| 1 | İngilizce Öğretiminde Drama | Lisans | 2 | 2023-2024 | |
| 2 | Öğretmenlik Uygulaması II | Lisans | 2 | 2023-2024 | |
| 3 | Öğretmenlik Uygulaması I | Lisans | 2 | 2023-2024 | |
| 4 | Dil ve Edebiyat Öğretimi II | Lisans | 2 | 2023-2024 | |
| 5 | Dil ve Edebiyat Öğretimi I | Lisans | 2 | 2023-2024 | |
| 6 | Kitle İletişimde İngilizce | Lisans | 2 | 2023-2024 | |
| 7 | İngiliz Edebiyatı II | Lisans | 2 | 2023-2024 | |
| 8 | İngiliz Edebiyatı I | Lisans | 2 | 2023-2024 | |
| 9 | Kariyer Planlama ve Oryantasyon | Lisans | 1 | 2023-2024 | |
| 10 | Okuma Becerileri II | Lisans | 2 | 2023-2024 | |
| 11 | Okuma Becerileri I | Lisans | 2 | 2023-2024 | |
| 12 | Öğretmenlik Uyguması | Lisans | 6 | 2020-2021 | |
| 13 | Okul Deneyimi | Lisans | 4 | 2020-2021 | |
| 14 | İngilizce Öğretiminde Drama | Lisans | 2 | 2020-2021 | |
| 15 | Seçmeli: İleri İ. Dilbilgisi I - II | Lisans | 2 | 2020-2021 | |
| 16 | Dil ve Edebiyat I - II | Lisans | 2 | 2020-2021 | |
| 17 | İngiliz Edebiyatı I - II | Lisans | 2 | 2020-2021 | |
| 18 | Sözlü İletişim Becerileri I - II | Lisans | 2 | 2020-2021 | |
| 19 | YABANCI DİL I:İNGİLİZCE | Lisans | 11 | 2014-2015 | |
| 20 | DRAMA | Lisans | 4 | 2014-2015 | |
| 21 | İNGİLİZ EDEBİYATI I | Lisans | 3 | 2014-2015 | |
| 22 | Yabancı Dil I: İngilizce | Lisans | 15 | 2013-2014 | |
| 23 | DRAMA | Lisans | 4 | 2013-2014 | |
| 24 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II | Lisans | 3 | 2012-2013 | |
| 25 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Lisans | 3 | 2012-2013 | |
| 26 | SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ I | Lisans | 3 | 2012-2013 | |
| 27 | SEÇMELİ-FONETİK | Lisans | 2 | 2012-2013 | |
| 28 | EDEBİYAT VE DİL ÖĞRETİMİ II | Lisans | 3 | 2012-2013 | |
| 29 | EDEBİYAT VE DİL ÖĞRETİMİ I | Lisans | 3 | 2012-2013 | |
| 30 | DRAMA | Lisans | 3 | 2012-2013 | |
| 31 | BAĞLAMSAL DİLBİLGİSİ II | Lisans | 3 | 2012-2013 | |
| 32 | BAĞLAMSAL DİLBİLGİSİ I | Lisans | 3 | 2012-2013 | |
| 33 | OKUL DENEYİMİ | Lisans | 3 | 2012-2013 | |
| 34 | İNGİLİZCE-TÜRKÇE ÇEVİRİ | Lisans | 3 | 2012-2013 | |
| 35 | İNGİLİZ EDEBİYATI II | Lisans | 3 | 2012-2013 | |