Yönetilen Tezler

(Sadece YÖK Tez Merkezi Kaynaklı Tezler Listelenmektedir.)

Tez Adi Türü Üniversite/Enstitü/Anabilimdalı Yılı Durumu
1Sosyal Medya Kullanımında Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Ortaöğretim Öğrencilerinin Davranışları Üzerindeki EtkileriYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2024Devam Ediyor
2SOSYAL ÖĞRENME KURAMI BAĞLAMINDA DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN ROL MODELLİĞİYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2024Devam Ediyor
3Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi öğretmenlerine göre örgün din öğretiminin imkân ve sorunları (Ege Bölgesi örneği)DoktoraDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2023Tamamlandı
4Diyanet İşleri Türk İslam Birliği'nin (DİTİB) din eğitimi ve din hizmetleri çalışmalarıYüksek LisansDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2022Tamamlandı
5İmam Maturidi'nin ahlak eğitimi ile ilgili görüşleriYüksek LisansDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2022Tamamlandı
6Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi öğretmenlerine göre seçmeli din derslerinin imkânları ve sorunları: İzmir örneğiYüksek LisansDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2021Tamamlandı
7İlköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi ders kitaplarında özdenetim değeriYüksek LisansDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2021Tamamlandı
8Nurettin Topçu'da din ve ahlak eğitimiYüksek LisansDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2021Tamamlandı
9Türk-İslam kültüründeki hikmet geleneğinin din eğitimi açısından değerlendirilmesi: Divan-ı Hikmet örneğiYüksek LisansDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2021Tamamlandı
10Din kültürü ve ahlak bilgisi dersindeki ahiretle ilgili kazanımların değerlendirilmesiYüksek LisansDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2021Tamamlandı
11OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMINDA YER ALAN OYUNLARIN DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİYüksek LisansDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Din ve Felsefe Bilimleri Ana Bilim Dalı2021Devam Ediyor
12Palyatif bakım çalışanlarının karşılaştıkları güçlüklerle baş etmede dini değerlerin rolüYüksek LisansDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2020Tamamlandı
13Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenlerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ve hayat boyu öğrenme faaliyetlerine katılım düzeyleri(Karşıyaka-Bayraklı örneklemi)Yüksek LisansDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2017Tamamlandı
14Din görevlilerinin mesleki algıları( İzmir örneği)Yüksek LisansDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2017Tamamlandı
15İlköğretim öğrencileri gözünde kaynak kişi olarak Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmeniYüksek LisansDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2016Tamamlandı
16İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi programının kültürler arası din eğitimi açısından değerlendirilmesiYüksek LisansDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2013Tamamlandı
17Camilerin toplumsal kimlik ve değerlerin oluşmasındaki rolüYüksek LisansDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2013Tamamlandı
18Comenius'un din ve ahlak öğretimi ile ilgili görüşleriDoktoraDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2008Tamamlandı
19Lisede din kültürü ve ahlak bilgisi dersi müfredatının program geliştirme süreçleri bakımından incelenmesiYüksek LisansDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2005Tamamlandı
20Din eğitiminin psikolojik temelleri açısından C.G. Jung ve S. FreudYüksek LisansDokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2003Tamamlandı
21Yaygın din eğitiminde hutbelerYüksek LisansHarran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2001Tamamlandı
22Din öğretiminde bireysel farklılıklarYüksek LisansHarran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2001Tamamlandı
23Kişilik gelişiminde din eğitimiYüksek LisansHarran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı2001Tamamlandı
24Liselerdeki din kültürü ve ahlak bilgisi derslerinin yeterlilikleriYüksek LisansHarran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı1999Tamamlandı
25Din öğretiminde öğretmen yetiştirmeYüksek LisansHarran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı1999Tamamlandı
26Din eğitiminde rehberlik ve psikolojik danışmaYüksek LisansHarran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı1999Tamamlandı