1 | Beliren Yetişkinlerin Endişe Alan ve İnançlarının İncelenmesi | ASLAN OLCAN, AYDOĞDU UMUT, KARATAŞ ZEYNEP, DEMİR KENAN | 6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS held on November 24-25, 2022 / Burdur Mehmet Akif Ersoy University, Türkiye | 26.12.2022 | Tam metin bildiri, Elektronik, Burdur |
2 | Ipsative Assessment and Self-Determination in The Teaching-Learning Process | DEMİR KENAN | 6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS held on November 24-25, 2022 / Burdur Mehmet Akif Ersoy University, Türkiye | 25.11.2022 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
3 | SUGAR ON THE SIDE OF TEA (Views of High School Students and Teachers Regarding the Activities I Meet with
Drama) | Alpaydın Gülnur,DEMİR KENAN | 8th International Congress on Curciculum and Instruction Curriculum Studi ̇ es in Life Long Learning 25-27 March Burdur Mehmet Akif Ersoy University | 01.09.2021 | Özet bildiri, Basılı, Burdur |
4 | THE PRE-SERVICE TEACHERS OPINIONS on MULTIPLE ASSESSMENTS USING as A
TEACHING-LEARNING METHOD | DEMİR KENAN | 8th International Congress on Curciculum and Instruction Curriculum Studi ̇ es in Life Long Learning 25-27 March 2021 Burdur Mehmet Akif Ersoy University | 01.09.2021 | Özet bildiri, Basılı, Burdur |
5 | A CASE STUDY ON PROSPECTIVE TURKISH TEACHERS’ TEXT SUMMARISING STYLES | YÜKSEL Latife,DEMİR KENAN | 8th International Congress on Curciculum and Instruction Curriculum Studi ̇ es in Life Long Learning 25-27 March 2021 Burdur Mehmet Akif Ersoy University | 01.09.2021 | Özet bildiri, Basılı, Burdur |
6 | PROSPECTIVE TEACHERS’ VIEWS ON LESSONS, CREATIVE DRAMA EDUCATION AND
OUT-OF-SCHOOL PRACTICES | AÇAR Emine,DEMİR KENAN | 8th International Congress on Curciculum and Instruction Curriculum Studi ̇ es in Life Long Learning 25-27 March Burdur Mehmet Akif Ersoy University | 01.07.2021 | Özet bildiri, Elektronik, BUrdur |
7 | COMPARISON OF CREATIVE DRAMA AND DISTANCE EDUCATION APPLICATIONS IN LIFE
STUDIES AND SOCIAL STUDIES TEACHING | TOSUN Şerife,DEMİR KENAN | 8th International Congress on Curciculum and Instruction Curriculum Studi ̇ es in Life Long Learning 25-27 March 2021 Burdur Mehmet Akif Ersoy University | 01.07.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
8 | Teachers' Opinions on the Use of Creative Drama in Primary Schools | TOSUN Şerife,KIRBAŞLI Selin,DEMİR KENAN | 30. INTERNATIONAL CREATIVE DRAMA IN EDUCATION CONGRESS "ADAPTATION" Çukurova University/ Adana | 26.12.2019 | Özet bildiri, Elektronik, Adana |
9 | FARKLI DRAMA ÇALIŞMALARINDA KATILIMCI VE UYGULAYICI OLAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ | Dolgun Merve,DEMİR KENAN | 30. INTERNATIONAL CREATIVE DRAMA IN EDUCATION CONGRESS "ADAPTATION" Çukurova University/ Adana | 26.12.2019 | Özet bildiri, Elektronik, Adana |
10 | Matematik Dersi Öğretim Programının Eleştirel, Yaratıcı Düşünme Ve Problem Çözme Becerileri Açısından İncelenmesi. | GÖKSEL GÜLİZAR,DEMİR KENAN,YELER MUSTAFA,NALBAT MERT | V. International Eurasian Educational Research Congress | 15.06.2018 | Özet bildiri, Elektronik, ANTALYA |
11 | İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programının Eleştirel, Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme Becerileri Açısından İrdelenmesi | Güzel Gülizar,DEMİR KENAN,YELER MUSTAFA,NALBANT MERT | Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS | 05.05.2018 | Özet bildiri, Basılı, |
12 | Önce Atölye Sonra Söyleşi, Drama Çalışmalarının Katılımcı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi | İNCE KALAY ALGÜL,DEMİR KENAN | 28. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi | 23.11.2017 | Özet bildiri, Basılı, Antalya |
13 | Yaratıcı Drama Etkinlikleriyle Uygulanan Uyum Çalışmalarının Değerlendirilmesi | DEMİR KENAN | 28. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi. 23-26 Kasım 2017. Antalya | 23.11.2017 | Özet bildiri, Basılı, Antalya |
14 | İletişimde Kazan-Kazan Yöntemine İlişkin Farkındalığın Yaratıcı Drama Yöntemiyle Geliştirilmesi | YAŞAR M ustafa Serdar,DEMİR KENAN | 28. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi. 23-26 Kasım 2017. Antalya | 23.11.2017 | Özet bildiri, Basılı, Antalya |
15 | İLKÖĞRETİM BEŞİNCİ SINIFLARDA ÖĞRETME-ÖĞRENME ORTAMININ İNCELENMESİ | YAĞCI ESED,DEMİR KENAN,DEMİRHAN İŞCAN CANAY | ULUSLARARASI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI VE SORUNLARI SEMPOZYUMU | 14.05.2017 | Tam metin bildiri, Basılı, BAKÜ |
16 | The Views of Teacher Candidates on Self and Peer Assessments of Performance Assignments | AKSEKİOĞLU BURCU,DEMİR KENAN,UYAR ŞEYMA | 4th International Conference on Education ICED-2015 | 15.11.2016 | Tam metin bildiri, Elektronik, |
17 | Ölçeklerin Öğretiminde Kullanılan Özgün Öğretim Tasarımının Erişiye Etkisi. | DEMİR KENAN | EYFOR-V Eğitim Yönetimi Forumu. Turkey / Konya. | 25.11.2014 | Özet bildiri, Basılı, |
18 | Values Adopted by Teachers who Work at Science and Art Centers | DEMİR KENAN,SAVAŞ BEHSAT,DEMİRHAN İŞCAN CANAY | 12th International conference on Inclusive education in the Balkan countries. Inclusive Education in the Balkan Countries policy and Practice. | 01.12.2009 | Özet bildiri, Basılı, Ohrid |
19 | The learning environment in imagination of teacher candidates and students of primary school | DEMİR KENAN,SAVAŞ BEHSAT,Kayapınar Çelik Fatma,Özer Dilek,İrevül Duygu | 12th International conference on Inclusive education in the Balkan countries. Inclusive Education in the Balkan Countries policy and Practice. | 01.12.2009 | Özet bildiri, Basılı, |
20 | Vatandaşlık Eğitiminde Değerler ve Değerler Eğitimi | DEMİRHAN İŞCAN CANAY,DEMİR KENAN | I. Uluslar arası Avrupa Birliği, Demokrasi, Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi Sempozyumu | 01.09.2009 | Tam metin bildiri, Basılı+Elektronik, |
21 | Uluslararası Bakalorya Felsefesi Dikkate Alınarak Hazırlanmış Çoklu Zekâ Kuramı Uygulamalarının; Öğrencilerin Erişi Düzeylerine, Öğrenilenlerin Kalıcılığına, Öğrenci-Öğretmen Görüşlerine ve Değerlendirme Sürecine Etkisi | DEMİREL ÖZCAN, TUNCEL İBRAHİM, DEMİR KENAN, DEMİRHAN İŞCAN CANAY | Eğitimde iyi Örnekler Konferansı. | 17.01.2004 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, İSTANBUL |
22 | Öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme dersinin öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi | GÜLER Hatice,YİTER Sıdıka,DEMİR KENAN | I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi. | | Özet bildiri, , |
23 | Annelerin Yüreğinde Uyuyan Müzik “Ninniler” | KUTLU Ayşegül,DEMİR KENAN | I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi. | | Özet bildiri, , |
24 | Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Müzik Araç - Gereçlerine İlişkin Görüşleri (Burdur Güzel Sanatlar Lisesi Örneği). | HORATA Fikriye Can,DEMİR KENAN | I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi. | | Özet bildiri, , |
25 | Müzik Bölümü Öğrencilerinin Anadolu Güzel Sanatlar Lisesini Seçme Nedenleri | YAZĞAN Songül,DEMİR KENAN | I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. | | Özet bildiri, , |
26 | Müzik eğitimi öğretmenliği 4. Sınıf öğrencilerinin yüksek lisans eğitimine ilişkin görüşleri. | BATUN Ömer,DEMİR KENAN | I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi. | | Özet bildiri, , |
27 | Müzik öğretmenliği bölümü son sınıf öğrencilerinin okul deneyimi I dersinde karşılaştıkları sorunlar | DİVARCI E Oğuz,DEMİR KENAN | I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi. | | Özet bildiri, , |
28 | The Way Instructors Organize Their Teaching And Learning Processes And The Satisfaction Levels of The Students | DEMİR KENAN | II nd International Eurasian Educational Research Congress | | Özet bildiri, , |
29 | Let s Develop Your Material | DEMİR KENAN | 4th International Conference On Education (ICED-2015) | | Özet bildiri, , |
30 | The Views of Teacher Candidates on Self and Peer Assessments of Performance Assignments | AKSEKİOĞLU BURCU,DEMİR KENAN,UYAR ŞEYMA | 4th International Conference On Education (ICED-2015) | | Özet bildiri, , |
31 | A Trıplet on Performance Based Assessment Self Peer and Rater Assessments | UYAR ŞEYMA,DEMİR KENAN,AKSEKİOĞLU BURCU | 4th International Conference On Education (ICED-2015) | | Özet bildiri, , |
32 | Handful of Happiness A Instructional Design in the Measurement and Evaluation Lesson | DEMİR KENAN | 5. Participation in International Congress on Assessment and Evaluation in Psychology and Education | | Özet bildiri, , Antalya |
33 | Hayat Bilgisi Dersinde Değerler ve Değer Eğitimi | DEMİR KENAN,İŞCAN DEMİRHAN CANAY | I. İlk Öğretim Kongresi | | Tam metin bildiri, , |
34 | Özgün Materyal ve Etkinliklerle Oluşturulan Yapılandırmacı Öğrenme Ortamının Erişi Düzeyleri İle Tutumlara Etkisi. | DEMİR KENAN | VI. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Eskişehir | | Tam metin bildiri, , |
35 | Satranç Öğretiminde “Yaratıcı Dramanın Bir Yöntem Olarak Kullanılması” İle İlgili Öğretmen Görüşleri | DEMİR KENAN | 13. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama / Tiyatro Kongresi. | | Tam metin bildiri, , |
36 | Vatandaşlık Eğitiminde Değerler ve Değerler Eğitimi. | İŞCAN DEMİRHAN CANAY,DEMİR KENAN | Uluslararası Avrupa Birliği, Demokrasi, Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi Sempozyumu. 28-29-30 Mayıs 2009. Uşak Üniversitesi. | | Tam metin bildiri, , |
37 | The Effect of Integrated Curriculum Applied at Historical Venues on Emotional Products | DEMİR KENAN,SAVAŞ BEHSAT,KAYAPINAR ÇELİK FATMA | 4th International Conference for Theory and Practice in Education” Budapeşte-MACARİSTAN | | , , |
38 | The learning environment in imagination of teacher candidates and students of primary school. | DEMİR KENAN,SAVAŞ BEHSAT,KAYAPINAR ÇELİK Fatma,BEYPINAR ÖZER Dilek,İREVÜL Duygu | 12th International BASOPED conference on Inclusive education in the Balkan countries. Inclusive Education in the Balkan Countries policy and Practice. Balkan Society for Pedagogy and Education, | | , , |
39 | İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Hazırbulunuşluk Test Puanlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi | KARAKAYA İSMAİL,DEMİR KENAN | XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 28–30 Eylül 2005 Pamukkale Üniversitesi. | | , , |
40 | Uluslararası Bakalorya Felsefesi Dikkate alınarak Hazırlanmış Çoklu Zeka Kuramı Uygulamalarının Öğrencilerin Erişi Düzeylerine, Öğrenilenlerin Kalıcılığına, Öğrenci-Öğretmen Görüşlerine ve Değerlendirme Sürecine Etkisi. | DEMİREL ÖZCAN,DEMİR KENAN,Demirhan Canay,TUNCEL İBRAHİM | Eğitimde İyi Örnekler Konferansı | | , , |
41 | The Values Individuals from Various Education Level Believe in | DEMİR KENAN | . International Conference on New Horizons in Education | | Özet bildiri, Basılı, Viyana |
42 | Values Adopted by Teachers who Work at Science and Art Centers | DEMİR KENAN,İŞCAN DEMİRHAN CANAY,SAVAŞ BEHSAT | 12th International BASOPED conference on Inclusive education in the Balkan countries. Inclusive Education in the Balkan Countries policy and Practice. Balkan Society for Pedagogy and Education, | | , , |
43 | İlköğretim Öğrencilerinin Yaratıcılıklarının Geliştirilmesi–Örnek Çalışmalar | DEMİR KENAN | Birinci Türkiye Üstün Yetenekli Öğrenciler Kongresi | | , , İstanbul |
44 | Müzik Dersi Öğretmenlerinin Müzik Dersini Nasıl İşlediklerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri | TOKÖZLÜ Hazal,DEMİR KENAN | I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi. | | Özet bildiri, , |
45 | Sınıf Yönetimi Dersinde Oluşturulan Etkili Öğrenme Ortamının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi | DEMİR KENAN,SENEMOĞLU NURAY | I. İlk Öğretim Kongresi | | Tam metin bildiri, , Ankara |
46 | An evaluation of the creativity development studies for gifted students | DEMİR KENAN,SAVAŞ BEHSAT | 12th International BASOPED conference on Inclusive education in the Balkan countries. Inclusive Education in the Balkan Countries policy and Practice. | | Tam metin bildiri, , Ohrid |
47 | The Music of Measurement And Evaluatıon Concepts | DEMİR KENAN | On the 3rd International “New Issues on Teacher Education” | | Özet bildiri, , Volos |
48 | İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Öğrencilerin İlgi ve Yeteneklerinin Geliştirmesi İle İlgili Düşünceleri | DEMİR KENAN | XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 6-9 Temmuz 2004 İnönü Üniversitesi | | Tam metin bildiri, , Malatya |
49 | Efficacy of Applying Integrated Curriculum using Cooperative and Project Based Learning Approaches | DEMİR KENAN | 9-11 Haziran 2011, 4th International Conference for Theory and Practice in Education” Budapeşte-MACARİSTAN | | , , Budapeşte |
50 | İlköğretim Beşinci Sınıflarda Öğretme-Öğrenme Ortamının İncelenmesi | YAĞCI ESED,DEMİR KENAN,İŞCAN DEMİRHAN Canay | Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu. Bakü | | Tam metin bildiri, Basılı, |
51 | Students’ Families and Family Values | DEMİR KENAN,KÖK Aysel | Cyprus international conference on educational research cy-icer 2012. 08-10 Şubat 2012 Orta Doğu Teknik Üniversitesi Kuzey Kıbrıs Kampusu Güzelyurt - KKTC | | Özet bildiri, , |
52 | An evaluation of the combined use of creative drama and Jigsaw II techniques according to the student views: case of a measurement and evaluation course. | DEMİR KENAN | Cyprus international conference on educational research. CY-ICER 2012. 08-10 Şubat 2012 Orta Doğu Teknik Üniversitesi Kuzey Kıbrıs KampusuGüzelyurt - KKTC | | Özet bildiri, , |
53 | Teaching and Learning Approaches Used by Instructors Who Are Working in Education Faculty | DEMİR KENAN | 4th International Conference On Education (ICED-2015) | | Özet bildiri, , |
54 | Okul içi ve okul dışı öğrenmelerin öğrenci başarısına etkisi | AKIN Fatih,DEMİR KENAN | I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi. | | Özet bildiri, , |
55 | Müzik Bölümü Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersine İlişkin Görüşleri | DOLU Filiz,DEMİR KENAN | I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi. | | Özet bildiri, , |
56 | Ölçme ve Değerlendirme Dersinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi | SEZGİN Ümmü,DEMİR KENAN | I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi. | | Özet bildiri, , |
57 | Sınıf ve müzik öğretmenlerinin müzik dersini nasıl işlediklerine dair öğretmen adaylarının ve ilköğretim öğrencilerinin görüşleri | ARSLAN Erdinç,DEMİR KENAN | I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi. | | Özet bildiri, , |
58 | Müzik öğretmenliği bölümü öğrencilerinin orff yöntemi ile ilgili görüşleri | YILDIRIM Sinem,DEMİR KENAN | 1. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. 9-11 Mayıs 2013. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi. | | Özet bildiri, , |
59 | The normal distribution curve is hidden in our body. | DEMİR KENAN | IV. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi | | Özet bildiri, , |