Yönetilen Tezler

(Sadece YÖK Tez Merkezi Kaynaklı Tezler Listelenmektedir.)

Tez Adi Türü Üniversite/Enstitü/Anabilimdalı Yılı Durumu
1Ortaokul matematik öğretmen adaylarının grafiklere ilişkin alan bilgilerinin incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı2024Tamamlandı
2ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MERKEZİ EĞİLİM ÖLÇÜLERİNİN KAVRAMSAL VE İŞLEMSEL BİLGİ DÜZEYLERİNİN İSTATİSTİKSEL DÜŞÜNME DÜZEYLERİ İLE ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı2024Devam Ediyor
36.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DUYUŞSAL ÖZELLİKLERİNİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİNİN İNCELENMESİYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Fen ve Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı2024Devam Ediyor
4MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MERKEZİ EĞİLİM VE YAYILIM ÖLÇÜLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETİM BİLGİLERİNİN İNCELENMESİYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı2024Devam Ediyor
57 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Grafik Kavramını Anlama Becerilerinin İncelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı2023Devam Ediyor
6İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin sayı duyularının dört işlem becerisine dayalı problemlerde incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı2023Tamamlandı
7Matematiksel modelleme etkinliklerinin yedinci sınıf öğrencilerinin matematik okuryazarlıklarına, okuryazarlık özyeterliliklerine, derse katılımlarına ve tutumlarına etkisiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı2023Tamamlandı
8ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN UZAMSAL YETENEKLERİ VE KAYGILARI İLE GEOMETRİYE YÖNELİK AKIL YÜRÜTME BECERİLERİ VE ÖZ YETERLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı2023Devam Ediyor
9Sekizinci sınıf öğrencilerinin üstbiliş kalibrasyonlarının ve matematiksel üstbiliş farkındalıklarının; Beceri temelli matematik sorularını çözebilme bağlamında incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı2022Tamamlandı