Kitaplar

KİTAP ADI BÖLÜM ADI YAZARLAR YAYIN YERİ Yılı Açıklama
1YALIN YÖNETİM, YALIN LİDERLİK, YALIN ÜRETİM VE YALIN GİRİŞİMCİLİKYALIN LİDERLİK VE ALTI SİGMA KAVRAMLARINALCI ARIBAŞ NAZLI, NALCI MUHAMMET MURATNobel2021Bilimsel Kitap, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
2DİJİTAL ÇAĞDA İŞLETMELER VE VERİYE DAYALI UYGULAMALARPAZARLAMA’DA YAPAY ZEKÂ KULLANIMIHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, NALCI MUHAMMET MURATIksad Publishing House2021Bilimsel Kitap, Uluslararası, Elektronik, Bölüm(ler)
3İşletme ve İktisadî Bilimler AraştırmalarıSosyal Girişimlerde PazarlamaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, NALCI MUHAMMET MURATLivre de Lyon2021Bilimsel Kitap, Uluslararası, Elektronik, Bölüm(ler)
4PAZARLAMA VE ORGANİZASYON PERSPEKTİFİNDEN KURAMLAR VE TARTIŞMALAROTEL İŞLETMELERİNDE MARKA DENEYİMİ, MARKA İMAJI VE ÜRÜN ÖZELLİKLERİNİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İNCELENMESİHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, NALCI MUHAMMET MURATGazi Kitabevi2021Bilimsel Kitap, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
5Genel İşletme ÇalışmalarıETKİLEYİCİ KİŞİ PAZARLAMASI (INFLUENCER MARKETING) KAVRAMSAL BİR İNCELEMEHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, NALCI MUHAMMET MURATAkademisyen Yayınevi2021Bilimsel Kitap, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
6İktisadi ve İdari Bilimler Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler/2021İşletmelerde Rekabetin Değişen Anatomisi: Girişimci Pazarlama -Tarihsel ve Eleştirel Bir Yaklaşım-HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, NALCI MUHAMMET MURATIVPE2021Bilimsel Kitap, Uluslararası, Elektronik, Bölüm(ler)
7Metafor Kullanımıyla Marka İmajı Ölçümü: Google ve YandexGoogle ve Yandex Marka İmajlarına İlişkin BulgularNALCI MUHAMMET MURATMarmara Üniversitesi Yayınevi2019Bilimsel Kitap, Ulusal, Basılı, Bölüm(ler)