1 | 6.Sınıf Öğrencilerinin Aritmetik Ortalama Ve Açıklık Kavramlarını Yorumlamalarının İncelenmesi | Arslan Hilal Merve,GÜREL RAMAZAN | Uluslararası 21. YY Eğitim Araştırmaları Kongresi (INER CONGRESS) | 29.04.2024 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
2 | Matematik ve Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri | Tuğrul Tuğçe, GÜREL RAMAZAN | 5th INTERNATIONAL YOUNG RESEARCHERS STUDENT CONGRESS | 24.08.2023 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
3 | 8. Sınıf Öğrencilerinin EBOB-EKOK Problemlerinde Yapmış Oldukları Hataların ve
Kullandıkları Çözüm Stratejilerinin İncelenmesi | Esen Mertcan, Cömert Kadir, Kaşlı Mustafa Yasin, GÜREL RAMAZAN | 3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM | 30.09.2022 | Özet bildiri, Elektronik, İzmir |
4 | Tam Sayılarda Toplama ve Çıkarma İşlemlerinde Model Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi | ÇAĞLAR MERVE, Koç Tuğba, GÜREL RAMAZAN | 3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM | 23.09.2022 | Özet bildiri, Elektronik, İzmir |
5 | Ortaokul Öğrencilerinin Sayı Hissi Öz-Yeterliliği ve Üstbilişsel Becerileri Arasındaki İlişki | TÜRKER ESRA, Topçu Abdullah, GÜREL RAMAZAN | 13th INTERNATIONAL CONGRESS ON NEW TRENDS IN EDUCATION | 15.05.2022 | Özet bildiri, Elektronik, Aydın |
6 | Evaluation Of The "I'm The Future, Hold On To Me!-2 Nature And Science Project”” Carried Out Within The Scope Of Tubıtak 4004
Project | GÜREL RAMAZAN, EROL OSMAN | 5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5) | 31.10.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
7 | Aynı Cebirsel İfadelerdeki Farklı Değişken Anlamları: Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Farklı Problemler Çözümlerinin İncelenmesi | GÜREL RAMAZAN, ÇELİKSOY DENİZ | 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ Burdur | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
8 | Ortaokul Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik Tutumlarının İncelenmesi | AKYOL Betül, GÜREL RAMAZAN | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021) | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
9 | Ortaokul Öğrencilerinin Eşitlik ve Denklem Konusundaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi | KABAK Gizem, GÜREL RAMAZAN | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021) | 21.05.2021 | Özet bildiri, Basılı, Burdur |
10 | Matematik Dersi Katılım Ölçeği: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması | GÜREL RAMAZAN | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021) | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
11 | 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Dörtgenler Konusundaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi | AKIŞ Büşra, GÜREL RAMAZAN | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021) | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
12 | Analoji Destekli Öğretimin 7. Sınıf Öğrencilerinin Tam Sayılar Konusundaki Başarılarına Etkisi | YILDIRIM Betül, GÜREL RAMAZAN | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021) | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
13 | LGS Matematik Alt Testine İlişkin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri | GÜREL RAMAZAN, ÇELİKSOY DENİZ | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021) | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
14 | Lise öğrencilerine yönelik gerçekleştirilen "Gelecek Benim. Elimden Tut!" TÜBİTAK 4004 Projesinin Değerlendirilmesi | GÜREL RAMAZAN, EROL OSMAN | VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS | 12.10.2020 | Özet bildiri, Elektronik, Eskişehir |
15 | Investigation of Teaching Materials in Middle School Mathematics Textbooks inTerms of Van Hiele Geometric Thinking Levels: The Case of Circle | GÜREL RAMAZAN,çuvaş esra,acar irem | IV. International Symposium on Strategic and Social Research | 29.12.2019 | Tam metin bildiri, Elektronik, burdur |
16 | 6. Sınıf Matematik Dersinde Matematik Tarihi Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri | GÜREL RAMAZAN,cengiz şeydanur,nuhoğlu fatma nilay | Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi | 30.10.2019 | Tam metin bildiri, Elektronik, Denizli |
17 | Subjects Perceived As Difficult In 6th Grade Mathematics Curriculum: Teacher And Students View | GÜREL RAMAZAN,çağlar merve | Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi | 30.10.2019 | Özet bildiri, Elektronik, İzmir |
18 | Ortaokul 5. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri Açısından İncelenmesi | Çuvaş Esra, Acar İrem, GÜREL RAMAZAN, ÇELİKSOY DENİZ | 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education | 26.09.2019 | Tam metin bildiri, Basılı, TRABZON |
19 | Matematik Öğretmen Adaylarının Sayı ve SayıKümeleriyle İlgili Kavrayışlarının İncelenmesi | GÜREL RAMAZAN | The 28th International Conference on Educational Sciences | 20.09.2019 | Tam metin bildiri, Elektronik, Ankara |
20 | Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Grafik Konusuna İlişkinBilgilerinin İncelenmesi | GÜREL RAMAZAN | The 28th International Conference on Educational Sciences | 28.04.2019 | Özet bildiri, Elektronik, Ankara |
21 | Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Ortaokul 7.SınıfMatematik Dersinde Zorlanılan Konular | GÜREL RAMAZAN,doğmaz Ülkü simge,ergin canan melek | The 28th International Conference on Educational Sciences | 28.04.2019 | Özet bildiri, Elektronik, Ankara |
22 | Öğrencilerin Görüşlerine Göre Matematik KorkularınınNedenlerinin İncelenmesi | GÜREL RAMAZAN,Dayı Betül | The 28th International Conference on Educational Sciences | 28.04.2019 | Özet bildiri, Elektronik, Ankara |
23 | Do Prospective Elementary Mathematics Teachers Write Algebraic Expressions According To The Given Verbal Situation? | ÇELİKSOY DENİZ, GÜREL RAMAZAN | Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongres | 12.04.2019 | Özet bildiri, Basılı, İZMİR |
24 | An Investigation Of Prospective Mathematics Teachers’ Problem Posing Skills For Measures Of Central Tendency And Variation | GÜREL RAMAZAN, ÇELİKSOY DENİZ | Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi | 12.04.2019 | Tam metin bildiri, Basılı, İzmir |
25 | Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Kesirlerle Toplama ve Çıkarma İşlemlerine Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi | ÇELİKSOY DENİZ, GÜREL RAMAZAN | 13. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ | 04.10.2018 | Özet bildiri, Basılı, Denizli |
26 | Examining The Prospective Teachers’ Process For Solving Non-Routine Problems | GÜREL RAMAZAN, ÇELİKSOY DENİZ | 27th International Conference on Educational Sciences | 18.04.2018 | Özet bildiri, Basılı, Antalya |
27 | An Investigations Of Gifted Elementary 4th Grade Students Mathematical Problem
Solving Process In Non-Routine Problems | GÜREL NURHAYAT,GÜREL RAMAZAN | 17th International Primary School Teacher Education Symposium | 14.04.2018 | Özet bildiri, Elektronik, Ankara |
28 | İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Cisimlerin Alan ve Hacim Hesabı Konusundaki Başarılarına İşbirlikli Öğrenmenin Etkisi | ESEN MERTCAN,GÜREL RAMAZAN,DURMAZ BURCU | 1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences | 11.04.2018 | Özet bildiri, Elektronik, İstanbul |
29 | Zeka Oyunlarının İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarısı Üzerine Etkisi | ALTINAY SEVGİ,GÜREL RAMAZAN,DURMAZ BURCU | 1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences | 11.04.2018 | Özet bildiri, Elektronik, İstanbul |
30 | Köklü Sayıların Öğretiminde Hikayeleştirmenin İlköğretim 8. SınıfÖğrencilerinin Başarısına Etkisi | ELMAS FADİME,DURMAZ BURCU,GÜREL RAMAZAN | 1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences | 11.04.2018 | Özet bildiri, Elektronik, İstanbul |
31 | MATEMATİK VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİ BAŞARILARINIEN ÇOK ETKİLEYEN ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ İLE İLGİLİ ALGILARI | GÜREL RAMAZAN | 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi | 01.11.2017 | Özet bildiri, Elektronik, |
32 | MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARIN MERKEZİ EĞİLİM ÖLÇÜLERİNE İLİŞKİN ANLAMALARININİNCELENMESİ | GÜREL RAMAZAN | 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi | 01.11.2017 | Özet bildiri, Elektronik, |
33 | Beginning teachers’ regulation of instructional practices | YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,GÜREL RAMAZAN,YILDIZ PINAR,BOZKURT ERHAN | The European Conference on Educational Research (ECER-2017) | 30.06.2017 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, KOPENHAG |
34 | Matematik Dersine Yönelik Öğrenme Alanları Oluşturmanın Ortaokul ÖğrencilerininMatematik Tutumuna Etkisi | ÜNAL YUSUF,ÇAĞLAR SEZGİN,ÇALIŞKAN BÜŞRA,GÜREL RAMAZAN,DURMAZ BURCU | 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi | 30.04.2017 | Özet bildiri, Elektronik, |
35 | Teacher regulation of instructional practices A case study with a novice teacher | YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,BOZKURT ERHAN,AKDAL PINAR,GÜREL RAMAZAN | International Symposium Elementary Math Teaching (SEMT) | 16.08.2015 | Tam metin bildiri, Basılı+Elektronik, Prag |
36 | Investıgatıon of Secondary And Vocatıonal Hıgh School Students Number Sense | gürel nurhayat,Karaaslan Gökhan,KARAASLAN KATİBE GİZEM,GÜREL RAMAZAN | International Conference on New Horizons (INTE) | 30.07.2015 | Özet bildiri, Elektronik, Barselona |
37 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımına İlişkin Algıları | GÜREL NURHAYAT,EROL OSMAN,GÜREL RAMAZAN | Internatıonal Conference On Educatıon In Mathematıcs, Scıence & Technology | 18.05.2015 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, |
38 | Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Faaliyetlerine Yönelik Hazırlık Süreçlerinin İncelenmesi | YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,BOZKURT ERHAN,GÜREL RAMAZAN,YILDIZ PINAR | XI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | 30.09.2014 | Özet bildiri, Elektronik, Adana |
39 | Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersi Başarılarını En Çok Etkileyen Öğretmen Nitelikleri İle İlgili Algıları | GÜREL NURHAYAT,GÜREL RAMAZAN | Internatıonal Conference On Educatıon In Mathematıcs, Scıence & Technology | 18.05.2014 | Özet bildiri, Elektronik, |
40 | Preservice Elementary Mathematics Teachers Proof Performance | Aylar Ebru, Turker Belma, Alkas Cigdem, Gurel Ramazan, Akkus Ispir Oylum. | 33th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) Selanik,/ Yunanistan | | Poster, , |
41 | İlköğretim İkinci Kademede Okuyan Üstün Yetenekli Olan ve Olmayan Öğrencilerin Matematik Kaygı Düzeyleri ve Bunların Kaynakları | Gürel Ramazan, Yetkin Özdemir İ Elif | IV. Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Kongresi. | | Özet bildiri, Basılı, |
42 | İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterlik Kalibrasyonlarının İncelenmesi | Gürel Ramazan, Bozkurt Erhan, Yetkin Özdemir İ Elif | X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | | Özet bildiri, Basılı, |
43 | Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji ve Matematik Dersi Başarı Tutum ve Motivasyonunu En Çok Etkileyen Öğretmen Nitelikleri İle İlgili Algıları | Gürel Ramazan, Korur Fikret, Gürel Nurhayat | V. Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Kongresi. | | Tam metin bildiri, , |
44 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmen Öz Yeterlik İnançları Ile Matematik Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi | Gürel Nurhayat, Gürel Ramazan, Bozkurt Erhan | V. Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Kongresi. | | Tam metin bildiri, Basılı, |
45 | Beginning teachers metacognition for teaching middle school mathematics | YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,AKDAL PINAR,BOZKURT ERHAN,GÜREL RAMAZAN | The 6th biennial meeting of the EARLI Special Interest Group 16 – Metacognition | | , , İstanbul |
46 | Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Nedensel Yüklemeleri | YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,GÜREL RAMAZAN,BOZKURT ERHAN,AKDAL PINAR | II. International Eurasian Educational Research Congress | | Özet bildiri, Elektronik, Ankara |
47 | Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Hedefleri | YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,AKDAL PINAR,BOZKURT ERHAN,GÜREL RAMAZAN | 14. Matematik Sempozyumu | | Özet bildiri, Elektronik, Niğde |