1 | Evaluation Of The "I'm The Future, Hold On To Me!-2 Nature And Science Project”” Carried Out Within The Scope Of Tubıtak 4004
Project | GÜREL RAMAZAN, EROL OSMAN | 5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5) | 31.10.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
2 | Matematik Dersi Katılım Ölçeği: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması | GÜREL RAMAZAN | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021) | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
3 | LGS Matematik Alt Testine İlişkin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri | GÜREL RAMAZAN, ÇELİKSOY DENİZ | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021) | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
4 | Ortaokul Öğrencilerinin Eşitlik ve Denklem Konusundaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi | KABAK Gizem, GÜREL RAMAZAN | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021) | 21.05.2021 | Özet bildiri, Basılı, Burdur |
5 | Analoji Destekli Öğretimin 7. Sınıf Öğrencilerinin Tam Sayılar Konusundaki Başarılarına Etkisi | YILDIRIM Betül, GÜREL RAMAZAN | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021) | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
6 | Ortaokul Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik Tutumlarının İncelenmesi | AKYOL Betül, GÜREL RAMAZAN | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021) | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
7 | 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Dörtgenler Konusundaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi | AKIŞ Büşra, GÜREL RAMAZAN | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021) | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
8 | Aynı Cebirsel İfadelerdeki Farklı Değişken Anlamları: Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Farklı Problemler Çözümlerinin İncelenmesi | GÜREL RAMAZAN, ÇELİKSOY DENİZ | 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ Burdur | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
9 | Lise öğrencilerine yönelik gerçekleştirilen “Gelecek Benim. Elimden Tut!” TÜBİTAK 4004 Projesinin Değerlendirilmesi | GÜREL RAMAZAN,EROL OSMAN | VIIth International EurasianEducational Research Congress | 12.10.2020 | Özet bildiri, Elektronik, Eskişehir |
10 | Investigation of Teaching Materials in Middle School Mathematics Textbooks inTerms of Van Hiele Geometric Thinking Levels: The Case of Circle | GÜREL RAMAZAN,çuvaş esra,acar irem | IV. International Symposium on Strategic and Social Research | 29.12.2019 | Tam metin bildiri, Elektronik, burdur |
11 | Ortaokul 5. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri Açısından İncelenmesi | çuvaş esra,acar irem,GÜREL RAMAZAN,EROĞLU DENİZ | 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education | 01.12.2019 | Tam metin bildiri, Elektronik, Trabzon |
12 | An Investigation Of Prospective Mathematics Teachers’ Problem Posing Skills For Measures Of Central Tendency And Variation | GÜREL RAMAZAN,EROĞLU DENİZ | Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongres | 30.10.2019 | Tam metin bildiri, Elektronik, İzmir |
13 | 6. Sınıf Matematik Dersinde Matematik Tarihi Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri | GÜREL RAMAZAN,cengiz şeydanur,nuhoğlu fatma nilay | Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi | 30.10.2019 | Tam metin bildiri, Elektronik, Denizli |
14 | Subjects Perceived As Difficult In 6th Grade Mathematics Curriculum: Teacher And Students View | GÜREL RAMAZAN,çağlar merve | Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi | 30.10.2019 | Özet bildiri, Elektronik, İzmir |
15 | Do Prospective Elementary Mathematics Teachers Write Algebraic Expressions According To The Given Verbal Situation? | EROĞLU DENİZ,GÜREL RAMAZAN | Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongres | 30.10.2019 | Özet bildiri, Elektronik, İzmir |
16 | Matematik Öğretmen Adaylarının Sayı ve SayıKümeleriyle İlgili Kavrayışlarının İncelenmesi | GÜREL RAMAZAN | The 28th International Conference on Educational Sciences | 20.09.2019 | Tam metin bildiri, Elektronik, Ankara |
17 | Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Grafik Konusuna İlişkinBilgilerinin İncelenmesi | GÜREL RAMAZAN | The 28th International Conference on Educational Sciences | 28.04.2019 | Özet bildiri, Elektronik, Ankara |
18 | Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Ortaokul 7.SınıfMatematik Dersinde Zorlanılan Konular | GÜREL RAMAZAN,doğmaz Ülkü simge,ergin canan melek | The 28th International Conference on Educational Sciences | 28.04.2019 | Özet bildiri, Elektronik, Ankara |
19 | Öğrencilerin Görüşlerine Göre Matematik KorkularınınNedenlerinin İncelenmesi | GÜREL RAMAZAN,Dayı Betül | The 28th International Conference on Educational Sciences | 28.04.2019 | Özet bildiri, Elektronik, Ankara |
20 | Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Kesirlerle Toplama ve Çıkarma İşlemlerine Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi | EROĞLU DENİZ,GÜREL RAMAZAN | 13. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ | 19.10.2018 | Özet bildiri, Elektronik, Denizli |
21 | Öğretmen Adaylarının Rutin Olmayan Problemi Çözme Süreçlerinin İncelenmesi | GÜREL RAMAZAN,EROĞLU DENİZ | 27th International Conference on Educational Sciences | 21.04.2018 | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
22 | An Investıgatıon Of Prospective Mathematıcs Teachers’ Content Knowledge For MeasuresOf Spread | GÜREL RAMAZAN | 27th International Conference on Educational Sciences | 21.04.2018 | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
23 | Üstün Yetenekli Öğrencilerin Rutin Olmayan Problemlerde Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi | GÜREL NURHAYAT,GÜREL RAMAZAN | 17th International Primary School Teacher Education Symposium | 14.04.2018 | Özet bildiri, Elektronik, Ankara |
24 | Köklü Sayıların Öğretiminde Hikayeleştirmenin İlköğretim 8. SınıfÖğrencilerinin Başarısına Etkisi | ELMAS FADİME,DURMAZ BURCU,GÜREL RAMAZAN | 1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences | 11.04.2018 | Özet bildiri, Elektronik, İstanbul |
25 | Zeka Oyunlarının İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarısı Üzerine Etkisi | ALTINAY SEVGİ,GÜREL RAMAZAN,DURMAZ BURCU | 1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences | 11.04.2018 | Özet bildiri, Elektronik, İstanbul |
26 | İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Cisimlerin Alan ve Hacim Hesabı Konusundaki Başarılarına İşbirlikli Öğrenmenin Etkisi | ESEN MERTCAN,GÜREL RAMAZAN,DURMAZ BURCU | 1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences | 11.04.2018 | Özet bildiri, Elektronik, İstanbul |
27 | MATEMATİK VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİ BAŞARILARINIEN ÇOK ETKİLEYEN ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ İLE İLGİLİ ALGILARI | GÜREL RAMAZAN | 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi | 01.11.2017 | Özet bildiri, Elektronik, |
28 | MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARIN MERKEZİ EĞİLİM ÖLÇÜLERİNE İLİŞKİN ANLAMALARININİNCELENMESİ | GÜREL RAMAZAN | 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi | 01.11.2017 | Özet bildiri, Elektronik, |
29 | Beginning teachers’ regulation of instructional practices | YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,GÜREL RAMAZAN,YILDIZ PINAR,BOZKURT ERHAN | The European Conference on Educational Research (ECER-2017) | 30.06.2017 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, KOPENHAG |
30 | Matematik Dersine Yönelik Öğrenme Alanları Oluşturmanın Ortaokul ÖğrencilerininMatematik Tutumuna Etkisi | ÜNAL YUSUF,ÇAĞLAR SEZGİN,ÇALIŞKAN BÜŞRA,GÜREL RAMAZAN,DURMAZ BURCU | 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi | 30.04.2017 | Özet bildiri, Elektronik, |
31 | Teacher Regulation on Instructional Practices: A Case Study with a Novice Teacher | YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,BOZKURT ERHAN,YILDIZ PINAR,GÜREL RAMAZAN | International Symposium on Elementary Mathematics Teaching | 21.08.2015 | Özet bildiri, Elektronik, |
32 | Teacher regulation of instructional practices A case study with a novice teacher | YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,BOZKURT ERHAN,AKDAL PINAR,GÜREL RAMAZAN | International Symposium Elementary Math Teaching (SEMT) | 16.08.2015 | Tam metin bildiri, Basılı, Prag |
33 | Göreve yeni başlayan matematik öğretmenlerinin nedensel yüklemeleri | YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,GÜREL RAMAZAN,BOZKURT ERHAN,AKDAL PINAR | EJER Congress 2015: Eğitimde İnovasyon ve Profesyonelleşme | 08.06.2015 | Özet bildiri, Basılı, Ankara |
34 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımına İlişkin Algıları | GÜREL NURHAYAT,EROL OSMAN,GÜREL RAMAZAN | Internatıonal Conference On Educatıon In Mathematıcs, Scıence & Technology | 18.05.2015 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, |
35 | Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Faaliyetlerine Yönelik Hazırlık Süreçlerinin İncelenmesi | YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,BOZKURT ERHAN,GÜREL RAMAZAN,YILDIZ PINAR | XI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | 30.09.2014 | Özet bildiri, Elektronik, Adana |
36 | Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersi Başarılarını En Çok Etkileyen Öğretmen Nitelikleri İle İlgili Algıları | GÜREL NURHAYAT,GÜREL RAMAZAN | Internatıonal Conference On Educatıon In Mathematıcs, Scıence & Technology | 18.05.2014 | Özet bildiri, Elektronik, |
37 | Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Faaliyetlerine Yönelik Hazırlık Süreçlerinin İncelenmesi | YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,BOZKURT ERHAN,GÜREL RAMAZAN,AKDAL PINAR | XI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) | | Özet bildiri, Basılı, Adana |
38 | Beginning teachers metacognition for teaching middle school mathematics | YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,AKDAL PINAR,BOZKURT ERHAN,GÜREL RAMAZAN | The 6th biennial meeting of the EARLI Special Interest Group 16 – Metacognition | | Sözlü Bildiri, , İstanbul |
39 | Preservice Elementary Mathematics Teachers Proof Performance | Aylar Ebru, Turker Belma, Alkas Cigdem, Gurel Ramazan, Akkus Ispir Oylum. | 33th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME) Selanik,/ Yunanistan | | Poster, , |
40 | İlköğretim İkinci Kademede Okuyan Üstün Yetenekli Olan ve Olmayan Öğrencilerin Matematik Kaygı Düzeyleri ve Bunların Kaynakları | Gürel Ramazan, Yetkin Özdemir İ Elif | IV. Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Kongresi. | | Özet bildiri, Basılı, |
41 | İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterlik Kalibrasyonlarının İncelenmesi | Gürel Ramazan, Bozkurt Erhan, Yetkin Özdemir İ Elif | X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | | Özet bildiri, Basılı, |
42 | Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji ve Matematik Dersi Başarı Tutum ve Motivasyonunu En Çok Etkileyen Öğretmen Nitelikleri İle İlgili Algıları | Gürel Ramazan, Korur Fikret, Gürel Nurhayat | V. Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Kongresi. | | Tam metin bildiri, , |
43 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmen Öz Yeterlik İnançları Ile Matematik Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi | Gürel Nurhayat, Gürel Ramazan, Bozkurt Erhan | V. Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Kongresi. | | Tam metin bildiri, Basılı, |
44 | The Views of Elementary Mathematics Education Preservice Theachers on Proving | Turker Belma, Alkas Çiğdem, Aylar Ebru, Gurel, Ramazan; Akkus Ispir Oylum, | World Congress on Arts, Humanities and Social Sciences (International Conference on Educational Technology) Paris, /Fransa, | | Özet bildiri, Basılı, |
45 | Investıgatıon of Secondary And Vocatıonal Hıgh School Students Number Sense | gürel nurhayat,Karaaslan Gökhan,KARAASLAN KATİBE GİZEM,GÜREL RAMAZAN | International Conference on New Horizons (INTE) | | Özet bildiri, Elektronik, Barselona |
46 | Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Nedensel Yüklemeleri | YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,GÜREL RAMAZAN,BOZKURT ERHAN,AKDAL PINAR | II. International Eurasian Educational Research Congress | | Özet bildiri, Elektronik, Ankara |
47 | Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Hedefleri | YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,AKDAL PINAR,BOZKURT ERHAN,GÜREL RAMAZAN | 14. Matematik Sempozyumu | | Özet bildiri, Elektronik, Niğde |