| 1 | Sosyal Medya Kullanımında Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Ortaöğretim Öğrencilerinin Davranışları Üzerindeki Etkileri | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2024 | Devam Ediyor | 
| 2 | SOSYAL ÖĞRENME KURAMI BAĞLAMINDA DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN ROL MODELLİĞİ | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2024 | Devam Ediyor | 
| 3 | Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi öğretmenlerine göre örgün din öğretiminin imkân ve sorunları (Ege Bölgesi örneği) | Doktora | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2023 | Tamamlandı | 
| 4 | Diyanet İşleri Türk İslam Birliği'nin (DİTİB) din eğitimi ve din hizmetleri çalışmaları | Yüksek Lisans | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2022 | Tamamlandı | 
| 5 | İmam Maturidi'nin ahlak eğitimi ile ilgili görüşleri | Yüksek Lisans | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2022 | Tamamlandı | 
| 6 | Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi öğretmenlerine göre seçmeli din derslerinin imkânları ve sorunları: İzmir örneği | Yüksek Lisans | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2021 | Tamamlandı | 
| 7 | İlköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi ders kitaplarında özdenetim değeri | Yüksek Lisans | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2021 | Tamamlandı | 
| 8 | Nurettin Topçu'da din ve ahlak eğitimi | Yüksek Lisans | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2021 | Tamamlandı | 
| 9 | Türk-İslam kültüründeki hikmet geleneğinin din eğitimi açısından değerlendirilmesi: Divan-ı Hikmet örneği | Yüksek Lisans | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2021 | Tamamlandı | 
| 10 | Din kültürü ve ahlak bilgisi dersindeki ahiretle ilgili kazanımların değerlendirilmesi | Yüksek Lisans | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2021 | Tamamlandı | 
| 11 | OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMINDA YER ALAN OYUNLARIN DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ | Yüksek Lisans | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Din ve Felsefe Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2021 | Devam Ediyor | 
| 12 | Palyatif bakım çalışanlarının karşılaştıkları güçlüklerle baş etmede dini değerlerin rolü | Yüksek Lisans | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2020 | Tamamlandı | 
| 13 | Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenlerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ve hayat boyu öğrenme faaliyetlerine katılım düzeyleri(Karşıyaka-Bayraklı örneklemi) | Yüksek Lisans | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2017 | Tamamlandı | 
| 14 | Din görevlilerinin mesleki algıları( İzmir örneği) | Yüksek Lisans | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2017 | Tamamlandı | 
| 15 | İlköğretim öğrencileri gözünde kaynak kişi olarak Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmeni | Yüksek Lisans | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2016 | Tamamlandı | 
| 16 | İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi programının kültürler arası din eğitimi açısından değerlendirilmesi | Yüksek Lisans | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2013 | Tamamlandı | 
| 17 | Camilerin toplumsal kimlik ve değerlerin oluşmasındaki rolü | Yüksek Lisans | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2013 | Tamamlandı | 
| 18 | Comenius'un din ve ahlak öğretimi ile ilgili görüşleri | Doktora | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2008 | Tamamlandı | 
| 19 | Lisede din kültürü ve ahlak bilgisi dersi müfredatının program geliştirme süreçleri bakımından incelenmesi | Yüksek Lisans | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2005 | Tamamlandı | 
| 20 | Din eğitiminin psikolojik temelleri açısından C.G. Jung ve S. Freud | Yüksek Lisans | Dokuz Eylül Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2003 | Tamamlandı | 
| 21 | Yaygın din eğitiminde hutbeler | Yüksek Lisans | Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2001 | Tamamlandı | 
| 22 | Din öğretiminde bireysel farklılıklar | Yüksek Lisans | Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2001 | Tamamlandı | 
| 23 | Kişilik gelişiminde din eğitimi | Yüksek Lisans | Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2001 | Tamamlandı | 
| 24 | Liselerdeki din kültürü ve ahlak bilgisi derslerinin yeterlilikleri | Yüksek Lisans | Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 1999 | Tamamlandı | 
| 25 | Din öğretiminde öğretmen yetiştirme | Yüksek Lisans | Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 1999 | Tamamlandı | 
| 26 | Din eğitiminde rehberlik ve psikolojik danışma | Yüksek Lisans | Harran Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | 1999 | Tamamlandı |