| 1 | Ortaokul matematik dersi kazanımlarının yenilenmiş Bloom Taksonomisi, TIMMS Bilişsel Alan Sınıflaması ve Marzano Taksonomisine göre karşılıklı incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2024 | Tamamlandı |
| 2 | İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin temel sosyal becerilerini eğitsel oyunlarla geliştirme: Bir eylem araştırması | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2024 | Tamamlandı |
| 3 | Çok kültürlü ilkokullarda karşılaşılan sorunlarla ilgili tezlerin incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2024 | Tamamlandı |
| 4 | Üçgen ve dörtgenler temasında yürütülen eğitsel oyun destekli öğretimin başarı, kalıcılık ve duyuşsal özelliklere etkisinin incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2024 | Tamamlandı |
| 5 | İş birliğine dayalı öğrenme tekniği birleşme-II ve yaratıcı drama etkinliklerinin öğrencilerin başarılarına etkisinin incelenmesi | Doktora | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2024 | Tamamlandı |
| 6 | İpsative Değerlendirmeyle Desteklenmiş Görev Temelli Etkinliklerle İngilizce Dil Becerileri ve Öz-Düzenlemeli Öğrenmenin Geliştirilmesi | Doktora | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2023 | Devam Ediyor |
| 7 | Bütünleştirilmiş öğretme-öğrenme etkinliklerinin okul öncesi öğrencilerinin gelişimine etkisi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2023 | Tamamlandı |
| 8 | Örtük programın sınıf iklimi kapsamında geliştirilen ve yaratıcı drama etkinlikleriyle uygulanan öğretim tasarımının etkililiği | Doktora | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2023 | Tamamlandı |
| 9 | Yüz yüze ve çevrimiçi yaratıcı drama eğitmenliği/liderliği program etkinliklerine ilişkin katılımcı görüşleri | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2022 | Tamamlandı |
| 10 | İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin okula uyumlarının yaratıcı drama ile geliştirilmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2020 | Tamamlandı |
| 11 | Birleştirilmiş sınıfta bütünleştirilmiş öğretim programı uygulamaları | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2020 | Tamamlandı |
| 12 | Öğretmen adaylarının kullandıkları dil öğrenme stratejileri | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2019 | Tamamlandı |
| 13 | Edebi sanatların öğretiminde yaratıcı drama etkinliklerinin öğrenci başarısına etkisi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2018 | Tamamlandı |
| 14 | Öğretim elemanlarının öğretme-öğrenme sürecini düzenleme biçimlerinin öğrenci görüşlerine göre belirlenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2014 | Tamamlandı |
| 15 | Okul içi ve okul dışı öğrenmelerin öğrenci başarısına etkisi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2012 | Tamamlandı |
| 16 | İlköğretim 6. , 7. ve 8. sınıflarda matematik dersi öğretim sürecinin betimlenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2012 | Tamamlandı |
| 17 | Performans görevlerinin öğrencilerin matematik başarısına ve tutumuna etkisi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2012 | Tamamlandı |
| 18 | İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin öğrenme stilleri ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2010 | Tamamlandı |