Bildiriler

Bildiri Adı Yazarlar Yayın Yeri Basım Tarihi Açıklama
16.Sınıf Öğrencilerinin Aritmetik Ortalama Ve Açıklık Kavramlarını Yorumlamalarının İncelenmesiArslan Hilal Merve,GÜREL RAMAZANUluslararası 21. YY Eğitim Araştırmaları Kongresi (INER CONGRESS)29.04.2024Özet bildiri, Elektronik, Burdur
2Matematik ve Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime İlişkin GörüşleriTuğrul Tuğçe, GÜREL RAMAZAN5th INTERNATIONAL YOUNG RESEARCHERS STUDENT CONGRESS24.08.2023Özet bildiri, Elektronik, Burdur
38. Sınıf Öğrencilerinin EBOB-EKOK Problemlerinde Yapmış Oldukları Hataların ve Kullandıkları Çözüm Stratejilerinin İncelenmesiEsen Mertcan, Cömert Kadir, Kaşlı Mustafa Yasin, GÜREL RAMAZAN3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM30.09.2022Özet bildiri, Elektronik, İzmir
4Tam Sayılarda Toplama ve Çıkarma İşlemlerinde Model Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesiÇAĞLAR MERVE, Koç Tuğba, GÜREL RAMAZAN3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM23.09.2022Özet bildiri, Elektronik, İzmir
5Ortaokul Öğrencilerinin Sayı Hissi Öz-Yeterliliği ve Üstbilişsel Becerileri Arasındaki İlişkiTÜRKER ESRA, Topçu Abdullah, GÜREL RAMAZAN13th INTERNATIONAL CONGRESS ON NEW TRENDS IN EDUCATION15.05.2022Özet bildiri, Elektronik, Aydın
6Evaluation Of The "I'm The Future, Hold On To Me!-2 Nature And Science Project”” Carried Out Within The Scope Of Tubıtak 4004 ProjectGÜREL RAMAZAN, EROL OSMAN5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5)31.10.2021Özet bildiri, Elektronik, Antalya
7Aynı Cebirsel İfadelerdeki Farklı Değişken Anlamları: Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Farklı Problemler Çözümlerinin İncelenmesiGÜREL RAMAZAN, ÇELİKSOY DENİZ14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ Burdur21.05.2021Özet bildiri, Elektronik, Burdur
8Ortaokul Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik Tutumlarının İncelenmesiAKYOL Betül, GÜREL RAMAZAN14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021)21.05.2021Özet bildiri, Elektronik, Burdur
9Ortaokul Öğrencilerinin Eşitlik ve Denklem Konusundaki Kavram Yanılgılarının BelirlenmesiKABAK Gizem, GÜREL RAMAZAN14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021)21.05.2021Özet bildiri, Basılı, Burdur
10Matematik Dersi Katılım Ölçeği: Geçerlik ve Güvenilirlik ÇalışmasıGÜREL RAMAZAN14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021)21.05.2021Özet bildiri, Elektronik, Burdur
117. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Dörtgenler Konusundaki Kavram Yanılgılarının BelirlenmesiAKIŞ Büşra, GÜREL RAMAZAN14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021)21.05.2021Özet bildiri, Elektronik, Burdur
12Analoji Destekli Öğretimin 7. Sınıf Öğrencilerinin Tam Sayılar Konusundaki Başarılarına EtkisiYILDIRIM Betül, GÜREL RAMAZAN14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021)21.05.2021Özet bildiri, Elektronik, Burdur
13LGS Matematik Alt Testine İlişkin Matematik Öğretmenlerinin GörüşleriGÜREL RAMAZAN, ÇELİKSOY DENİZ14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021)21.05.2021Özet bildiri, Elektronik, Burdur
14Lise öğrencilerine yönelik gerçekleştirilen "Gelecek Benim. Elimden Tut!" TÜBİTAK 4004 Projesinin DeğerlendirilmesiGÜREL RAMAZAN, EROL OSMANVIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS12.10.2020Özet bildiri, Elektronik, Eskişehir
15Investigation of Teaching Materials in Middle School Mathematics Textbooks inTerms of Van Hiele Geometric Thinking Levels: The Case of CircleGÜREL RAMAZAN,çuvaş esra,acar iremIV. International Symposium on Strategic and Social Research29.12.2019Tam metin bildiri, Elektronik, burdur
166. Sınıf Matematik Dersinde Matematik Tarihi Kullanımına İlişkin Öğrenci GörüşleriGÜREL RAMAZAN,cengiz şeydanur,nuhoğlu fatma nilayUluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi30.10.2019Tam metin bildiri, Elektronik, Denizli
17Subjects Perceived As Difficult In 6th Grade Mathematics Curriculum: Teacher And Students ViewGÜREL RAMAZAN,çağlar merveUluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi30.10.2019Özet bildiri, Elektronik, İzmir
18Ortaokul 5. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri Açısından İncelenmesiÇuvaş Esra, Acar İrem, GÜREL RAMAZAN, ÇELİKSOY DENİZ4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education26.09.2019Tam metin bildiri, Basılı, TRABZON
19Matematik Öğretmen Adaylarının Sayı ve SayıKümeleriyle İlgili Kavrayışlarının İncelenmesiGÜREL RAMAZANThe 28th International Conference on Educational Sciences20.09.2019Tam metin bildiri, Elektronik, Ankara
20Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Grafik Konusuna İlişkinBilgilerinin İncelenmesiGÜREL RAMAZANThe 28th International Conference on Educational Sciences28.04.2019Özet bildiri, Elektronik, Ankara
21Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Ortaokul 7.SınıfMatematik Dersinde Zorlanılan KonularGÜREL RAMAZAN,doğmaz Ülkü simge,ergin canan melekThe 28th International Conference on Educational Sciences28.04.2019Özet bildiri, Elektronik, Ankara
22Öğrencilerin Görüşlerine Göre Matematik KorkularınınNedenlerinin İncelenmesiGÜREL RAMAZAN,Dayı BetülThe 28th International Conference on Educational Sciences28.04.2019Özet bildiri, Elektronik, Ankara
23Do Prospective Elementary Mathematics Teachers Write Algebraic Expressions According To The Given Verbal Situation?ÇELİKSOY DENİZ, GÜREL RAMAZANUluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongres12.04.2019Özet bildiri, Basılı, İZMİR
24An Investigation Of Prospective Mathematics Teachers’ Problem Posing Skills For Measures Of Central Tendency And VariationGÜREL RAMAZAN, ÇELİKSOY DENİZUluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi12.04.2019Tam metin bildiri, Basılı, İzmir
25Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Kesirlerle Toplama ve Çıkarma İşlemlerine Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesiÇELİKSOY DENİZ, GÜREL RAMAZAN13. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ04.10.2018Özet bildiri, Basılı, Denizli
26Examining The Prospective Teachers’ Process For Solving Non-Routine ProblemsGÜREL RAMAZAN, ÇELİKSOY DENİZ27th International Conference on Educational Sciences18.04.2018Özet bildiri, Basılı, Antalya
27An Investigations Of Gifted Elementary 4th Grade Students Mathematical Problem Solving Process In Non-Routine ProblemsGÜREL NURHAYAT,GÜREL RAMAZAN17th International Primary School Teacher Education Symposium14.04.2018Özet bildiri, Elektronik, Ankara
28İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Cisimlerin Alan ve Hacim Hesabı Konusundaki Başarılarına İşbirlikli Öğrenmenin EtkisiESEN MERTCAN,GÜREL RAMAZAN,DURMAZ BURCU1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences11.04.2018Özet bildiri, Elektronik, İstanbul
29Zeka Oyunlarının İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarısı Üzerine EtkisiALTINAY SEVGİ,GÜREL RAMAZAN,DURMAZ BURCU1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences11.04.2018Özet bildiri, Elektronik, İstanbul
30Köklü Sayıların Öğretiminde Hikayeleştirmenin İlköğretim 8. SınıfÖğrencilerinin Başarısına EtkisiELMAS FADİME,DURMAZ BURCU,GÜREL RAMAZAN1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences11.04.2018Özet bildiri, Elektronik, İstanbul
31MATEMATİK VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİ BAŞARILARINIEN ÇOK ETKİLEYEN ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ İLE İLGİLİ ALGILARIGÜREL RAMAZAN2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi01.11.2017Özet bildiri, Elektronik,
32MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARIN MERKEZİ EĞİLİM ÖLÇÜLERİNE İLİŞKİN ANLAMALARININİNCELENMESİGÜREL RAMAZAN2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi01.11.2017Özet bildiri, Elektronik,
33Beginning teachers’ regulation of instructional practicesYETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,GÜREL RAMAZAN,YILDIZ PINAR,BOZKURT ERHANThe European Conference on Educational Research (ECER-2017)30.06.2017Özet bildiri, Basılı+Elektronik, KOPENHAG
34Matematik Dersine Yönelik Öğrenme Alanları Oluşturmanın Ortaokul ÖğrencilerininMatematik Tutumuna EtkisiÜNAL YUSUF,ÇAĞLAR SEZGİN,ÇALIŞKAN BÜŞRA,GÜREL RAMAZAN,DURMAZ BURCU26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi30.04.2017Özet bildiri, Elektronik,
35Teacher regulation of instructional practices A case study with a novice teacherYETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,BOZKURT ERHAN,AKDAL PINAR,GÜREL RAMAZANInternational Symposium Elementary Math Teaching (SEMT)16.08.2015Tam metin bildiri, Basılı+Elektronik, Prag
36Investıgatıon of Secondary And Vocatıonal Hıgh School Students Number Sensegürel nurhayat,Karaaslan Gökhan,KARAASLAN KATİBE GİZEM,GÜREL RAMAZANInternational Conference on New Horizons (INTE)30.07.2015Özet bildiri, Elektronik, Barselona
37Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımına İlişkin AlgılarıGÜREL NURHAYAT,EROL OSMAN,GÜREL RAMAZANInternatıonal Conference On Educatıon In Mathematıcs, Scıence & Technology18.05.2015Özet bildiri, Basılı+Elektronik,
38Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Faaliyetlerine Yönelik Hazırlık Süreçlerinin İncelenmesiYETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,BOZKURT ERHAN,GÜREL RAMAZAN,YILDIZ PINARXI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi30.09.2014Özet bildiri, Elektronik, Adana
39Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersi Başarılarını En Çok Etkileyen Öğretmen Nitelikleri İle İlgili AlgılarıGÜREL NURHAYAT,GÜREL RAMAZANInternatıonal Conference On Educatıon In Mathematıcs, Scıence & Technology18.05.2014Özet bildiri, Elektronik,
40Preservice Elementary Mathematics Teachers Proof PerformanceAylar Ebru, Turker Belma, Alkas Cigdem, Gurel Ramazan, Akkus Ispir Oylum.33th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) Selanik,/ YunanistanPoster, ,
41İlköğretim İkinci Kademede Okuyan Üstün Yetenekli Olan ve Olmayan Öğrencilerin Matematik Kaygı Düzeyleri ve Bunların KaynaklarıGürel Ramazan, Yetkin Özdemir İ ElifIV. Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Kongresi.Özet bildiri, Basılı,
42İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterlik Kalibrasyonlarının İncelenmesiGürel Ramazan, Bozkurt Erhan, Yetkin Özdemir İ ElifX.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi KongresiÖzet bildiri, Basılı,
43Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji ve Matematik Dersi Başarı Tutum ve Motivasyonunu En Çok Etkileyen Öğretmen Nitelikleri İle İlgili AlgılarıGürel Ramazan, Korur Fikret, Gürel NurhayatV. Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Kongresi.Tam metin bildiri, ,
44Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmen Öz Yeterlik İnançları Ile Matematik Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesiGürel Nurhayat, Gürel Ramazan, Bozkurt ErhanV. Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Kongresi.Tam metin bildiri, Basılı,
45Beginning teachers metacognition for teaching middle school mathematicsYETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,AKDAL PINAR,BOZKURT ERHAN,GÜREL RAMAZANThe 6th biennial meeting of the EARLI Special Interest Group 16 – Metacognition, , İstanbul
46Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Nedensel YüklemeleriYETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,GÜREL RAMAZAN,BOZKURT ERHAN,AKDAL PINARII. International Eurasian Educational Research CongressÖzet bildiri, Elektronik, Ankara
47Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretim HedefleriYETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,AKDAL PINAR,BOZKURT ERHAN,GÜREL RAMAZAN14. Matematik SempozyumuÖzet bildiri, Elektronik, Niğde