Yönetilen Tezler

(Sadece YÖK Tez Merkezi Kaynaklı Tezler Listelenmektedir.)

Tez Adi Türü Üniversite/Enstitü/Anabilimdalı Yılı Durumu
1Ortaokul öğrencilerinin uzamsal yetenekleri ve kaygıları ile geometriye yönelik akıl yürütme becerileri ve öz yeterlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı2024Tamamlandı
2Ortaokul matematik öğretmen adaylarının grafiklere ilişkin alan bilgilerinin incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı2024Tamamlandı
37. ve 8. sınıf öğrencilerinin grafik becerilerinin incelenmesi: sütun, çizgi ve daire grafikleriYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı2024Tamamlandı
4ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MERKEZİ EĞİLİM ÖLÇÜLERİNİN KAVRAMSAL VE İŞLEMSEL BİLGİ DÜZEYLERİNİN İSTATİSTİKSEL DÜŞÜNME DÜZEYLERİ İLE ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı2024Devam Ediyor
56.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DUYUŞSAL ÖZELLİKLERİNİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİNİN İNCELENMESİYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Fen ve Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı2024Devam Ediyor
6MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MERKEZİ EĞİLİM VE YAYILIM ÖLÇÜLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETİM BİLGİLERİNİN İNCELENMESİYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı2024Devam Ediyor
7İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin sayı duyularının dört işlem becerisine dayalı problemlerde incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı2023Tamamlandı
8Matematiksel modelleme etkinliklerinin yedinci sınıf öğrencilerinin matematik okuryazarlıklarına, okuryazarlık özyeterliliklerine, derse katılımlarına ve tutumlarına etkisiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı2023Tamamlandı
9Sekizinci sınıf öğrencilerinin üstbiliş kalibrasyonlarının ve matematiksel üstbiliş farkındalıklarının; Beceri temelli matematik sorularını çözebilme bağlamında incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı2022Tamamlandı