Yönetilen Tezler

(Sadece YÖK Tez Merkezi Kaynaklı Tezler Listelenmektedir.)

Tez Adi Türü Üniversite/Enstitü/Anabilimdalı Yılı Durumu
1Okul öncesi öğretmen adaylarının olumlu düşünme becerileri ve üstbiliş düşünme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı2024Tamamlandı
2Okul öncesi eğitim programının çocukların aidiyet duygusuna etkisiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı2024Tamamlandı
3Okul Öncesi Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Web 2.0 Araçlarına Yönelik Tutumlarına EtkisiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı2024Devam Ediyor
4Erken Çocukluk Döneminde Öğrenme Eğilimleri: Çocuklar ve Öğretmenler Arasındaki Etkileşimin Çocukların Erken Dönemde Bilimsel Düşünme Eğilimlerine Etkisinin İncelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı2023Devam Ediyor
5Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Zihin Alışkanlıkları Kapsamında Geçiş Becerilerini Değerlendirme Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmasıYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı2023Devam Ediyor
6Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Ortamlarında Uyguladığı Güne Başlama Rutinlerinin Çocukların Aidiyet Duygusuna EtkisiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Okul Öncesi Eğitimi Ana Bilim Dalı2023Devam Ediyor