Yönetilen Tezler

(Sadece YÖK Tez Merkezi Kaynaklı Tezler Listelenmektedir.)

Tez Adi Türü Üniversite/Enstitü/Anabilimdalı Yılı Durumu
1Sanal Evrende Marka Deneyiminin Memnuniyet Üzerinde ve Memnuniyetin Sürekli Kullanma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Oyunlaştırma, Akış Durumu ve Yenilikçiliğin Düzenleyici RolleriDoktoraBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2024Devam Ediyor
2Algılanan Kıtlık Mesajlarının, Fırsatları Kaçırma Korkusu ve Plansız Satın Alma Davranışına Etkisi: Bir AraştırmaDoktoraBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2024Devam Ediyor
3ÇEVRE BİLİNCİ VE YEŞİL PAZARLAMA FAALİYETLERİ FARKINDALIK DÜZEYİ ARASINDAKİ İLİŞKİ HAKKINDA BİR ÇALIŞMAYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2024Devam Ediyor
4Tüketicilerin Kişilik Özelliklerinin ve Marka Kişilik Algısının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Bir AraştırmaYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2024Devam Ediyor
5Paylaşım ekonomisi bağlamında müşteri memnuniyetinin işbirlikçi tüketim platformu marka sadakati üzerindeki etkisinin S-O-R modeli ile analiziDoktoraBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2023Tamamlandı
6Ölüm kaygısı, sağlık kaygısı ve çevresel kaygının çevre dostu ürün satın alma niyeti ve tüketim davranışı üzerine etkisiDoktoraBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2023Tamamlandı
7Dindarlığın gösteriş tüketimi üzerine etkisi: Burdur ili örneğiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2022Tamamlandı
8Sanal deneyimsel pazarlamanın çevrimiçi satın alma niyeti ile müşteri sadakati üzerine etkisi ve çevrimiçi alışveriş yönelimlerinin düzenleyici rolüDoktoraBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2022Tamamlandı
9Organik ürünlerin satın alma davranışında ağızdan ağıza iletişimin rolüYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2022Tamamlandı
10Sürdürülebilir pazarlama: Davranışsal çevre bilincinin sürdürülebilir tüketim davranışına etkisi hakkında bir araştırmaYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2022Tamamlandı
11Instagram'da algılanan sürü davranışının, markaya olan davranışsal bağlılığın ve beğiniyi ifade etmeye yönelik tutumun satın alma niyeti üzerindeki etkisiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Yönetim Bilişim Sistemleri Ana Bilim Dalı2021Tamamlandı
12Sosyal medyanın tüketicinin satın alma karar sürecine etkisi: İzmir ilinde araştırmaYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2021Tamamlandı
13Milliyetçilik, dindarlık ve materyalizmin yerli ve yabancı ürünlerin satın alma niyeti üzerine etkisiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2019Tamamlandı
14Müşteri deneyimi oluşturma ve deneyimsel pazarlama: Iyaşpark AVM müşterileri ile bir araştırmaYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2019Tamamlandı
15Tüketici davranışlarında renklerin rolü: Bir uygulamaYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2018Tamamlandı
16Markaların kişilik arketiplerinin algılanması: Otomobil markaları üzerine bir araştırmaYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2018Tamamlandı
17İnternet alışverişlerinde algılanan risk ve tüketici davranışlarını etkileyen faktörler: Ankara ilinde bir uygulamaYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2018Tamamlandı
18Spor pazarlaması ve sponsorluk: Beşiktaş Jimnastik Kulübü ve Vodafone sponsorluk ilişkisinde taraftarların tutumlarının incelenmesiYüksek LisansMehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2017Tamamlandı
19Elektronik ticaret açısından mağaza atmosferine yönelik tüketici tutumları üzerine bir araştırmaYüksek LisansMehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2017Tamamlandı
20Kuşakların satın alma niyetleri üzerinde tüketici etnosentrizmi ve tüketici husumetinin etkileriDoktoraMehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2017Tamamlandı