1 | Doğrulayıcı Faktör Analizinde Farklı Kestirim Yöntemlerini Kullanmak Elde Edilen Uyum İndekslerini Etkilemekte Midir? | BÜYÜKKIDIK SERAP,İNAL HATİCE | VIIth International Eurasian Educational Research Congress | 12.10.2020 | Özet bildiri, Basılı, |
2 | Academic Performance of State and Private Universities: A Panel Data Analysis | İNAL HATİCE,BÜYÜKKIDIK SERAP | International Pegem Conference On Education | 30.09.2020 | Özet bildiri, Elektronik, |
3 | The Effect of Missing Data Handling Methods on The Performance of Artificial Neural Networks Analysis | İNAL HATİCE,BÜYÜKKIDIK SERAP | VIth International Eurasian Educational Research Congress | 12.07.2019 | Özet bildiri, Elektronik, Ankara |
4 | How is Life? Efficiency Measurement of OECD Countrıes | BÜYÜKKIDIK SERAP,İNAL HATİCE | VIth International EurasianEducational Research Congress | 25.06.2019 | Özet bildiri, Elektronik, |
5 | A Test Equating Study Using Scale Transformation Methods and True Score Equating Method Based Item Response Theory | BÜYÜKKIDIK SERAP,İNAL HATİCE | The International VIirtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences | 05.04.2019 | Özet bildiri, Elektronik, |
6 | DEĞİŞEN MADDE FONKSİYONUNUN MİNİ VE MİDİ ORTAK TESTE ETKİSİ | İNAL HATİCE,AKIN ARIKAN ÇİĞDEM | CMEEP-2018 | 04.08.2018 | Özet bildiri, Basılı, |
7 | Eğitimde fırsatı eşitliği bağlamında ABD, Finlandiya, Japonya, İngiltere ve Türkiye’nin eğitim sistemlerinin karşılaştırmalı analizi. | GÜN FEYZA,İNAL HATİCE,TURABİK TUĞBA | 27th International Conference on Educational Sciences | 22.04.2018 | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
8 | Ailelerin Çocuklarının Göndereceği Okulun Seçiminde Dikkat Ettikleri Faktörlerin Ölçeklenmesi | İNAL HATİCE,ANIL DUYGU | 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri kongresi | 01.04.2018 | Özet bildiri, Basılı, |
9 | Multi Dimensional Analysis Of Pısa 2015 Mathematics Results In Socioeconomic Perspective According To Countries | İNAL HATİCE,ANIL DUYGU | ICES UEBK 2017 | 01.04.2017 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, ANTALYA |
10 | Güvenirlik Katsayılarının Kayıp Veri Varlığında İncelenmesi | AKIN ARIKAN ÇİĞDEM, SOYSAL SÜMEYRA, İNAL HATİCE | V. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi | 30.10.2016 | Özet bildiri, Elektronik, |
11 | Impact of Missing Data on Rasch Model Estimation | SOYSAL SÜMEYRA, AKIN ARIKAN ÇİĞDEM, İNAL HATİCE | International Conference on New Horizons in Education (INTE) | 04.10.2016 | Özet bildiri, Elektronik, |
12 | Hong Kong, Finlandiya, Türkiye ve Tayland Ülkelerine Göre PISA 2012 Matematik Alt Testinin Eşitlenmesinde Grup Değişmezliğinin İncelenmesi | İNAL HATİCE, ANIL DUYGU | 5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi | 01.09.2016 | Özet bildiri, Basılı, Antalya |
13 | Lisansüstü Eğitim Yapma Nedenlerinin İkili Karşılaştırma Yöntemiyle Ölçeklenmesi | İNAL HATİCE, DEMİRDÜZEN EDA | III. International Eurasian Educational Research Congress | 15.06.2016 | Özet bildiri, Elektronik, Muğla |
14 | Determination of the Factors Effecting Mathematics Achievement of Turkish Students at Pisa 2012 Using Neural Networks | İNAL HATİCE, TURABİK TUĞBA | Determination of the Factors Effecting Mathematics Achievement of Turkish Students at Pisa 2012 Using Neural Networks | 21.10.2015 | Özet bildiri, Basılı, KObe |
15 | Cronbach Alfa Katsayısı: Bir Meta Analizi Çalışması | İNAL HATİCE,YILMAZ KOĞAR ESİN,DEMİRDÜZEN EDA,GELBAL SELAHATTİN | IV. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı) | 07.06.2014 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, Ankara |
16 | Farklı Yapay Sinir Ağları Modelleri ve Çoklu Regresyon Analizinin Başarı Yordama Performanslarının Karşılaştırılması | Kart Arife, İNAL HATİCE, ÖZDEMİR BURHANETTİN | Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme IV. Ulusal Kongresi | 01.06.2014 | Özet bildiri, Basılı, Ankara |
17 | Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Ölçme ve Değerlendirme Dersi Başarısı Arasındaki İlişki | DOĞAN NURİ, İNAL HATİCE | Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme III.Ulusal Kongresi | 19.09.2012 | Özet bildiri, Basılı, Bolu |
18 | BOYUT BELİRLEMEDE FAKTÖR ANALİZİ,KÜMELEME ANALİZİ VE ÇOK BOYUTLU ÖLÇEKLEMEYÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI | İNAL HATİCE,AKIN ARIKAN ÇİĞDEM | EJER 2018 | | Özet bildiri, , |
19 | Variables Effecting Turkish Students Science Achievement in Programme International Students Achievement | İNAL HATİCE,TURABİK TUĞBA,ZORLU MİNE,YURTÇU MELTEM | The Asian Conference on Education International Development | | Özet bildiri, , |