| 1 | 'saf madde ve karışımlar' konusunda ikili yerleşik öğrenme modelinin öğrencilerin sorgulayıcı öğrenme becerilerine, bilimsel süreç becerilerine ve kavramsal başarılarına etkisi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2025 | Tamamlandı |
| 2 | 5. sınıf canlıları tanıyalım ünitesinde altı sigma yaklaşımının bazı değişkenler açısından incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2025 | Tamamlandı |
| 3 | İlkokul 3.sınıf fen bilimleri dersinde yaratıcı drama uygulamalarının çeşitli değişkenlere etkisi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2025 | Tamamlandı |
| 4 | Ortaokul sekizinci sınıf öğrencilerinin mevsimler ve iklim ünitesindeki akademik başarıları ve iklim okuryazarlıklarının belirlenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2024 | Tamamlandı |
| 5 | Destekleme ve yetiştirme kursuna ilişkin Fen Bilimleri öğretmenlerinin görüşleri | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2024 | Tamamlandı |
| 6 | Araştırma sorgulamaya dayalı öğretimin bilimsel süreç becerileri, bilimsel yaratıcılık, üst düzey düşünme becerileri ve sorgulayıcı öğrenme becerileri üzerine etkisi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2023 | Tamamlandı |
| 7 | Sanal ve yüz yüze laboratuvar uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersine yönelik bilimsel süreç becerileri, tutum ve kaygılarına etkisi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2023 | Tamamlandı |
| 8 | COVID-19 pandemi sürecinde öğretmen adaylarının bilime ve bilim insanına bakış açılarının incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2021 | Tamamlandı |
| 9 | Immersive gerçeklik deneyimlerinin fen öğrenimine etkisi: Meta-analiz | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2020 | Tamamlandı |
| 10 | Argümantasyon tabanlı öğretimin öğrencilerin bilimsel yaratıcılıkları, girişimcilikleri ve sorgulayıcı öğrenme becerileri üzerine etkisi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2018 | Tamamlandı |