Kitaplar

Kitap Adı Bölüm Adı Yazarlar Yayın Yeri Yılı Açıklama
1Pazarlama AraştırmalarıBölüm 23: Rapor Hazırlama ve SunumÖZKAN TÜLAYPalme Yayınevi2023Kitap Tercümesi, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
2SOSYAL BİLİMLERDE MESLEKLERİN, EĞİTİMİN VE UYGULAMALI EĞİTİMLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ: Öğrenci, Akademik Danışman ve Sektör Memnuniyeti ÜzerineBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulunda Uygulamalı Eğitimlerde Paydaş Memnuniyeti Üzerine Genel Bir DeğerlendirmeÖZKAN TÜLAYEğitim Yayınevi2023Bilimsel Kitap, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
3PANDEMİ SONRASI TÜKETİM ARAŞTIRMALARIPandemi Sonrası Dönemde Tüketicilerin Ulaştırma Sistemi TercihleriÖZKAN TÜLAYGazi Kitabevi2022Bilimsel Kitap, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
4ÖRGÜTSEL STRATEJİ VE STRATEJİK İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİKızıl Okyanus ve Mavi Okyanus StratejisiÖZKAN TÜLAYBETA Basım Yayım Dağıtım A.Ş.2022Bilimsel Kitap, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
5SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL ARAŞTIRMALARCOVİD-19 SALGINI SÜRECİNDE TÜRKİYE’DE GSM OPERATÖRLERİNDE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE ETKİLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME VE ARAŞTIRMAÖZKAN TÜLAYİKSAD2022Bilimsel Kitap, Uluslararası, Elektronik, Bölüm(ler)
6YÖNETİM VE ORGANİZASYON ÜZERİNE LİTERATÜREL ANALİZ VE ÖLÇEKLERMarka YönetimiÖZKAN TÜLAY, YALÇIN MUSTAFANOBEL AKADEMİK YAYINCILIK2022Bilimsel Kitap, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
7İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLERDE ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER CİLT IPazar Tabanlı Örgüt KültürüÖZKAN TÜLAYGece Kitaplığı2021Bilimsel Kitap, Uluslararası, Basılı+Elektronik, Bölüm(ler)
8SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERDE ÖRGÜTLERE AKADEMİK BAKIŞKültür Olarak Girişimci Pazarlamanın Kavramsal Bir DeğerlendirmesiÖZKAN TÜLAYİKSAD Publishing House2021Bilimsel Kitap, Uluslararası, Elektronik, Bölüm(ler)
9SOSYAL BİLİMLERDE EKONOMİ-POLİTİK YAZILARTürkiye'de Tüketicilerin Katılım (İslami) Bankası Tercih KriterleriÖZKAN TÜLAYİKSAD Publishing House2021Bilimsel Kitap, Uluslararası, Elektronik, Bölüm(ler)
10İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLERDE ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELERHavaalanı Yer Hizmetleri Şirketlerinde İçsel PazarlamaÖZKAN TÜLAYGece Kitaplığı2021Bilimsel Kitap, Uluslararası, Basılı+Elektronik, Bölüm(ler)
11TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ITüketici Davranışları ve MarkaÖZKAN TÜLAYEğitim Yayınevi2021Bilimsel Kitap, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
12TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI IITüketici Davranışları ve Covid-19ÖZKAN TÜLAYEğitim Yayınevi2021Bilimsel Kitap, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
13SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR 3Pazarlama KültürüÖZKAN TÜLAYGECE KİTAPLIĞI2020Bilimsel Kitap, Uluslararası, Elektronik, Bölüm(ler)
14COVID-19 SÜRECİNİN EKONOMİK VE SEKTÖREL ETKİLERİCovid-19 Sürecinde Tüketici DavranışlarıÖZKAN TÜLAYIKSAD PUBLICATIONS2020Bilimsel Kitap, Uluslararası, Elektronik, Bölüm(ler)
15ÇALIŞMA HAYATININ BİLİMSEL PENCERESİKamu ve Özel Sektörde Pazar Tabanlı Örgüt Kültürü ve Çalışan Memnuniyetinin KarşılaştırmasıÖZKAN TÜLAYIKSAD PUBLICATIONS2020Bilimsel Kitap, Uluslararası, Elektronik, Bölüm(ler)
16MODERN İŞLETMECİLİKTE YÖNETSEL KONULARPazarlama YetenekleriÖZKAN TÜLAYEĞİTİM YAYINEVİ2020Bilimsel Kitap, Uluslararası, Elektronik, Bölüm(ler)