1 | | Yaratıcı Drama Etkinlikleriyle Uygulanan Oryantasyon Çalışmalarının Değerlendirilmesi | DEMİR KENAN | Yaratıcı Drama Dergisi | 2019 | Ulusal, Hakemli, , Ulakbim |
2 | info | Minik Ayaklar Geri Dönüyor | Tosun Nazife,DEMİR KENAN | Yaratıcı Drama Dergisi | 2018 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ulusal |
3 | | Integrated Curriculum, Cooperative (Jigsaw II) and Project Based Learning Applications. | DEMİR KENAN,SENEMOĞLU NURAY | International Journal of Scientific Research in Education | 2017 | Uluslararası, Hakemli, Basılı, EBSCO |
4 | | Integrated Curriculum, Cooperative (Jigsaw II) and Project Based Learning Applications. | DEMİR KENAN,SENEMOĞLU NURAY | International Journal of Scientific Research in Education | 2017 | Uluslararası, Hakemli, Basılı, EBSCO |
5 | | Performans Görevinin Değerlendirilmesine İlişkin Bir Üçleme Öz Akran Ve Öğretim Üyesi Değerlendirmesi | UYAR ŞEYMA,DEMİR KENAN,AKSEKİOĞLU BURCU | Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi | 2016 | Ulusal, Hakemli, Basılı, TR DİZİN |
6 | | The Views of Teacher Candidates on Self and Peer Assessments of Performance Assignments | AKSEKİOĞLU BURCU,DEMİR KENAN,UYAR ŞEYMA | New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences. | 2016 | Uluslararası, Hakemli, Basılı, diğer indeksler |
7 | | Let’s Develop Your Material | DEMİR KENAN | New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences | 2016 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Diğer indeksler |
8 | | The Values Individuals from Various Education Level Believe in | DEMİR KENAN | The Turkish Online Journal of Educational Technology | 2016 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Journals Indexed in Eric
|
9 | | The Effect of Original Teaching Learning Activities Used in Teaching Scales to The Access | DEMİR KENAN | International Journal of Academic Research | 2014 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, EBSCO |
10 | info | Students’ Families and Family Values | DEMİR KENAN,KÖK Aysel | Procedia - Social and Behavioral Sciences | 2012 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Diğer |
11 | info | An Evaluation of the Combined Use of Creative Drama and Jigsaw II Techniques According to the Student Views: Case of a Measurement and Evaluation Course | DEMİR KENAN | Procedia - Social and Behavioral Sciences | 2012 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, diğer indeksler |
12 | | The Effect of Integrated Curriculum Applied at Historical Venues on Emotional Products | DEMİR KENAN,SAVAŞ BEHSAT,KAYAPINAR ÇELİK Fatma,ÇANKAYA Alime | Practice and Theory in Systems of Education | 2012 | Uluslararası, Hakemli, Basılı, EBSCO |
13 | | Çoklu zeka ile disiplinler arası yaklaşımı temele alan uygulamalara ilişkin öğretmen öğrenci görüşleri | DEMİREL ÖZCAN,TUNCEL İBRAHİM,Demirhan Canay İŞCAN,DEMİR KENAN | Eğitim ve Bilim | 2008 | Uluslararası, Hakemli, Basılı, SSCI |
14 | | Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Etkinliklerin Erişi, Tutum ve Öğrenmelerin Kalıcılığına Etkisi | DEMİREL ÖZCAN,DEMİR KENAN,İşcan Demirhan Canay,TUNCEL İBRAHİM,KARACAOĞLU ÖMER CEM | Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi | 2008 | Ulusal, Hakemli, Basılı, TR DİZİN |
15 | | Burdur İl Merkezindeki İlköğretim Okullarında Görev Yapan Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Alanları ve Yeterliliklerine İlişkin Görüşleri İle Fen Bilgisi Eğitimi Öğrencilerinin Bu Öğretmenler İle İlgili Gözlemleri. | YILDIRIM MEHMET ZEKİ,DEMİR KENAN | Sakarya University Journal of Education | 2002 | Ulusal, Hakemli, Basılı, TR DİZİN |