Gastronomy Studies2018Ulusal, Hakemli, Basılı+Elektronik, TR DİZİN
10Sürdürülebilir Kırsal Turizmle Bütünleşen Eğirdir İlçesinin Sakin Şehir (Cittaslow) Kapsamında Kırsal Kalkınmaya EtkisiONGUN UTKU,GÖVDERE BEKİR,KİLİNÇ UĞUR,YEŞİLTAŞ MURATJournal of Current Researches on Social Sciences2017Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, International Scientific Indexing, DRJI, ISRA
11The power of informal communication and perceived organizational support on energy at work and extra role behavior: a survey on teachersALPARSLAN ALİ MURAT,KİLİNÇ UĞURInternational Journal of Human Sciences2015Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, Index Copernicus, Cite Factor
12Yükseköğretimde Mentörlük: Mentör ve Menti Bakışaçılarını Belirlemeye Yönelik Bir UygulamaKİLİNÇ UĞUR,ALPARSLAN ALİ MURATYükseköğretim Dergisi2014Ulusal, Hakemli, Basılı+Elektronik, TR DİZİN
13 infoCross-national Analysis of Hotel Customers’ Attitudes TowardComplaining and Their Complaining BehavioursYÜKSEL ATİLA,KİLİNÇ UĞUR,YÜKSEL FİSUNTOURISM MANAGEMENT2006Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, SSCI
14Türk ve Hollandalı Otel Müşterilerinin Şikayet Davranışları: Farklar ve BenzerliklerYÜKSEL ATİLA,KİLİNÇ UĞURSeyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD)2004Ulusal, Hakemli, Basılı, Endekste taranmıyor
15Çalışanları Gözüyle Konaklama İşletmelerinde Müşteri Şikayetleri ve Kullanılan İyileştirme StratejileriYÜKSEL ATİLA,KİLİNÇ UĞURSeyahat ve Turizm Araştırmaları Dergisi2003Ulusal, Hakemli, Basılı, Endekste taranmıyor
16Konaklama İşletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine EtkileriYÜKSEL ATİLA,KİLİNÇ UĞURAnatolia Turizm Araştırmaları Dergisi2003Ulusal, Hakemli, Basılı, Endekste taranmıyor
17Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama İşletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Grupları Arasındaki Beklenti FarklılıklarıYÜKSEL ATİLA,KİLİNÇ UĞURAnatolia turizm Araştırmaları Dergisi2003Ulusal, Hakemli, Basılı, Endekste taranmıyor