1 | Ortaokul Matematik Dersi Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi, TIMMS Bilişsel Alan Sınıflaması ve Marzano Taksonomisine Göre Karşılıklı İncelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı | 2024 | Devam Ediyor |
2 | İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin temel sosyal becerilerini eğitsel oyunlarla geliştirme: Bir eylem araştırması | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2024 | Tamamlandı |
3 | Üçgen ve dörtgenler temasında yürütülen eğitsel oyun destekli öğretimin başarı, kalıcılık ve duyuşsal özelliklere etkisinin incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2024 | Tamamlandı |
4 | Sosyal Bilgiler Dersinde Farklı Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Duyuşsal Özelliklerine Etkisi | Doktora | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2023 | Devam Ediyor |
5 | İpsative Değerlendirmeyle Desteklenmiş Görev Temelli Etkinliklerle İngilizce Dil Becerileri ve Öz-Düzenlemeli Öğrenmenin Geliştirilmesi | Doktora | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2023 | Devam Ediyor |
6 | Çok Kültürlü Öğrencilerin Bulunduğu İlkokullarda Öğretmenlerin Yaşadığı Sorunlar | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2023 | Devam Ediyor |
7 | Bütünleştirilmiş öğretme-öğrenme etkinliklerinin okul öncesi öğrencilerinin gelişimine etkisi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2023 | Tamamlandı |
8 | Örtük programın sınıf iklimi kapsamında geliştirilen ve yaratıcı drama etkinlikleriyle uygulanan öğretim tasarımının etkililiği | Doktora | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2023 | Tamamlandı |
9 | Öğretmen adaylarının özetleme becerilerinin geliştirilmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2022 | Tamamlandı |
10 | Özel yetenekli öğrencilerin rutin olmayan problemleri çözmede gösterdikleri bilişsel ve üstbilişsel davranışlar | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2022 | Tamamlandı |
11 | Yüz yüze ve çevrimiçi yaratıcı drama eğitmenliği/liderliği program etkinliklerine ilişkin katılımcı görüşleri | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2022 | Tamamlandı |
12 | İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin okula uyumlarının yaratıcı drama ile geliştirilmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2020 | Tamamlandı |
13 | Birleştirilmiş sınıfta bütünleştirilmiş öğretim programı uygulamaları | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2020 | Tamamlandı |
14 | Öğretmen adaylarının kullandıkları dil öğrenme stratejileri | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2019 | Tamamlandı |
15 | Edebi sanatların öğretiminde yaratıcı drama etkinliklerinin öğrenci başarısına etkisi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2018 | Tamamlandı |
16 | Öğretim elemanlarının öğretme-öğrenme sürecini düzenleme biçimlerinin öğrenci görüşlerine göre belirlenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2014 | Tamamlandı |
17 | Okul içi ve okul dışı öğrenmelerin öğrenci başarısına etkisi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2012 | Tamamlandı |
18 | İlköğretim 6. , 7. ve 8. sınıflarda matematik dersi öğretim sürecinin betimlenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2012 | Tamamlandı |
19 | Performans görevlerinin öğrencilerin matematik başarısına ve tutumuna etkisi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2012 | Tamamlandı |
20 | İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin öğrenme stilleri ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2010 | Tamamlandı |