Makaleler

Makale Adı Yazarlar Yayın Yeri Yılı Açıklama
1Yaratıcı Drama Etkinlikleriyle Uygulanan Oryantasyon Çalışmalarının DeğerlendirilmesiDEMİR KENANYaratıcı Drama Dergisi2019Ulusal, Hakemli, , Ulakbim
2 infoMinik Ayaklar Geri DönüyorTosun Nazife,DEMİR KENANYaratıcı Drama Dergisi2018Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ulusal
3Integrated Curriculum, Cooperative (Jigsaw II) and Project Based Learning Applications.DEMİR KENAN,SENEMOĞLU NURAYInternational Journal of Scientific Research in Education2017Uluslararası, Hakemli, Basılı, EBSCO
4Integrated Curriculum, Cooperative (Jigsaw II) and Project Based Learning Applications.DEMİR KENAN,SENEMOĞLU NURAYInternational Journal of Scientific Research in Education2017Uluslararası, Hakemli, Basılı, EBSCO
5Performans Görevinin Değerlendirilmesine İlişkin Bir Üçleme Öz Akran Ve Öğretim Üyesi DeğerlendirmesiUYAR ŞEYMA,DEMİR KENAN,AKSEKİOĞLU BURCUUluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi2016Ulusal, Hakemli, Basılı, TR DİZİN
6The Views of Teacher Candidates on Self and Peer Assessments of Performance AssignmentsAKSEKİOĞLU BURCU,DEMİR KENAN,UYAR ŞEYMANew Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences.2016Uluslararası, Hakemli, Basılı, diğer indeksler
7Let’s Develop Your MaterialDEMİR KENANNew Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences2016Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Diğer indeksler
8The Values Individuals from Various Education Level Believe inDEMİR KENANThe Turkish Online Journal of Educational Technology2016Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Journals Indexed in Eric
9The Effect of Original Teaching Learning Activities Used in Teaching Scales to The AccessDEMİR KENANInternational Journal of Academic Research2014Uluslararası, Hakemli, Elektronik, EBSCO
10 infoStudents’ Families and Family ValuesDEMİR KENAN,KÖK AyselProcedia - Social and Behavioral Sciences2012Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Diğer
11 infoAn Evaluation of the Combined Use of Creative Drama and Jigsaw II Techniques According to the Student Views: Case of a Measurement and Evaluation CourseDEMİR KENANProcedia - Social and Behavioral Sciences2012Uluslararası, Hakemli, Elektronik, diğer indeksler
12The Effect of Integrated Curriculum Applied at Historical Venues on Emotional ProductsDEMİR KENAN,SAVAŞ BEHSAT,KAYAPINAR ÇELİK Fatma,ÇANKAYA AlimePractice and Theory in Systems of Education2012Uluslararası, Hakemli, Basılı, EBSCO
13Çoklu zeka ile disiplinler arası yaklaşımı temele alan uygulamalara ilişkin öğretmen öğrenci görüşleriDEMİREL ÖZCAN,TUNCEL İBRAHİM,Demirhan Canay İŞCAN,DEMİR KENANEğitim ve Bilim2008Uluslararası, Hakemli, Basılı, SSCI
14Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Etkinliklerin Erişi, Tutum ve Öğrenmelerin Kalıcılığına EtkisiDEMİREL ÖZCAN,DEMİR KENAN,İşcan Demirhan Canay,TUNCEL İBRAHİM,KARACAOĞLU ÖMER CEMBayburt Eğitim Fakültesi Dergisi2008Ulusal, Hakemli, Basılı, TR DİZİN
15Burdur İl Merkezindeki İlköğretim Okullarında Görev Yapan Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Alanları ve Yeterliliklerine İlişkin Görüşleri İle Fen Bilgisi Eğitimi Öğrencilerinin Bu Öğretmenler İle İlgili Gözlemleri.YILDIRIM MEHMET ZEKİ,DEMİR KENANSakarya University Journal of Education2002Ulusal, Hakemli, Basılı, TR DİZİN