Projeler

Proje Adı Proje Türü Durumu Bütçe Açıklama
1Eğitim Fakültesi 1. Sınıf Öğrencilerinin Oryantasyonlarının Drama Yöntemiyle yapılmasıDiğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)TamamlandıYürütücü
2İletişim Sorunlarını Çözmede Kaybeden Yok (Kazan-Kazan) Yöntemine İlişkin Farkındalığın Yaratıcı Drama Yöntemiyle GeliştirilmesiDiğer (Ulusal)TamamlandıDanışman
3Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul Birinci Sınıf Uyum Programı Farkındalıklarına Yaratıcı Dramanın EtkisiDiğer (Ulusal)TamamlandıDanışman
4Minik Ayaklar Geri DönüyorTÜBİTAK PROJESİTamamlandıDanışman
5Yaratıcı Drama ile Kaynakları Etkili KullanıyorumDiğer (Ulusal)TamamlandıDanışman
6Rehber Öğretmen Adaylarının Beşinci Sınıf Uyum Programıyla İlgili Farkındalık Düzeylerinin Yaratıcı Dramayla GeliştirilmesiDiğer (Ulusal)TamamlandıDanışman
7Göksu Vadisi ve Deltasında Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi Mersin ÜniversitesiTÜBİTAK PROJESİTamamlandı67,000 Eğitmen
8Türkiye Öğrenme Alanı-2Diğer (Ulusal)TamamlandıYürütücü
9Amasya İli ve Çevresinde Ekoloji Temelli Doğa EğitimiTÜBİTAK PROJESİTamamlandıEğitmen
10Göksu Vadisi ve Deltasında Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi Mersin ÜniversitesiTÜBİTAK PROJESİTamamlandıEğitmen
11Üstün Yetenekliler Çalıştayı TUBİTAK Projesi Amasya Üniversitesi 19 06 2013TÜBİTAK PROJESİTamamlandıEğitmen
12Türkiye Öğrenme Alanı OluşturmaDiğer (Ulusal)TamamlandıYürütücü
13Göksu Vadisi ve Deltasında Ekoloji Temelli Doğa EğitimiTÜBİTAK PROJESİTamamlandıEğitmen
14Sınıf Öğretmeni Adaylarına Kırsal Kesim Sosyal Yaşam Becerilerini Kazandırmada Yaratıcı Dramanın EtkisiDiğer (Ulusal)TamamlandıYürütücü
15Lise öğrencilerinin eğitim yaşamlarına ilişkin görüşleriARAŞTIRMA PROJESİTamamlandıAraştırmacı
16Sınıf Öğretmenleri ve sınıf öğretmenliği adaylarının özel eğitim konusunda farkındalık düzeyinin geliştirme semineriTÜBİTAK PROJESİTamamlandı10,000 Eğitmen
17İlköğretim 7. ve 8. Sınıf öğrencilerinin sbs puanlarını etkileyen değişkenlerARAŞTIRMA PROJESİTamamlandıAraştırmacı
18Bütünleştirilmiş öğretim programının tarihi mekânlarda uygulanmasının duyuşsal ürünlere etkisi (0088-NAP-10)Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesiTamamlandı8 TÜRK LİRASIYürütücü
19Üstün Yetenekli Çocukların Özellikleri ve EğitimiTÜBİTAK PROJESİTamamlandıEğitmen
20Öğretmen Mesleki Gelişim Eğitimi Projesi (ÖMGEP)Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)TamamlandıEğitmen
21Öğretmen Mesleki Gelişim Eğitimi KursuDiğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)TamamlandıEğitmen
22Öğretmen Mesleki Gelişim Eğitimi KursuDiğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)TamamlandıEğitmen
23“İlköğretimin ilk yıllarında Eğitim durumlarının Betimlenmesi İle İlgili Bir Çalışma”Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesiTamamlandıAraştırmacı
24İlköğretim 1 8 Sınıflar Satranç Dersi Öğretim Programının Geliştirilmesi Milli Eğitim Bakanlığı İlköğretim Genel Müdürlüğü 2006Avrupa BirliğiTamamlandıUzman
25Aktif Öğrenme ve Öğretme Stratejileri Formatör Öğretmen Yetiştirme KursuDiğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)TamamlandıDanışman
26Aktif Öğrenme ve Öğretme Stratejileri Formatör Öğretmen Yetiştirme Kursu.Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)TamamlandıDanışman
27İlköğretim Müfettişleri Aktif Öğrenme ve Öğretme Stratejileri Kursu.Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)TamamlandıDanışman
28Aktif Öğrenme ve Öğretme Stratejileri ve Öğretim Materyalleri Kullanma Kursu. Burdur Eğitim Fakültesi. 19-30 Temmuz 1999 ve 02-13 Ağustos 1999. (Akademik Danışman)Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)TamamlandıDanışman
29Aktif Öğrenme ve Öğretme Stratejileri ve Öğretim Materyalleri Kullanma Kursu.Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)TamamlandıEğitmen
30Sınıf Öğretmenleri ve sınıf öğretmenliği adaylarının özel eğitim konusunda farkındalılık düzeyinin geliştirme semineriTÜBİTAK PROJESİTamamlandıEğitmen
31Üstün ve özel yetenekli öğrencilerin öğretmenlerinin eğitimiTÜBİTAK PROJESİTamamlandıEğitmen