| 1 | Eğitimde Program Geliştirmenin Tarihsel, Sosyal ve Felsefi Temelleri | Doktora | 3 | 2024-2025 | |
| 2 | Türk Eğitim Tarihi | Lisans | 2 | 2024-2025 | |
| 3 | Türk Eğitim Tarihi | Lisans | 2 | 2024-2025 | |
| 4 | Türk Eğitim Tarihi | Lisans | 2 | 2024-2025 | |
| 5 | Türk Eğitim Tarihi | Lisans | 2 | 2024-2025 | |
| 6 | Türk Eğitim Tarihi | Lisans | 2 | 2023-2024 | |
| 7 | Türk Eğitim Tarihi | Lisans | 2 | 2023-2024 | |
| 8 | Türk Eğitim Tarihi | Lisans | 2 | 2023-2024 | |
| 9 | Türk Eğitim Tarihi | Lisans | 2 | 2023-2024 | |
| 10 | Türk Eğitim Tarihi | Lisans | 2 | 2023-2024 | |
| 11 | Türk Eğitim Tarihi | Lisans | 2 | 2023-2024 | |
| 12 | Türk Eğitim Tarihi | Lisans | 2 | 2023-2024 | |
| 13 | Türk Eğitim Tarihi | Lisans | 6 | 2021-2022 | |
| 14 | Seminer | Yüksek Lisans | 1 | 2021-2022 | |
| 15 | Türkiye de Öğretmen Sorunları | Yüksek Lisans | 3 | 2020-2021 | |
| 16 | Türk Eğitim Tarihi | Lisans | 6 | 2020-2021 | |
| 17 | EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Lisans | 2 | 2020-2021 | |
| 18 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Lisans | 3 | 2020-2021 | |
| 19 | Türk Eğitim Tarihi | Lisans | 8 | 2019-2020 | |
| 20 | Eğitim Sosyolojisi | Lisans | 1 | 2019-2020 | |
| 21 | Eğitimde Program Gel. Felsefi Toplumsal temelleri | Yüksek Lisans | 3 | 2019-2020 | |
| 22 | Eğitim Felsefesi | Lisans | 1 | 2019-2020 | |
| 23 | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Lisans | 4 | 2018-2019 | |
| 24 | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Lisans | 8 | 2017-2018 | |
| 25 | EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Lisans | 1 | 2017-2018 | |
| 26 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Lisans | 10 | 2013-2014 | |
| 27 | EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Lisans | 4 | 2013-2014 | |
| 28 | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Lisans | 16 | 2013-2014 | |
| 29 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Lisans | 12 | 2012-2013 | |
| 30 | PROGRAM GELİŞTİRME | Lisans | 4 | 2012-2013 | |
| 31 | TÜRKİYE?DE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME | Yüksek Lisans | 3 | 2011-2012 | |
| 32 | PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM | Lisans | 2 | 2011-2012 | |
| 33 | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Lisans | 2 | 2011-2012 | |
| 34 | VATANDAŞLIK EĞİTİMİ | Yüksek Lisans | 3 | 2010-2011 | |