1 | info | DEVELOPING SCHOOL ORIENTATION OF THE FIRST-GRADE STUDENTS IN PRIMARY SCHOOL THROUGH CREATIVE DRAMA | TOSUN Nazife,DEMİR KENAN | International Online Journal of Primary Education | 2024 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Eric |
2 | info | CHARACTERISTICS OF THE TEACHING-LEARNING PROCESS OF UNDERGRADUATE COURSES IN TEACHER TRAINING | DEMİR KENAN | International Journal of Education Technology and Scientific Researches | 2023 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, DRJ, SIS |
3 | info | TEACHING METHODS-TECHNIQUES, COURSE MATERIALS AND ASSESSMENT TOOLS USED BY HIGH SCHOOL TEACHERS IN THEIR LESSONS | DEMİR KENAN | International Journal of Eurasian Education and Culture | 2023 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, H. W. WILSON |
4 | info | İLKOKUL BİRİNCİ SINIF ÖĞRETİM PROGRAMLARININ BÜTÜNLEŞTİRİLMESİ VE ADDIE ÖĞRETİM TASARIMININ GELİŞTİRİLMESİ | YILDIRIM CEMAL,ARSLAN ÖZER DERYA,DEMİR KENAN | Sınıf Öğretmenliği Araştırmaları Dergisi (SÖAD) | 2023 | Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN |
5 | info | INFORMATIVE TEXT SUMMARY STYLES OF TURKISH TEACHING DEPARTMENT STUDENTS | YÜKSEL Latife,DEMİR KENAN | International Journal Of Eurasia Social Sciences | 2022 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, TR, EBSCO HOST, ISI, SIS, SOBIAD |
6 | | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ FAKÜLTEYE UYUM SÜREÇLERİNİN YARATICI DRAMA İLE DESTEKLENMESİ | AKHAN NADİRE EMEL,DEMİR KENAN | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | 2020 | Ulusal, Hakemli, Basılı, TR DİZİN |
7 | | Yaratıcı Drama Etkinlikleriyle Uygulanan Oryantasyon Çalışmalarının Değerlendirilmesi | DEMİR KENAN | Yaratıcı Drama Dergisi | 2019 | Ulusal, Hakemli, , Ulakbim |
8 | info | Minik Ayaklar Geri Dönüyor | Tosun Nazife,DEMİR KENAN | Yaratıcı Drama Dergisi | 2018 | Ulusal, Hakemli, Elektronik, ulusal |
9 | | Integrated curriculum, cooperative (Jigsaw II) and project based learning applications. | DEMİR KENAN,SENEMOĞLU NURAY | International Journal of Scientific Research in Education | 2017 | Uluslararası, Hakemli, Basılı, SJIFactor.com |
10 | | Integrated Curriculum, Cooperative (Jigsaw II) and Project Based Learning Applications. | DEMİR KENAN,SENEMOĞLU NURAY | International Journal of Scientific Research in Education | 2017 | Uluslararası, Hakemli, Basılı, EBSCO |
11 | info | Performans Görevinin Değerlendirilmesine İlişkin Bir Üçleme Öz Akran ve Öğretim Üyesi Değerlendirmesi | UYAR ŞEYMA,DEMİR KENAN,AKSEKİOĞLU BURCU | Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi | 2016 | Ulusal, Hakemli, Elektronik, SOBIAD, Türk eğitim indeksi, Akademik Dizin, arastirmax |
12 | | The Views of Teacher Candidates on Self and Peer Assessment of Performance Assignments and Using Rubric | AKSEKİOĞLU BURCU, DEMİR KENAN, UYAR ŞEYMA | New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences | 2016 | Ulusal, Hakemli, Basılı+Elektronik, Academia |
13 | info | The Views of Teacher Canditates on Self and Peer Assessment of Performance Assignments and Using Rubric | AKSEKİOĞLU BURCU,DEMİR KENAN,UYAR ŞEYMA | New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences | 2016 | Ulusal, Hakemli, Elektronik, ASOS |
14 | | Performans Görevinin Değerlendirilmesine İlişkin Bir Üçleme Öz Akran Ve Öğretim Üyesi Değerlendirmesi | UYAR ŞEYMA,DEMİR KENAN,AKSEKİOĞLU BURCU | Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi | 2016 | Ulusal, Hakemli, Basılı, TR DİZİN |
15 | | Let’s Develop Your Material | DEMİR KENAN | New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences | 2016 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Diğer indeksler |
16 | | The Values Individuals from Various Education Level Believe in | DEMİR KENAN | The Turkish Online Journal of Educational Technology | 2016 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Journals Indexed in Eric
|
17 | | The Effect of Original Teaching Learning Activities Used in Teaching Scales to The Access | DEMİR KENAN | International Journal of Academic Research | 2014 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, EBSCO |
18 | info | Students’ Families and Family Values | DEMİR KENAN,KÖK Aysel | Procedia - Social and Behavioral Sciences | 2012 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Diğer |
19 | info | An Evaluation of the Combined Use of Creative Drama and Jigsaw II Techniques According to the Student Views: Case of a Measurement and Evaluation Course | DEMİR KENAN | Procedia - Social and Behavioral Sciences | 2012 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, diğer indeksler |
20 | info | The Effect of Integrated Curriculum Applied at Historical Venues on Emotional Products | DEMİR KENAN,SAVAŞ BEHSAT,Kayapınar Çelik Fatma,Çankaya Alime | Practice and Theory in Systems of Education | 2012 | Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, Baidu Scholar, Celdes, CNKI Scholar (China National Knowledge Infrastructure), CNPIECDOAJ, EBSCO Discovery Service, Google Scholar, J-Gate, JournalTOCs, Naviga (Softweco), Primo Central (ExLibris), ReadCube, ResearchGate, Summon (Serials Solutions/ProQuest), TDOne (TDNet), WorldCat (OCLC) |
21 | | The Effect of Integrated Curriculum Applied at Historical Venues on Emotional Products | DEMİR KENAN,SAVAŞ BEHSAT,KAYAPINAR ÇELİK Fatma,ÇANKAYA Alime | Practice and Theory in Systems of Education | 2012 | Uluslararası, Hakemli, Basılı, EBSCO |
22 | | The Effect of Integrated Curriculum Applied at Historical Venues on Emotional Products | DEMİR KENAN,SAVAŞ BEHSAT,ÇELİK KAYAPINAR FATMA | Practice and Theory in Systems of Education | 2012 | Uluslararası, Hakemli, Basılı, Diğer |
23 | | Çoklu zeka ile disiplinler arası yaklaşımı temele alan uygulamalara ilişkin öğretmen öğrenci görüşleri | DEMİREL ÖZCAN,TUNCEL İBRAHİM,Demirhan Canay İŞCAN,DEMİR KENAN | Eğitim ve Bilim | 2008 | Uluslararası, Hakemli, Basılı, SSCI |
24 | info | Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Etkinliklerin Erişi, Tutum veÖğrenmelerin Kalıcılığına Etkisi | DEMİREL ÖZCAN,DEMİR KENAN,DEMİRHAN İŞCAN CANAY,TUNCEL İBRAHİM,KARACAOĞLU ÖMER CEM | Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | 2008 | Ulusal, Hakemli, Elektronik, Endekste taranmıyor |
25 | | Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Etkinliklerin Erişi, Tutum ve Öğrenmelerin Kalıcılığına Etkisi | DEMİREL ÖZCAN,DEMİR KENAN,İşcan Demirhan Canay,TUNCEL İBRAHİM,KARACAOĞLU ÖMER CEM | Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi | 2008 | Ulusal, Hakemli, Basılı, TR DİZİN |
26 | | Çoklu Zeka Kuramı ile Disiplinlerarası Yaklaşımı Temele Alan Uygulamalara İlişkin Öğretmen Öğrenci Görüşleri | DEMİREL ÖZCAN,TUNCEL İBRAHİM,DEMİRHAN İŞCAN CANAY,DEMİR KENAN | Eğitim ve Bilim | 2008 | Uluslararası, Hakemli, Basılı, SSCI |
27 | | Burdur İl Merkezindeki İlköğretim Okullarında Görev Yapan Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Alanları ve Yeterliliklerine İlişkin Görüşleri İle Fen Bilgisi Eğitimi Öğrencilerinin Bu Öğretmenler İle İlgili Gözlemleri. | YILDIRIM MEHMET ZEKİ,DEMİR KENAN | Sakarya University Journal of Education | 2002 | Ulusal, Hakemli, Basılı, TR DİZİN |