Bildiriler

Bildiri Adı Yazarlar Yayın Yeri Basım Tarihi Açıklama
1INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN SCIENCE TEACHING EFFICACY BELIEF DEVELOPMENT AND SCIENTIFIC REASONING SKILL DEVELOPMENTBELGE CAN HATİCE6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS27.12.2022Tam metin bildiri, Elektronik, Burdur
2INVESTIGATION OF PRESERVICE SCIENCE TEACHERS’ PERCEPTIONS ABOUT THE MIDDLE SCHOOL STUDENTS’ SCIENTIFIC REASONING SKILL DEVELOPMENTBELGE CAN HATİCE6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS27.12.2022Tam metin bildiri, Elektronik, Burdur
3INVESTIGATING SCIENTIFIC REASONING SKILLS OF PRESERVICE TEACHERSDemir Ecehan, Önpeker Merve, BELGE CAN HATİCEAl-Farabi 11th International Congress of Social Sciences08.09.2022Tam metin bildiri, Elektronik, Erzurum
4EXAMINATION OF PREDICT-OBSERVE-EXPLAIN ACTIVITIES DEVELOPED TOWARDS THE FACTORS AFFECTING SOLUBILITY RATEBELGE CAN HATİCEAl-Farabi 11th International Congress of Social Sciences08.09.2022Tam metin bildiri, Elektronik, Erzurum
5Investigating chemistry teachers’ pedagogical reasoningBELGE CAN HATİCE7th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium17.12.2019Özet bildiri, Elektronik, Antalya
6Kimya öğretmenlerinin temsili pedagojik alan bilgilerinin doğasıBELGE CAN HATİCEUluslararası Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Sempozyumu15.12.2019Özet bildiri, Elektronik, Burdur
7Ulusal kimya eğitimi kongre kitaplarında yayımlanan pedagojik alan bilgisi bildirilerinin tematik analiziBELGE CAN HATİCEInternational Congress of Science, Culture Education11.11.2019Özet bildiri, Elektronik, Antalya
8Transformation of pedagogical content knowledge by the use of pedagogical reasoningBELGE CAN HATİCEInternational Congress of Science, Culture Education11.11.2019Özet bildiri, Elektronik, Antalya
9İlköğretim öğrencilerinin öğrenme ortamları ile ilgili algılarının değerlendirilmesiBELGE CAN HATİCEX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi10.07.2012Tam metin bildiri, Basılı, Niğde
10Yaş ve cinsiyetin ilköğretim öğrencilerinin fen dersini öğrenme yaklaşımlarına etkisiBELGE CAN HATİCE,BOZ YEZDANX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi10.07.2012Tam metin bildiri, Basılı, Niğde
11A cross age study on high school students’xx attitudes toward chemistryBELGE CAN HATİCE,BOZ YEZDAN3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications10.05.2012Tam metin bildiri, Basılı+Elektronik, Antalya
12Onbirinci sınıf lise öğrencilerinin genel kimya konularını kavramalarıBELGE CAN HATİCE,BOZ YEZDANXX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı20.09.2011Özet bildiri, Basılı, Burdur