Makaleler

Makale Adı Yazarlar Yayın Yeri Yılı Açıklama
1 infoFiyat Primi Ödeme İstekliliğini Etkileyen Unsurlar Üzerinde Marka Deneyiminin Etkisi ve Fiyat Priminin Satın Alma Niyeti ile İlişkisiTAŞCI MUHAMMED FURKAN,DAL NİL ESRASosyoekonomi2024Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Scopus
2 infoMarketing and Virtual Reality: A Bibliometric AnalysisTAŞCI MUHAMMED FURKAN,KORKMAZ İLKNUR,DAL NİL ESRAPaperASIA2024Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Scopus
3 infoTedarik Zinciri Şeffaflığının, Nesnelerin İnterneti ve Blokzincir Kullanımları Üzerindeki Aracı Etkisinin Performans Göstergeleri Üzerindeki Etkisi Açısından İncelenmesiTAŞCI MUHAMMED FURKAN, GÜZEL DİLŞADSosyoekonomi2023Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, ESCI
4 infoAvatar Görünümünün Etkili Olduğu Unsurların Müşteri Olma Niyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesiDAL NİL ESRA, TAŞCI MUHAMMED FURKANAkademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi (AKAD)2023Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
5 infoFreeganism in Consumption Society: A Netnographic Research StudyDELİGÖZ KADİR, TAŞCI MUHAMMED FURKANIJEES2022Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ESCI
6 infoSpor Merkezlerinde Algılanan Hizmet Kalitesi Düzeyinin Belirlenmesi: Erzurum İli ÖrneğiGÜZEL DİLŞAD, TAŞCI MUHAMMED FURKANBucak İşletme Fakültesi Dergisi2022Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, ASOS, DRJI, I2OR