1 | Çocuklarda öz güvenin belirlenmesi: Ölçek geliştirme ve uygulama | Doktora | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2022 | Tamamlandı |
2 | 4-6 yaş grubu çocukların kendini yönetme davranışlarının yordayıcıları: Riskli oyun, öz düzenleme becerileri ve cinsiyet | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2022 | Tamamlandı |
3 | 3-6 yaş grubu çocukların duygu düzenleme becerileri ile annelerinin duygu düzenleme becerileri ve yaşam doyumu arasındaki ilişkinin incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2022 | Tamamlandı |
4 | Annelerin çocuklarına yönelik duygusal istismarı ile çocuklarda görülen davranış problemleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2022 | Tamamlandı |
5 | Annelerin hayvanlara bağlanma ve tutumları ile çocuklarının hayvanlara yönelik duygu ve davranışlarının incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2021 | Tamamlandı |
6 | Okul öncesi dönemde baba katılımı ve baba çocuk ilişkilerinin incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2021 | Tamamlandı |
7 | 3-6 yaş grubu çocuğu olan babaların tükenmişlik, çocuk sevme ve babalık niteliklerinin incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2021 | Tamamlandı |
8 | Okul öncesi eğitime devam eden çocukların kaygıları ile ebeveynlerinin kaygıları arasındaki ilişkinin incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2019 | Tamamlandı |
9 | Okul öncesi dönem çocuklarının saldırgan davranışları ile sosyal konumları arasındaki ilişkinin incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2019 | Tamamlandı |
10 | Çocuklarda sosyal uyum ve uyumsuzluğun yordayıcıları: Saldırganlık ve ebeveyn öfkesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2018 | Tamamlandı |
11 | 48-66 aylık çocuklar için hazırlanan "Sosyal Konum Geliştirme Programı" nın etkisinin incelenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2017 | Tamamlandı |
12 | Okul öncesi dönemi çocuklarının saldırganlık davranışlarının anne ve öğretmen görüşlerine göre incelenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2017 | Tamamlandı |
13 | Öğretmenlerin ve öğretmen adaylarının bilimsel tutum ve yansıtıcı düşünme becerilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2017 | Tamamlandı |
14 | Okul öncesi dönem çocuklarının gelişim özellikleri ve sosyal beceri düzeyleri | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2016 | Tamamlandı |
15 | Okulöncesi öğretmenlerinin özyeterlik inançları, örgütsel adalet ve destek algıları, öğrenilmiş güçlülük ve tükenmişliklerinin incelenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2016 | Tamamlandı |
16 | Riskli oyuna izin verme ölçeğinin geliştirilmesi ve annelerin riskli oyuna izin verme düzeylerinin incelenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2016 | Tamamlandı |
17 | 3-6 yaş çocuklarının zorbalık davranışları ve zorbalığa maruz kalma durumlarının incelenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2016 | Tamamlandı |
18 | 4-6 yaş grubu çocuğu olan ebeveynlerin
çocuklarıyla iletişimlerinin çeşitli değişkenler
açısından incelenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2013 | Tamamlandı |
19 | Okul öncesi dönem çocuklarının televizyondan etkilenmeleri konusunda anne ve öğretmen görüşleri | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2012 | Tamamlandı |
20 | Okulöncesi eğitim döneminde yaratıcılığı engelleyen faktörlere ilişkin ebeveyn ve öğretmen görüşlerinin belirlenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2011 | Tamamlandı |