Makaleler

Makale Adı Yazarlar Yayın Yeri Yılı Açıklama
1A1 VE A2 SEVİYESİ DERS KİTAPLARINDA YER ALAN OKUMA METİNLERİNİN SÖZ VARLIĞI AÇISINDAN İNCELENMESİ (GAZİ ÜNİVERSİTESİ TÖMER ÖRNEĞİ)BAĞCI HASAN, ÖZDEMİR AYDINMehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi2021Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
2 infoInvestigation the Relationship between Metacognitive Awareness of Reading Strategies and Self-Efficacy Perception in Reading Comprehension in Mother-tongue: Sample of 8th GradersBAĞCI HASAN, ÜNVEREN DİLEKInternational Journal of Educational Methodology2020Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Journals Indexed in Eric
3 infoYabancılara Türkçe Öğretiminde Kullanılan İleri Düzey (C1-C2) Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin KarşılaştırılmasıBAĞCI HASANInternational Journal of Languages’ Education and Teaching2020Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Modern Language Association (MLA), Linguistics Abstracts Online,Directory Of Open Access Journals (DOAJ) ERIH Plus Index CopernicusDirectory of Open Access Scholarly Resources (ROAD)
4Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Kullandıkları Dil Öğrenme Stratejileribaz dilek,BAĞCI HASANMersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi2020Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
5An Investigation of Turkish Language and Turkish Language and Literature Teacher Candidates’ Critical Reading Self-efficacy (The Case of Mehmet Akif Ersoy University)BAĞCI HASANAdvances in Language and Literary Studies2019Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ERIC
6Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen ÖğrencilerinOkuma KaygılarıBAĞCI HASAN,baz dilekErzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi2019Uluslararası, Hakemli, Elektronik, TRDIZIN, EBSCOhost.
7İlk ve Orta Öğretim Öğrencilerinin Yazılı Anlatımda Planlama Becerileri Üzerine Bir İncelemeBAĞCI HASANTurkish Studies2019Uluslararası, Hakemli, Elektronik, TR-Dizin, SOBIAD, EBSCO
8The effect of 41 planned writing and evaluation model on developing writing skills andwriting self-sufficiency levels of learners of Turkish as a foreign languageBAĞCI HASANEducational Policy Analysis and Strategic Research2019Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ERIC
9 infoİLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN (2-7. SINIF ) YAZI OKUNAKLILIĞIARSLAN DERYA,BAĞCI HASANUluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi2018Uluslararası, Hakemli, Elektronik, DRJI
10Türkçe ve Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Adaylarının Türkçenin Yaşadığı Sorunlara Yönelik Farkındalığı ve Çözüm ÖnerileriBAĞCI HASAN,baz dilekInternational Journal of Languages’ Education and Teaching2018Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ASOS, DOAJ, SOBİAD
11Türkçe Öğretmen Adaylarının Yazma Alışkanlıkları Üzerine Bir ÇalışmaBAĞCI HASAN,baz dilekANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ2018Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
12İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN (2.-7. SINIF ) YAZI HIZI: KESİT ÇALIŞMASIARSLAN DERYA,BAĞCI HASANUluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi2017Uluslararası, Hakemli, Basılı, EBSCO
13ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA EĞİLİMLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİBAĞCI HASANMehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi2017Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
14ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİBAĞCI HASAN,İpekçi İsmailEmreTurkish StudiesInternational Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic2016Uluslararası, Hakemli, Elektronik, EBSCO
15Üniversite Öğrencilerinin Türk Dili I II Dersine Yönelik Tutumlarının DeğerlendirilmesiALAN NAZMİ,BAĞCI HASANMehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik)2016Ulusal, Hakemli, Elektronik, ulakbim
16TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYİBAĞCI HASAN,KARAGÜL SEDATMAKÜ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ2013Ulusal, Hakemli, Basılı, ULAKBİM
17İLKÖĞRETİM 8 SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ METİNLERİN OKUNABİLİRLİK DÜZEYİBAĞCI HASAN,ünal yaseminANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ2013Uluslararası, Hakemli, Basılı, ULAKBİM
18Metaphors of Turkish preservice teachers about the concept of LiteratureBAĞCI HASANEducational Research and Reviews2013Uluslararası, Hakemli, , ERİC
19Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Dönük Öz Yeterlik AlgılarıÜLPER HAKAN,BAĞCI HASANTurkish Studies2012Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Turkish Studies dergisi başta ULAKBİM olmak üzere EBSCO, DOAJ, ICAAP, Scientific Commons, MLA, ASOS, AMIR (Access to Mideast and Islamic Resources), Journal Directory, DJS (Dayang Journal System) gibi onlarca indeks ve veritabanı tarafından taranmaktadır.
20Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Bir DeğerlendirmeBAĞCI HASAN,ŞAHBAZ NAMIK KEMALMersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi2012Ulusal, Hakemli, Elektronik, ULAKBİM
21Öğretmen Adaylarının Türkçenin Yaşadığı Sorunlara Yönelik Farkındalıkları ve Önerileri Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi ÖrneğiBAĞCI HASANTurkish Studies2012Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ULAKBİM olmak üzere EBSCO, DOAJ, ICAAP, Scientific Commons, MLA, ASOS, AMIR (Access to Mideast and Islamic Resources), Journal Directory, DJS (Dayang Journal System) gibi onlarca indeks ve veritabanı tarafından taranmaktadır.
22Ortaöğretim 9 Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Alan Bilgisi Başarı Düzeyleri Üzerine Bir AraştırmaBAĞCI HASANTurkish Studies2012Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ULAKBİM olmak üzere EBSCO, DOAJ, ICAAP, Scientific Commons, MLA, ASOS, AMIR (Access to Mideast and Islamic Resources), Journal Directory, DJS (Dayang Journal System) gibi onlarca indeks ve veritabanı tarafından taranmaktadır.
23İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama İşaretleri ile Yazım Kurallarını Uygulayabilme DüzeyiBAĞCI HASANTurkish Studies2011Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ULAKBİM olmak üzere EBSCO, DOAJ, ICAAP, Scientific Commons, MLA, ASOS, AMIR (Access to Mideast and Islamic Resources), Journal Directory, DJS (Dayang Journal System) gibi onlarca indeks ve veritabanı tarafından taranmaktadır.
24İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Deyim ve Atasözleri Algılama DüzeyiBAĞCI HASANTürklük Bilimi Araştırmaları (TÜBAR)2010Uluslararası, Hakemli, Elektronik, CSA, EBSCO,LLBA, MLA, ULAKBİM
25İLKÖĞRETİM II KADEME ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİBAĞCI HASANe-Journay of New World Sciences Academy (NWSA)2010Uluslararası, Hakemli, Elektronik, EBSCO
26Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Yeterlilik DüzeyleriBAĞCI HASANİnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi2010Ulusal, Hakemli, Elektronik, ULAKBİM
27Halka Okuma Yazma Öğretiminde İlk Önemli Kurum Cemiyet i Tedrisiye i İslamiyeŞAHBAZ NAMIK KEMAL,BAĞCI HASANEge Eğitim Dergisi2010Ulusal, Hakemli, Elektronik, ULAKBİM
28TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA ALIŞKANLIĞINA YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİÖZBAY MURAT,BAĞCI HASAN,UYAR YUSUFİNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ2008Ulusal, Hakemli, Basılı, ULAKBİM
292005 İLKÖĞRETİM TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM 5 SINIFLAR PROGRAMI ÖĞRENME ALANLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİTEMİZKAN MEHMET,BAĞCI HASANMİLLÎ EĞİTİM DERGİSİ2008Ulusal, Hakemli, Basılı, Endekste taranmıyor
30Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatıma ve Yazılı AnlatımDerslerine Yönelik Tutumlarının DeğerlendirilmesiBAĞCI HASANTürklük Bilimi Araştırmaları2007Uluslararası, Hakemli, Basılı, ULAKBİM, MLA, CSA, LLBA,EBSCO,UPD
31TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOCUK EDEBİYATI VE ÇOCUK EDEBİYATI DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİBAĞCI HASANMİLLÎ EĞİTİM DERGİSİ2007Ulusal, Hakemli, Basılı, TR DİZİN
32İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNDEN BEKLENTİLERİBAĞCI HASAN,TEMİZKAN MEHMETTÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ2006Ulusal, Hakemli, Basılı, ULAKBİM