Bildiriler

Bildiri Adı Yazarlar Yayın Yeri Basım Tarihi Açıklama
1FARKLI DRAMA ÇALIŞMALARINDA KATILIMCI VE UYGULAYICI OLAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİdolgun merve,DEMİR KENAN30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi”UYUM”05.01.2020Özet bildiri, Basılı+Elektronik, Adana
2Önce Atölye Sonra Söyleşi, Drama Çalışmalarının Katılımcı Görüşlerine Göre DeğerlendirilmesiİNCE KALAY ALGÜL,DEMİR KENAN28. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi23.11.2017Özet bildiri, Basılı, Antalya
3Yaratıcı Drama Etkinlikleriyle Uygulanan Uyum Çalışmalarının DeğerlendirilmesiDEMİR KENAN28. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi. 23-26 Kasım 2017. Antalya23.11.2017Özet bildiri, Basılı, Antalya
4İletişimde Kazan-Kazan Yöntemine İlişkin Farkındalığın Yaratıcı Drama Yöntemiyle GeliştirilmesiYAŞAR M ustafa Serdar,DEMİR KENAN28. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi. 23-26 Kasım 2017. Antalya23.11.2017Özet bildiri, Basılı, Antalya
5Ölçeklerin Öğretiminde Kullanılan Özgün Öğretim Tasarımının Erişiye Etkisi.DEMİR KENANEYFOR-V Eğitim Yönetimi Forumu. Turkey / Konya.25.11.2014Özet bildiri, Basılı,
6Öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme dersinin öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesiGÜLER Hatice,YİTER Sıdıka,DEMİR KENANI. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi.Özet bildiri, ,
7Annelerin Yüreğinde Uyuyan Müzik “Ninniler”KUTLU Ayşegül,DEMİR KENANI. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi.Özet bildiri, ,
8Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Müzik Araç - Gereçlerine İlişkin Görüşleri (Burdur Güzel Sanatlar Lisesi Örneği).HORATA Fikriye Can,DEMİR KENANI. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi.Özet bildiri, ,
9Müzik Bölümü Öğrencilerinin Anadolu Güzel Sanatlar Lisesini Seçme NedenleriYAZĞAN Songül,DEMİR KENANI. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi.Özet bildiri, ,
10Müzik eğitimi öğretmenliği 4. Sınıf öğrencilerinin yüksek lisans eğitimine ilişkin görüşleri.BATUN Ömer,DEMİR KENANI. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi.Özet bildiri, ,
11Müzik öğretmenliği bölümü son sınıf öğrencilerinin okul deneyimi I dersinde karşılaştıkları sorunlarDİVARCI E Oğuz,DEMİR KENANI. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi.Özet bildiri, ,
12The Way Instructors Organize Their Teaching And Learning Processes And The Satisfaction Levels of The StudentsDEMİR KENANII nd International Eurasian Educational Research CongressÖzet bildiri, ,
13Let s Develop Your MaterialDEMİR KENAN4th International Conference On Education (ICED-2015)Özet bildiri, ,
14The Views of Teacher Candidates on Self and Peer Assessments of Performance AssignmentsAKSEKİOĞLU BURCU,DEMİR KENAN,UYAR ŞEYMA4th International Conference On Education (ICED-2015)Özet bildiri, ,
15A Trıplet on Performance Based Assessment Self Peer and Rater AssessmentsUYAR ŞEYMA,DEMİR KENAN,AKSEKİOĞLU BURCU4th International Conference On Education (ICED-2015)Özet bildiri, ,
16Handful of Happiness A Instructional Design in the Measurement and Evaluation LessonDEMİR KENAN5. Participation in International Congress on Assessment and Evaluation in Psychology and EducationÖzet bildiri, , Antalya
17Hayat Bilgisi Dersinde Değerler ve Değer EğitimiDEMİR KENAN,İŞCAN DEMİRHAN CANAYI. İlk Öğretim KongresiTam metin bildiri, ,
18Özgün Materyal ve Etkinliklerle Oluşturulan Yapılandırmacı Öğrenme Ortamının Erişi Düzeyleri İle Tutumlara Etkisi.DEMİR KENANVI. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi. EskişehirTam metin bildiri, ,
19Satranç Öğretiminde “Yaratıcı Dramanın Bir Yöntem Olarak Kullanılması” İle İlgili Öğretmen GörüşleriDEMİR KENAN13. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama / Tiyatro Kongresi.Tam metin bildiri, ,
20Vatandaşlık Eğitiminde Değerler ve Değerler Eğitimi.İŞCAN DEMİRHAN CANAY,DEMİR KENANUluslararası Avrupa Birliği, Demokrasi, Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi Sempozyumu. 28-29-30 Mayıs 2009. Uşak Üniversitesi.Tam metin bildiri, ,
21The Effect of Integrated Curriculum Applied at Historical Venues on Emotional ProductsDEMİR KENAN,SAVAŞ BEHSAT,KAYAPINAR ÇELİK FATMA4th International Conference for Theory and Practice in Education” Budapeşte-MACARİSTAN, ,
22The learning environment in imagination of teacher candidates and students of primary school.DEMİR KENAN,SAVAŞ BEHSAT,KAYAPINAR ÇELİK Fatma,BEYPINAR ÖZER Dilek,İREVÜL Duygu12th International BASOPED conference on Inclusive education in the Balkan countries. Inclusive Education in the Balkan Countries policy and Practice. Balkan Society for Pedagogy and Education,, ,
23İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Hazırbulunuşluk Test Puanlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesiKARAKAYA İSMAİL,DEMİR KENANXIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 28–30 Eylül 2005 Pamukkale Üniversitesi., ,
24Uluslararası Bakalorya Felsefesi Dikkate alınarak Hazırlanmış Çoklu Zeka Kuramı Uygulamalarının Öğrencilerin Erişi Düzeylerine, Öğrenilenlerin Kalıcılığına, Öğrenci-Öğretmen Görüşlerine ve Değerlendirme Sürecine Etkisi.DEMİREL ÖZCAN,DEMİR KENAN,Demirhan Canay,TUNCEL İBRAHİMEğitimde İyi Örnekler Konferansı, ,
25The Values Individuals from Various Education Level Believe inDEMİR KENAN. International Conference on New Horizons in EducationÖzet bildiri, Basılı, Viyana
26Values Adopted by Teachers who Work at Science and Art CentersDEMİR KENAN,İŞCAN DEMİRHAN CANAY,SAVAŞ BEHSAT12th International BASOPED conference on Inclusive education in the Balkan countries. Inclusive Education in the Balkan Countries policy and Practice. Balkan Society for Pedagogy and Education,, ,
27İlköğretim Öğrencilerinin Yaratıcılıklarının Geliştirilmesi–Örnek ÇalışmalarDEMİR KENANBirinci Türkiye Üstün Yetenekli Öğrenciler Kongresi, , İstanbul
28Müzik Dersi Öğretmenlerinin Müzik Dersini Nasıl İşlediklerine İlişkin Öğretmen Adaylarının GörüşleriTOKÖZLÜ Hazal,DEMİR KENANI. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi.Özet bildiri, ,
29Sınıf Yönetimi Dersinde Oluşturulan Etkili Öğrenme Ortamının Öğrenci Görüşlerine Göre DeğerlendirilmesiDEMİR KENAN,SENEMOĞLU NURAYI. İlk Öğretim KongresiTam metin bildiri, , Ankara
30An evaluation of the creativity development studies for gifted studentsDEMİR KENAN,SAVAŞ BEHSAT12th International BASOPED conference on Inclusive education in the Balkan countries. Inclusive Education in the Balkan Countries policy and Practice.Tam metin bildiri, , Ohrid
31The Music of Measurement And Evaluatıon ConceptsDEMİR KENANOn the 3rd International “New Issues on Teacher Education”Özet bildiri, , Volos
32İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Öğrencilerin İlgi ve Yeteneklerinin Geliştirmesi İle İlgili DüşünceleriDEMİR KENANXIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 6-9 Temmuz 2004 İnönü ÜniversitesiTam metin bildiri, , Malatya
33Efficacy of Applying Integrated Curriculum using Cooperative and Project Based Learning ApproachesDEMİR KENAN9-11 Haziran 2011, 4th International Conference for Theory and Practice in Education” Budapeşte-MACARİSTAN, , Budapeşte
34İlköğretim Beşinci Sınıflarda Öğretme-Öğrenme Ortamının İncelenmesiYAĞCI ESED,DEMİR KENAN,İŞCAN DEMİRHAN CanayUluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu. BaküTam metin bildiri, Basılı,
35Students’ Families and Family ValuesDEMİR KENAN,KÖK AyselCyprus international conference on educational research cy-icer 2012. 08-10 Şubat 2012 Orta Doğu Teknik Üniversitesi Kuzey Kıbrıs Kampusu Güzelyurt - KKTCÖzet bildiri, ,
36An evaluation of the combined use of creative drama and Jigsaw II techniques according to the student views: case of a measurement and evaluation course.DEMİR KENANCyprus international conference on educational research. CY-ICER 2012. 08-10 Şubat 2012 Orta Doğu Teknik Üniversitesi Kuzey Kıbrıs KampusuGüzelyurt - KKTCÖzet bildiri, ,
37Teaching and Learning Approaches Used by Instructors Who Are Working in Education FacultyDEMİR KENAN4th International Conference On Education (ICED-2015)Özet bildiri, ,
38Okul içi ve okul dışı öğrenmelerin öğrenci başarısına etkisiAKIN Fatih,DEMİR KENANI. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi.Özet bildiri, ,
39Müzik Bölümü Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersine İlişkin GörüşleriDOLU Filiz,DEMİR KENANI. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi.Özet bildiri, ,
40Ölçme ve Değerlendirme Dersinin Öğrenci Görüşlerine Göre DeğerlendirilmesiSEZGİN Ümmü,DEMİR KENANI. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi.Özet bildiri, ,
41Sınıf ve müzik öğretmenlerinin müzik dersini nasıl işlediklerine dair öğretmen adaylarının ve ilköğretim öğrencilerinin görüşleriARSLAN Erdinç,DEMİR KENANI. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi.Özet bildiri, ,
42Müzik öğretmenliği bölümü öğrencilerinin orff yöntemi ile ilgili görüşleriYILDIRIM Sinem,DEMİR KENAN1. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi.Özet bildiri, ,
43The normal distribution curve is hidden in our body.DEMİR KENANIV. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme KongresiÖzet bildiri, ,