1 | Academic Performance Classification: Use of Supervised Learning Approach in Educational Data Mining | IŞIK ALİ HAKAN, AKBAY TUNCER | 5th International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering | 06.11.2023 | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
2 | Öğretmen adaylarının 21. YY. Öğrenen becerilerinin tanılanması ve yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile ilişkisinin incelenmesi | AKBAY TUNCER,SIVACI SADIK YÜKSEL,AKBAY LOKMAN | The 5th TURKCESS Education and Social Science Congress | 27.06.2019 | Özet bildiri, Basılı, |
3 | Investigation of teacher candidates’ 21st century skills via PAMS | AKBAY TUNCER,SIVACI SADIK YÜKSEL,AKBAY LOKMAN | The 5th TURKCESS Education and Social Science Congress | 27.06.2019 | Özet bildiri, Basılı, |
4 | Illegitimate use of ANOVA as a surrogate for MANOVA and/or DDA | AKBAY LOKMAN,AKBAY TUNCER,EROL OSMAN | The 27th International Conference on Educational Sciences | 18.04.2018 | Özet bildiri, Basılı, Antalya |
5 | Cost of performing a test: Traditional vs. computerized | AKBAY TUNCER,AKBAY LOKMAN,EROL OSMAN | The 27th International Conference on Educational Sciences | 18.04.2018 | Özet bildiri, Basılı, Antalya |
6 | The Design of Academic Writing Groups for EFL Postgraduate Students | CAN GÜLFİDAN,BATTAL ALİ,İlçi Ahmet,ALKIŞ YUNUS,AKBAY TUNCER,KİLİS SELCAN,ARSLAN OKAN | Education, Society Reform Research (EDUSREF 2018) | 07.04.2018 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, Ankara |
7 | The Design of Academic Writing Groups for EFL Postgraduate Students | CAN GÜLFİDAN,Battal Ali,İlçi Ahmet,ALKIŞ YUNUS,AKBAY TUNCER,KİLİS SELCAN,Arslan Okan | Education, Society, Reform Researc | 07.04.2018 | Özet bildiri, , |
8 | Examining the Causal Effects of the Two Predominant Factors on CriticalThinking Disposition: A Multiple Group SEM | AKBAY TUNCER,AKBAY LOKMAN | 4th International Conference on Humanities and Educational Research | 29.12.2017 | Özet bildiri, Elektronik, İstanbul |
9 | Influential Factors on Academic Achievement of Pre-service Teachers: An SEM Model | AKBAY TUNCER,TÜRKMEN GAMZE,POLAT HAMZA | II. International Eurasian Educational Research Congress | 12.02.2015 | Özet bildiri, Elektronik, |
10 | Two Predominant Causal Latent Variables Effecting Critical Thinking Disposition: An SEM Model | BAŞER GÜLSOY VESİLE GÜL,AKBAY TUNCER,AKBAY LOKMAN | II. International Eurasian Educational Research Congress | 12.02.2015 | Özet bildiri, Elektronik, |
11 | BÖTE Öğrencilerinin 21 YY Becerileri Algılarının Kelime İlişkilentirme Testi Yoluyla Saptanması | Başer, Akbay, Sezgin | 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu | | Sözlü Bildiri, , |
12 | Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlığı Özyeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi | Başer, Sezgin, Akbay | 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu | | Sözlü Bildiri, , |
13 | Böte Bölümü Öğretmen Adaylarının Üst Bilişsel Farkındalık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi | Başer, Sezgin, Akbay | 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu | | Sözlü Bildiri, , |
14 | Augmented Reality Applications in Education | AKBAY TUNCER,BAŞER GÜLSOY VESİLE GÜL,SEZGİN SEZAN | 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium | | Özet bildiri, , |