Yönetilen Tezler

(Sadece YÖK Tez Merkezi Kaynaklı Tezler Listelenmektedir.)

Tez Adi Türü Üniversite/Enstitü/Anabilimdalı Yılı Durumu
1Resort Otellerde İçsel Pazarlamanın Çalışan Temelli Marka Denkliğine Etkisi: Marka Anlayışı ve Marka Bağlılığının Aracılık RolüYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı2025Devam Ediyor
2Hizmet Kalitesi, Marka İtibarı ve Marka Güveninin Restoran Müşterilerinin Daha Fazla Ödeme Eğilimi Üzerindeki EtkileriYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı2024Devam Ediyor
3Otel marka nefretinin nedenleri ve sonuçları: Yerli turistler üzerine keşifsel bir araştırmaYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı2024Tamamlandı
4Kültürel Miras Destinasyonlarında Dijitalleşmenin Destinasyon Evangelizmine Etkileri: İstanbul ÖrneğiDoktoraBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Turizm Ana Bilim Dalı2024Devam Ediyor
5Otel çalışanlarının tatil satın alma karar süreci üzerine nitel bir araştırmaYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı2023Tamamlandı
6Rehberli turlarda sosyal etkileşimin katılımcı gözlem yoluyla incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı2023Tamamlandı