1 | info | Mavisel Yener’in “Sonsuzluk Kütüphanesi” Adlı Romanının Söz Varlığı Açısından İncelenmesi | BAĞCI HASAN, DEVECİ SALMAN SÜMEYYE | Mavisel Yener’in “Sonsuzluk Kütüphanesi” Adlı Romanının Söz Varlığı Açısından İncelenmesi | 2023 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, CİTE FACTOR |
2 | | MAVİSEL YENER’İN “DOLUNAY DEDEKTİFLERİ” ROMAN SERİSİNİN KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ | BAĞCI HASAN, uysal zeynep | International Journal of Language Academy | 2023 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covorage List |
3 | | Türkçe Öğretmen Adaylarının Farklı Değişkenler Doğrultusunda Çokkültürlü Yeterlik Algı Düzeyleri | BAĞCI HASAN, Duygu Arzu | International Journal of Languages’ Education and Teaching | 2023 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Modern Language Association (MLA), SOBIAD, Turkish Education Index |
4 | | 5 E Öğrenme Modeline Göre Düzenlenen Yazma Etkinliklerinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Tutum ve Eğilimlerine Etkisi | BAĞCI HASAN, KELEŞ SÜMEYRA | International Journal of Languages’ Education and Teaching | 2022 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, MLA, SOBIAD |
5 | | 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabında Yer Alan Öyküleyici Metinlerin Estetik Boyutunun İncelenmesi | BAĞCI HASAN, Üstaş Duygu | International Journal of Languages’ Education and Teaching | 2022 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, MLA, SOBIAD |
6 | | A1 VE A2 SEVİYESİ DERS KİTAPLARINDA YER ALAN OKUMA METİNLERİNİN SÖZ VARLIĞI AÇISINDAN İNCELENMESİ (GAZİ ÜNİVERSİTESİ TÖMER ÖRNEĞİ) | BAĞCI HASAN, ÖZDEMİR AYDIN | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | 2021 | Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN |
7 | info | Investigation the Relationship between Metacognitive Awareness of Reading Strategies and Self-Efficacy Perception in Reading Comprehension in Mother-tongue: Sample of 8th Graders | BAĞCI HASAN, ÜNVEREN DİLEK | International Journal of Educational Methodology | 2020 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Journals Indexed in Eric
|
8 | info | Yabancılara Türkçe Öğretiminde Kullanılan İleri Düzey (C1-C2) Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin Karşılaştırılması | BAĞCI HASAN | International Journal of Languages’ Education and Teaching | 2020 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Modern Language Association (MLA), Linguistics Abstracts Online,Directory Of Open Access Journals (DOAJ) ERIH Plus Index CopernicusDirectory of Open Access Scholarly Resources (ROAD) |
9 | | Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Kullandıkları Dil Öğrenme Stratejileri | baz dilek,BAĞCI HASAN | Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | 2020 | Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN |
10 | | An Investigation of Turkish Language and Turkish Language and Literature Teacher Candidates’ Critical Reading Self-efficacy (The Case of Mehmet Akif Ersoy University) | BAĞCI HASAN | Advances in Language and Literary Studies | 2019 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ERIC |
11 | | İlk ve Orta Öğretim Öğrencilerinin Yazılı Anlatımda Planlama Becerileri Üzerine Bir İnceleme | BAĞCI HASAN | Turkish Studies | 2019 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, TR-Dizin, SOBIAD, EBSCO |
12 | | The effect of 41 planned writing and evaluation model on developing writing skills andwriting self-sufficiency levels of learners of Turkish as a foreign language | BAĞCI HASAN | Educational Policy Analysis and Strategic Research | 2019 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ERIC |
13 | | Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen ÖğrencilerinOkuma Kaygıları | BAĞCI HASAN,baz dilek | Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | 2019 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, TRDIZIN, EBSCOhost. |
14 | info | İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN (2-7. SINIF ) YAZI OKUNAKLILIĞI | ARSLAN DERYA,BAĞCI HASAN | Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi | 2018 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, DRJI |
15 | | Türkçe ve Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Adaylarının Türkçenin Yaşadığı Sorunlara Yönelik Farkındalığı ve Çözüm Önerileri | BAĞCI HASAN,baz dilek | International Journal of Languages’ Education and Teaching | 2018 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ASOS, DOAJ, SOBİAD |
16 | | Türkçe Öğretmen Adaylarının Yazma Alışkanlıkları Üzerine Bir Çalışma | BAĞCI HASAN,baz dilek | ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ | 2018 | Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN |
17 | | İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN (2.-7. SINIF ) YAZI HIZI: KESİT ÇALIŞMASI | ARSLAN DERYA,BAĞCI HASAN | Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi | 2017 | Uluslararası, Hakemli, Basılı, EBSCO |
18 | | ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA EĞİLİMLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ | BAĞCI HASAN | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | 2017 | Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN |
19 | | ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ | BAĞCI HASAN,İpekçi İsmailEmre | Turkish StudiesInternational Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic | 2016 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, EBSCO |
20 | | Üniversite Öğrencilerinin Türk Dili I II Dersine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi | ALAN NAZMİ,BAĞCI HASAN | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik) | 2016 | Ulusal, Hakemli, Elektronik, ulakbim |
21 | | İLKÖĞRETİM 8 SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ METİNLERİN OKUNABİLİRLİK DÜZEYİ | BAĞCI HASAN,ünal yasemin | ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ | 2013 | Uluslararası, Hakemli, Basılı, ULAKBİM |
22 | | Metaphors of Turkish preservice teachers about the concept of Literature | BAĞCI HASAN | Educational Research and Reviews | 2013 | Uluslararası, Hakemli, , ERİC |
23 | | TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYİ | BAĞCI HASAN,KARAGÜL SEDAT | MAKÜ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ | 2013 | Ulusal, Hakemli, Basılı, ULAKBİM |
24 | | Öğretmen Adaylarının Türkçenin Yaşadığı Sorunlara Yönelik Farkındalıkları ve Önerileri Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Örneği | BAĞCI HASAN | Turkish Studies | 2012 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ULAKBİM olmak üzere EBSCO, DOAJ, ICAAP, Scientific Commons, MLA, ASOS, AMIR (Access to Mideast and Islamic Resources), Journal Directory, DJS (Dayang Journal System) gibi onlarca indeks ve veritabanı tarafından taranmaktadır. |
25 | | Ortaöğretim 9 Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Alan Bilgisi Başarı Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma | BAĞCI HASAN | Turkish Studies | 2012 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ULAKBİM olmak üzere EBSCO, DOAJ, ICAAP, Scientific Commons, MLA, ASOS, AMIR (Access to Mideast and Islamic Resources), Journal Directory, DJS (Dayang Journal System) gibi onlarca indeks ve veritabanı tarafından taranmaktadır. |
26 | | Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Bir Değerlendirme | BAĞCI HASAN,ŞAHBAZ NAMIK KEMAL | Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | 2012 | Ulusal, Hakemli, Elektronik, ULAKBİM |
27 | | Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Dönük Öz Yeterlik Algıları | ÜLPER HAKAN,BAĞCI HASAN | Turkish Studies | 2012 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Turkish Studies dergisi başta ULAKBİM olmak üzere EBSCO, DOAJ, ICAAP, Scientific Commons, MLA, ASOS, AMIR (Access to Mideast and Islamic Resources), Journal Directory, DJS (Dayang Journal System) gibi onlarca indeks ve veritabanı tarafından taranmaktadır. |
28 | | İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama İşaretleri ile Yazım Kurallarını Uygulayabilme Düzeyi | BAĞCI HASAN | Turkish Studies | 2011 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ULAKBİM olmak üzere EBSCO, DOAJ, ICAAP, Scientific Commons, MLA, ASOS, AMIR (Access to Mideast and Islamic Resources), Journal Directory, DJS (Dayang Journal System) gibi onlarca indeks ve veritabanı tarafından taranmaktadır. |
29 | | Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Yeterlilik Düzeyleri | BAĞCI HASAN | İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | 2010 | Ulusal, Hakemli, Elektronik, ULAKBİM |
30 | | Halka Okuma Yazma Öğretiminde İlk Önemli Kurum Cemiyet i Tedrisiye i İslamiye | ŞAHBAZ NAMIK KEMAL,BAĞCI HASAN | Ege Eğitim Dergisi | 2010 | Ulusal, Hakemli, Elektronik, ULAKBİM |
31 | | İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Deyim ve Atasözleri Algılama Düzeyi | BAĞCI HASAN | Türklük Bilimi Araştırmaları (TÜBAR) | 2010 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, CSA, EBSCO,LLBA, MLA, ULAKBİM |
32 | | İLKÖĞRETİM II KADEME ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ | BAĞCI HASAN | e-Journay of New World Sciences Academy (NWSA) | 2010 | Uluslararası, Hakemli, Elektronik, EBSCO |
33 | | TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA ALIŞKANLIĞINA YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ | ÖZBAY MURAT,BAĞCI HASAN,UYAR YUSUF | İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ | 2008 | Ulusal, Hakemli, Basılı, ULAKBİM |
34 | | 2005 İLKÖĞRETİM TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM 5 SINIFLAR PROGRAMI ÖĞRENME ALANLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ | TEMİZKAN MEHMET,BAĞCI HASAN | MİLLÎ EĞİTİM DERGİSİ | 2008 | Ulusal, Hakemli, Basılı, Endekste taranmıyor |
35 | | Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatıma ve Yazılı AnlatımDerslerine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi | BAĞCI HASAN | Türklük Bilimi Araştırmaları | 2007 | Uluslararası, Hakemli, Basılı, ULAKBİM, MLA, CSA, LLBA,EBSCO,UPD |
36 | | TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOCUK EDEBİYATI VE ÇOCUK EDEBİYATI DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ | BAĞCI HASAN | MİLLÎ EĞİTİM DERGİSİ | 2007 | Ulusal, Hakemli, Basılı, TR DİZİN |
37 | | İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNDEN BEKLENTİLERİ | BAĞCI HASAN,TEMİZKAN MEHMET | TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ | 2006 | Ulusal, Hakemli, Basılı, ULAKBİM |