Bildiriler

Bildiri Adı Yazarlar Yayın Yeri Basım Tarihi Açıklama
1FEN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENİM: 2010-2021 YILLARI ARASI LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİDENİŞ ÇELİKER HURİYE, ÖZTÜRK Tevfik, KALAYCI Nuri6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS25.12.2022Tam metin bildiri, Elektronik, BURDUR
2ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ARAŞTIRMA SORGULAMAYADÖNÜK ÖZYETERLİK ALGILARINA REACT STRATEJİSİNİN ETKİSİDENİŞ ÇELİKER HURİYE,KARA MUHAMMEDIV. ULUSLARARASISTRATEJİK VE SOSYALARAŞTIRMALARSEMPOZYUMU29.12.2019Tam metin bildiri, Elektronik, BURDUR
3LİSANSÜSTÜ TEZLERDE KULLANILAN BİLİMSEL SÜREÇBECERİLERİ TESTLERİNİN İNCELENMESİDENİŞ ÇELİKER HURİYE,SİVRİ ESRA,KALAYCI NURİ,ATASAY EMİNEIV. ULUSLARARASISTRATEJİK VE SOSYALARAŞTIRMALARSEMPOZYUMU29.12.2019Tam metin bildiri, Elektronik, BURDUR
45. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Öğretim Programındaki Alana Özgü Becerilere Göre İncelenmesiDENİŞ ÇELİKER HURİYE,AKBAY EBRU7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu17.12.2019Tam metin bildiri, Elektronik, ANTALYA
5SENARYO DESTEKLİ DENEY TASARLAMA SÜRECİNE İLİŞKİNÖĞRETMEN ADAYLARI NE SÖYLÜYOR?DENİŞ ÇELİKER HURİYEInternational Symposium on Human and Social Sciences (Uluslararası Toplum Bilimleri Sempozyumu)30.10.2018Tam metin bildiri, Elektronik, Antalya
6ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAKIŞ AÇISIYLA FEN BİLİMLERİEĞİTİMİNDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARIDENİŞ ÇELİKER HURİYEInternational Symposium on Human and Social Sciences (Uluslararası Toplum Bilimleri Sempozyumu)30.10.2018Tam metin bildiri, Elektronik, Antalya
7Bir Durum Çalışması: Fen Öğretiminde Oyunla Desteklenmiş Probleme Dayalı Öğrenmeye İlişkin Öğrenci GörüşleriDENİŞ ÇELİKER HURİYE,KORKUBİLMEZ SEDAUluslararası Bilim, Eğitim ve Teknoloji Araştırmaları Kongresi Tam Metinleri15.10.2018Tam metin bildiri, Elektronik, Odessa
8Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrencilerin Başarılarına Etkisi: Bir Meta Analiz ÇalışmasıDENİŞ ÇELİKER HURİYE,MUTLU İNANUluslararası Bilim, Eğitim ve Teknoloji Araştırmaları Kongresi15.10.2018Tam metin bildiri, Elektronik, Odessa
9Argümantasyon Temelli Öğrenmenin Öğrencilerin Girişimcilik Becerileri Üzerine Etkisi (The Effects Of Argumentation Based Learning On Entrepreneurship Skills Of Students)UÇAR CENNET,DENİŞ ÇELİKER HURİYE27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi01.10.2018Tam metin bildiri, Elektronik, Antalya
10Argümantasyon Temelli Öğrenmenin Öğrencilerin Sorgulayıcı Öğrenme BecerileriÜzerine Etkisi (The Impact Of Argumentation Based Learning On Students’ Inquiry Learning Skills)UÇAR CENNET,DENİŞ ÇELİKER HURİYE27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi01.10.2018Tam metin bildiri, Elektronik, Antalya
11Bilimsel Yaratıcılığın Geliştirilmesi: Argümantasyon Temelli ÖğrenmeUÇAR CENNET,DENİŞ ÇELİKER HURİYE4. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu25.09.2018Tam metin bildiri, Elektronik, Alanya-Antalya
12Fen Bilimlerinde Laboratuvar Uygulamaları Fen Bilimleri Öğretmen Adayları Neler DüşünüyorDENİŞ ÇELİKER HURİYEERPA 2015 International Congress on Education04.06.2015Özet bildiri, Basılı,
13Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Proje TabanlıÖğrenmeDENİŞ ÇELİKER HURİYEERPA 2015 International Congress on Education04.06.2015Özet bildiri, Basılı, Atina
14Teacher s Suggestions for Recycling and Sustainable Environment Reflections on DiariesERDURAN AVCI DİLEK,DENİŞ ÇELİKER HURİYE5th International Conference on Social Sciences10.04.2015Tam metin bildiri, Elektronik, Piriştina
15Waste Management in Ancient Times and Today from the Perspective of Teachers Reflections to DiariesERDURAN AVCI DİLEK,DENİŞ ÇELİKER HURİYE5th International Conference on Social Sciences10.04.2015Tam metin bildiri, Basılı, Piriştina
16Türkiye de Fen Öğretmenleri Ne Kadar Yapılandırmacı PISA 2006 Sonuçları Üzerine Bir DeğerlendirmeBALIM ALİ GÜNAY,DENİŞ ÇELİKER HURİYE,İNEL EKİCİ DİDEM,EVREKLİ ERTUĞ5. Eğitimde Yeni Yönelimler SempozyumuÖzet bildiri, Basılı, İzmir
172005 2008 Yılları Arasında Gerçekleştirilen Fen Eğitimi Alanındaki Lisansüstü Tezler Üzerine Bir İncelemeBALIM ALİ GÜNAY,EVREKLİ ERTUĞ,İNEL EKİCİ DİDEM,DENİŞ ÇELİKER HURİYE4. Lisansüstü Eğitim SempozyumuTam metin bildiri, Basılı, Ankara
18İlköğretim Matematik Fen Bilgisi ve Türkçe Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesiKÜÇÜKKARAGÖZ HADİYE,DENİŞ ÇELİKER HURİYE,ERSOY ESEN,KARATAŞ EVRENI Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları KongresiTam metin bildiri, Elektronik, Çanakkale
19Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Biyoloji Öz Yeterlik ve Eleştirel Düşünme BecerileriDENİŞ ÇELİKER HURİYE20.Ulusal Eğitim Bilimleri KurultayıÖzet bildiri, Basılı+Elektronik, Burdur.
20Bilimin Doğaya Yansımaları Projesinin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine EtkisiBALIM ALİ GÜNAY,DENİŞ ÇELİKER HURİYE,TÜRKOGUZ SUAT,SEVİNÇ KAÇARWorld Conference on Educational and Instructional StudiesÖzet bildiri, Basılı, Antalya
21Science Teachers Perceptions of Waste and Recycling The Project of Recycler TeacherERDURAN AVCI DİLEK,DENİŞ ÇELİKER HURİYEiSER (International Society of Educational Research) World ConferenceÖzet bildiri, Elektronik, Nevşehir
22The Effect of Outdoor Education Activities on Students Attitudes towards to EnvironmentBALIM ALİ GÜNAY,DENİŞ ÇELİKER HURİYE,TÜRKOGUZ SUAT,SEVİNÇ KAÇAR9th International Conference on Hands on Science (HSCI’2012)Tam metin bildiri, Basılı+Elektronik,
23Fen Öğretmeni Adaylarının Zihinsel İmgelerinde Çiçekli Bitkilerin KısımlarıDENİŞ ÇELİKER HURİYEUfbmek2014- XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi KongresiÖzet bildiri, Elektronik, Adana
24Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Atık ve Geri Dönüşüme Yönelik Tutumlarına Geri Dönüşümcü Öğretmen Projesinin EtkisiERDURAN AVCI DİLEK,DENİŞ ÇELİKER HURİYE3rd World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2014Özet bildiri, Elektronik, Antalya
25Recycler Teacher Look to The Future And Recycle Project What Do Science Teachers Know About Waste and RecyclingDENİŞ ÇELİKER HURİYE,ERDURAN AVCI DİLEKiSER (International Society of Educational Research) World ConferenceÖzet bildiri, Elektronik, Nevşehir
26Fen Öğretmeni Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine İlişkin Görüşleri Ve Özyeterlik AlgılarıİNEL EKİCİ DİDEM,KÜÇÜK HİLAL,DENİŞ ÇELİKER HURİYE5th International Conference on New Trends in Education and Their ImplicationsÖzet bildiri, Elektronik, Antalya
27Relationship between Elementary Student s Problem Solving Skills and Inquiry Learning Skill PerceptionsBALIM ALİ GÜNAY,İNEL EKİCİ DİDEM,EVREKLİ ERTUĞ,ÖZCAN ERKAN,DENİŞ ÇELİKER HURİYE,TÜRKOGUZ SUAT,ORMANCI ÜMMÜHAN,SEVİNÇ KAÇARInternational Conference New Perspectives in Science Education,Özet bildiri, Elektronik, Florence
28Teacher s Views Towards Concept Cartoons Supported Problem Based LearningBALIM ALİ GÜNAY,TÜRKOGUZ SUAT,SEVİNÇ KAÇAR,ORMANCI ÜMMÜHAN,DENİŞ ÇELİKER HURİYE,İNEL EKİCİ DİDEM,EVREKLİ ERTUĞInternational Conference New Perspectives in Science Education,Özet bildiri, Elektronik, Florence
296 Sınıf Madde ve Isı Ünitesine İlişkin Senaryo Destekli Proje Tabanlı Öğrenme Etkinlik ÖrneğiDENİŞ ÇELİKER HURİYE,AKÖZ OSMAN,GENÇ HASAN5th International Conference on New Trends in Education and Their ImplicationsÖzet bildiri, Elektronik, Antalya
307 Sınıf insan ve çevre ünitesine ilişkin proje tabanlı etkinlik örneğiDENİŞ ÇELİKER HURİYE,CENNET UÇARVI. International Congress of Educational ResearchTam metin bildiri, Elektronik, Ankara
31İlkokul öğrencilerinin bilim insanı algıları öğrencilerin bilimsel faaliyetlere katılması bilim insanı algılarını nasıl etkilerERDURAN AVCI DİLEK,DENİŞ ÇELİKER HURİYEUfbmek2014- XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi KongresiÖzet bildiri, Elektronik, Adana