Yönetilen Tezler

(Sadece Tez Merkezi Kaynaklı Tezler Listelenmektedir.)

Tez Adı Türü Üniversite / Enstitü / ABD Yılı Durumu
1Isparta ili gönen ilçesinde görev yapmakta olan öğretmenlerin çevre kirliliği hakkındaki görüşleriYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı2022Tamamlandı
2Antalya ili elmalı ilçesinde görev yapan öğretmenlerin biyolojik çeşitlilik hakkındaki görüşleriYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı2022Tamamlandı
3Investigation of the opinions of teachers working at Işıklı Lake and i̇ts surrounding schools about the lakeYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı2021Tamamlandı
4Lusaka / Zambiya'da görev yapan fen öğretmenlerinin biyolojik çeşitlilik hakkındaki görüşleriYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı2021Tamamlandı
5Öğretmenlerin fen bilimleri dersi öğretim programında yer alan çevre sorunlarına yönelik görüşleriYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı2020Tamamlandı
6Göller bölgesinde bulunan sulak alanların tahribi ve çevre eğitimi açısından önemiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı2019Tamamlandı
7Fen bilimleri öğretmen adaylarının biyolojik kaçakçılık kavramına yönelik görüşleriYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Eğitimi Ana Bilim Dalı2019Tamamlandı
8Fen bilimleri öğretmen adaylarının çevre bilinci düzeylerinin incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı2019Tamamlandı
9Avlan gölü ve çevresindeki okullarda görev yapan öğretmenlerin göle ilişkin görüşlerinin incelenmesiYüksek LisansMehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı2016Tamamlandı
10Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının biyolojik çeşitliliğe ilişkin görüşleriYüksek LisansMehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı2011Tamamlandı
11Öğretmenlerin yaşadıkları çevrede bulunan milli parka ilişkin tutumlarının incelenmesi (Isparta, Denizli örneği)Yüksek LisansMehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı2010Tamamlandı
12İlkögretim yedinci sınıf öğrencilerinin orman kavramını algılamalamaları: Fenomenografik bir araştırma (Burdur ili örneği)Yüksek LisansSüleyman Demirel Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı2009Tamamlandı
13Bazı lathyrus L. türlerinin karyolojik özellikleriYüksek LisansSüleyman Demirel Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Biyoloji Ana Bilim Dalı2007Tamamlandı
14İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin yaşadıkları çevrede bulunan milli parklara yönelik tutumlarının araştırılması (Isparta ili örneği)Yüksek LisansSüleyman Demirel Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı2007Tamamlandı
15Bazı Lathyrus L. türlerinin karyotip analizleriYüksek LisansSüleyman Demirel Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Biyoloji Ana Bilim Dalı2006Tamamlandı
16Bazı lathyrus L. türlerinin dış morfolojik ve karyolojik özellikleriYüksek LisansSüleyman Demirel Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Biyoloji Ana Bilim Dalı2001Tamamlandı