| 1 | Farklı Zı̇hı̇nsel Becerı̇lere Sahı̇p Öğrencı̇lerı̇n Güncel Fen Konularındaki Beyı̇n Aktivasyonlarının Elektroensefalografı̇ (EEG) Yoluyla İncelenmesi | Doktora | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2025 | Tamamlandı |
| 2 | Türkiye'de fen eğitiminde kavram yanılgılarıyla ilgili yapılan çalışmaların tematik içerik analizi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2022 | Tamamlandı |
| 3 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik zihinsel modelleri | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2019 | Tamamlandı |
| 4 | Fen bilimleri öğretmenleri ve öğretmen adaylarının STEM'e yönelik farkındalık, tutum ve görüşlerinin belirlenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2019 | Tamamlandı |
| 5 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme süreçlerinin incelenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2016 | Tamamlandı |
| 6 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının ve fen bilimleri öğretmenlerinin epistemolojik inançları ve bilişötesi farkındalıklarının incelenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2016 | Tamamlandı |
| 7 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının yaratıcı düşünme düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2013 | Tamamlandı |
| 8 | İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin öğrenme stillerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2013 | Tamamlandı |