Yönetilen Tezler

(Sadece YÖK Tez Merkezi Kaynaklı Tezler Listelenmektedir.)

Tez Adi Türü Üniversite/Enstitü/Anabilimdalı Yılı Durumu
1Uluslararası e-ticaret sitelerinde marka sadakati geliştirmede algılanan kalite, müşteri memnuniyeti ve marka benzerliğinin rolüYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Gümrük İşletme Ana Bilim Dalı2023Tamamlandı
2Sosyal medyanın satın alma davranışına etkisinde kuşakların düzenleyici rolüYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Gümrük İşletme Ana Bilim Dalı2023Tamamlandı
3Gösterişçi tüketim, yabancı marka isimli ürünlere yönelik tutum, algılanan kalite ve satın alma niyeti ilişkisiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Gümrük İşletme Ana Bilim Dalı2023Tamamlandı
4Kuşaklarda Sürdürülebilirliğin Etkenleri ve Tüketici Refahı: Etik Temelli Dini ve Kültürel Değerlerinin İncelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Gümrük İşletme Ana Bilim Dalı2023Devam Ediyor