Bildiriler

Bildiri Adı Yazarlar Yayın Yeri Basım Tarihi Açıklama
1ETKİLEYİCİ PAZARLAMADA YENİ VE YARATICI BİR PARADİGMA: YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ SANAL ETKİLEYİCİLERKORKMAZ İLKNURDigitalization and Education VII. INCES, International Science, Culture and Education Congress20.06.2024Özet bildiri, Elektronik, Antalya
2Bireysel Yenilikçiliğin Tüketici Yenilikçiliğine Etkisinde FoM0’nun Aracılık RolüKORKMAZ İLKNUR,DAL NİL ESRAPPAD 24.PAZARLAMA KONGRESİ20.08.2019Tam metin bildiri, Elektronik, Kuşadası/Aydın
3Yeni Tüketim Mecrası Instagram’ı KeşifKORKMAZ İLKNUR,DAL NİL ESRAIV.ULUSLARARASI KAFKASYA-ORTA ASYA DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK KONGRESİ24.12.2018Tam metin bildiri, Elektronik, Aydın
4Sosyal Uyum ve Materyalizm Etkisinde Gösteriş Tüketimine Bir BakışDAL NİL ESRA,KORKMAZ İLKNUR,Yalçın Mustafa17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi13.11.2018Tam metin bildiri, Elektronik, İZMİR
5Genç Tüketicilerin İçme Sütü Tüketim AlışkanlıklarıDAL NİL ESRA,ORAL MÜKERREM,KORKMAZ İLKNUR4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu09.05.2018Özet bildiri, Elektronik,
6Pazarlama İletişiminde İnovatif Bir Kanal Olarak Sosyal Medyanın Kullanımı: Otomotiv Sektörü Üzerine Bir AraştırmaSARITAŞ AHMET,KORKMAZ İLKNUR,TUNCA MUSTAFA ZİHNİ22. Pazarlama Kongresi30.09.2017Tam metin bildiri, Basılı+Elektronik, Trabzon