Makaleler

Makale Adı Yazarlar Yayın Yeri Yılı Açıklama
1 infoTARIM KOOPERATİFLERİNİN PAZARLAMA SORUNLARI: BURDUR İLİNDE BİR UYGULAMANALCI MUHAMMET MURAT, TÜRK MEVLÜTMehmet Akif Ersoy Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakultesi Dergisi2023Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, TR DİZİN
2 infoYEREL YÖNETİM VE PAZARLAMA KONULARININ BİRLİKTE ÇALIŞILDIĞI YAYINLARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİNALCI MUHAMMET MURAT, NALCI ARIBAŞ NAZLIAkademik Yaklaşımlar Dergisi2023Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, TR DİZİN
3 infoSosyal Medya Pazarlamasının Marka Değeri, Marka Güveni ve Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi: Bir Araştırma (Determination of the Effect of Social Media Marketing on Brand Value, Brand Trust and Brand Loyalty: An Investigation)HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, NALCI MUHAMMET MURATJournal of Business Research - Turk2021Ulusal, Hakemli, Basılı+Elektronik, TR DİZİN