1 | FEN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENİM: 2010-2021
YILLARI ARASI LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ | DENİŞ ÇELİKER HURİYE, ÖZTÜRK Tevfik, KALAYCI Nuri | 6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS | 25.12.2022 | Tam metin bildiri, Elektronik, BURDUR |
2 | ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ARAŞTIRMA SORGULAMAYADÖNÜK ÖZYETERLİK ALGILARINA REACT STRATEJİSİNİN ETKİSİ | DENİŞ ÇELİKER HURİYE,KARA MUHAMMED | IV. ULUSLARARASISTRATEJİK VE SOSYALARAŞTIRMALARSEMPOZYUMU | 29.12.2019 | Tam metin bildiri, Elektronik, BURDUR |
3 | LİSANSÜSTÜ TEZLERDE KULLANILAN BİLİMSEL SÜREÇBECERİLERİ TESTLERİNİN İNCELENMESİ | DENİŞ ÇELİKER HURİYE,SİVRİ ESRA,KALAYCI NURİ,ATASAY EMİNE | IV. ULUSLARARASISTRATEJİK VE SOSYALARAŞTIRMALARSEMPOZYUMU | 29.12.2019 | Tam metin bildiri, Elektronik, BURDUR |
4 | 5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Öğretim Programındaki Alana Özgü Becerilere Göre İncelenmesi | DENİŞ ÇELİKER HURİYE,AKBAY EBRU | 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu | 17.12.2019 | Tam metin bildiri, Elektronik, ANTALYA |
5 | SENARYO DESTEKLİ DENEY TASARLAMA SÜRECİNE İLİŞKİNÖĞRETMEN ADAYLARI NE SÖYLÜYOR? | DENİŞ ÇELİKER HURİYE | International Symposium on Human and Social Sciences (Uluslararası Toplum Bilimleri Sempozyumu) | 30.10.2018 | Tam metin bildiri, Elektronik, Antalya |
6 | ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAKIŞ AÇISIYLA FEN BİLİMLERİEĞİTİMİNDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI | DENİŞ ÇELİKER HURİYE | International Symposium on Human and Social Sciences (Uluslararası Toplum Bilimleri Sempozyumu) | 30.10.2018 | Tam metin bildiri, Elektronik, Antalya |
7 | Bir Durum Çalışması: Fen Öğretiminde Oyunla Desteklenmiş Probleme Dayalı Öğrenmeye İlişkin Öğrenci Görüşleri | DENİŞ ÇELİKER HURİYE,KORKUBİLMEZ SEDA | Uluslararası Bilim, Eğitim ve Teknoloji Araştırmaları Kongresi Tam Metinleri | 15.10.2018 | Tam metin bildiri, Elektronik, Odessa |
8 | Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrencilerin Başarılarına Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması | DENİŞ ÇELİKER HURİYE,MUTLU İNAN | Uluslararası Bilim, Eğitim ve Teknoloji Araştırmaları Kongresi | 15.10.2018 | Tam metin bildiri, Elektronik, Odessa |
9 | Argümantasyon Temelli Öğrenmenin Öğrencilerin Girişimcilik Becerileri Üzerine Etkisi (The Effects Of Argumentation Based Learning On Entrepreneurship Skills Of Students) | UÇAR CENNET,DENİŞ ÇELİKER HURİYE | 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi | 01.10.2018 | Tam metin bildiri, Elektronik, Antalya |
10 | Argümantasyon Temelli Öğrenmenin Öğrencilerin Sorgulayıcı Öğrenme BecerileriÜzerine Etkisi (The Impact Of Argumentation Based Learning On Students’ Inquiry Learning Skills) | UÇAR CENNET,DENİŞ ÇELİKER HURİYE | 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi | 01.10.2018 | Tam metin bildiri, Elektronik, Antalya |
11 | Bilimsel Yaratıcılığın Geliştirilmesi: Argümantasyon Temelli Öğrenme | UÇAR CENNET,DENİŞ ÇELİKER HURİYE | 4. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu | 25.09.2018 | Tam metin bildiri, Elektronik, Alanya-Antalya |
12 | Fen Bilimlerinde Laboratuvar Uygulamaları Fen Bilimleri Öğretmen Adayları Neler Düşünüyor | DENİŞ ÇELİKER HURİYE | ERPA 2015 International Congress on Education | 04.06.2015 | Özet bildiri, Basılı, |
13 | Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Proje TabanlıÖğrenme | DENİŞ ÇELİKER HURİYE | ERPA 2015 International Congress on Education | 04.06.2015 | Özet bildiri, Basılı, Atina |
14 | Teacher s Suggestions for Recycling and Sustainable Environment Reflections on Diaries | ERDURAN AVCI DİLEK,DENİŞ ÇELİKER HURİYE | 5th International Conference on Social Sciences | 10.04.2015 | Tam metin bildiri, Elektronik, Piriştina |
15 | Waste Management in Ancient Times and Today from the Perspective of Teachers Reflections to Diaries | ERDURAN AVCI DİLEK,DENİŞ ÇELİKER HURİYE | 5th International Conference on Social Sciences | 10.04.2015 | Tam metin bildiri, Basılı, Piriştina |
16 | Türkiye de Fen Öğretmenleri Ne Kadar Yapılandırmacı PISA 2006 Sonuçları Üzerine Bir Değerlendirme | BALIM ALİ GÜNAY,DENİŞ ÇELİKER HURİYE,İNEL EKİCİ DİDEM,EVREKLİ ERTUĞ | 5. Eğitimde Yeni Yönelimler Sempozyumu | | Özet bildiri, Basılı, İzmir |
17 | 2005 2008 Yılları Arasında Gerçekleştirilen Fen Eğitimi Alanındaki Lisansüstü Tezler Üzerine Bir İnceleme | BALIM ALİ GÜNAY,EVREKLİ ERTUĞ,İNEL EKİCİ DİDEM,DENİŞ ÇELİKER HURİYE | 4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu | | Tam metin bildiri, Basılı, Ankara |
18 | İlköğretim Matematik Fen Bilgisi ve Türkçe Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi | KÜÇÜKKARAGÖZ HADİYE,DENİŞ ÇELİKER HURİYE,ERSOY ESEN,KARATAŞ EVREN | I Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi | | Tam metin bildiri, Elektronik, Çanakkale |
19 | Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Biyoloji Öz Yeterlik ve Eleştirel Düşünme Becerileri | DENİŞ ÇELİKER HURİYE | 20.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı | | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, Burdur. |
20 | Bilimin Doğaya Yansımaları Projesinin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi | BALIM ALİ GÜNAY,DENİŞ ÇELİKER HURİYE,TÜRKOGUZ SUAT,SEVİNÇ KAÇAR | World Conference on Educational and Instructional Studies | | Özet bildiri, Basılı, Antalya |
21 | Science Teachers Perceptions of Waste and Recycling The Project of Recycler Teacher | ERDURAN AVCI DİLEK,DENİŞ ÇELİKER HURİYE | iSER (International Society of Educational Research) World Conference | | Özet bildiri, Elektronik, Nevşehir |
22 | The Effect of Outdoor Education Activities on Students Attitudes towards to Environment | BALIM ALİ GÜNAY,DENİŞ ÇELİKER HURİYE,TÜRKOGUZ SUAT,SEVİNÇ KAÇAR | 9th International Conference on Hands on Science (HSCI’2012) | | Tam metin bildiri, Basılı+Elektronik, |
23 | Fen Öğretmeni Adaylarının Zihinsel İmgelerinde Çiçekli Bitkilerin Kısımları | DENİŞ ÇELİKER HURİYE | Ufbmek2014- XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | | Özet bildiri, Elektronik, Adana |
24 | Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Atık ve Geri Dönüşüme Yönelik Tutumlarına Geri Dönüşümcü Öğretmen Projesinin Etkisi | ERDURAN AVCI DİLEK,DENİŞ ÇELİKER HURİYE | 3rd World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2014 | | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
25 | Recycler Teacher Look to The Future And Recycle Project What Do Science Teachers Know About Waste and Recycling | DENİŞ ÇELİKER HURİYE,ERDURAN AVCI DİLEK | iSER (International Society of Educational Research) World Conference | | Özet bildiri, Elektronik, Nevşehir |
26 | Fen Öğretmeni Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine İlişkin Görüşleri Ve Özyeterlik Algıları | İNEL EKİCİ DİDEM,KÜÇÜK HİLAL,DENİŞ ÇELİKER HURİYE | 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications | | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
27 | Relationship between Elementary Student s Problem Solving Skills and Inquiry Learning Skill Perceptions | BALIM ALİ GÜNAY,İNEL EKİCİ DİDEM,EVREKLİ ERTUĞ,ÖZCAN ERKAN,DENİŞ ÇELİKER HURİYE,TÜRKOGUZ SUAT,ORMANCI ÜMMÜHAN,SEVİNÇ KAÇAR | International Conference New Perspectives in Science Education, | | Özet bildiri, Elektronik, Florence |
28 | Teacher s Views Towards Concept Cartoons Supported Problem Based Learning | BALIM ALİ GÜNAY,TÜRKOGUZ SUAT,SEVİNÇ KAÇAR,ORMANCI ÜMMÜHAN,DENİŞ ÇELİKER HURİYE,İNEL EKİCİ DİDEM,EVREKLİ ERTUĞ | International Conference New Perspectives in Science Education, | | Özet bildiri, Elektronik, Florence |
29 | 6 Sınıf Madde ve Isı Ünitesine İlişkin Senaryo Destekli Proje Tabanlı Öğrenme Etkinlik Örneği | DENİŞ ÇELİKER HURİYE,AKÖZ OSMAN,GENÇ HASAN | 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications | | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
30 | 7 Sınıf insan ve çevre ünitesine ilişkin proje tabanlı etkinlik örneği | DENİŞ ÇELİKER HURİYE,CENNET UÇAR | VI. International Congress of Educational Research | | Tam metin bildiri, Elektronik, Ankara |
31 | İlkokul öğrencilerinin bilim insanı algıları öğrencilerin bilimsel faaliyetlere katılması bilim insanı algılarını nasıl etkiler | ERDURAN AVCI DİLEK,DENİŞ ÇELİKER HURİYE | Ufbmek2014- XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | | Özet bildiri, Elektronik, Adana |