Yönetilen Tezler

(Sadece YÖK Tez Merkezi Kaynaklı Tezler Listelenmektedir.)

Tez Adi Türü Üniversite/Enstitü/Anabilimdalı Yılı Durumu
1F. Simandl "New Method for The Double Bass" Metodu'nun hedef ve hedef davranışlar yönünden incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı2024Tamamlandı
2Müzik öğretmeni adaylarının müzik teorisi derslerine yönelik tutumlarıyla kaygıları arasındaki ilişkiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Müzik Öğretmenliği Ana Bilim Dalı2021Tamamlandı
3BİLSEM öğrencilerinin müzikal yaratıcılıklarının ve akış deneyimlerinin uzaktan eğitim uygulaması üzerinden değerlendirilmesiDoktoraBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı2021Tamamlandı
4Müzik öğretmeni adaylarının bağlama çalmaya ilişkin tutum ve öz-yeterlik algılarının performans sınav kaygıları üzerindeki etkisiDoktoraBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı2020Tamamlandı
5Kabak kemane eğitiminde teke yöresi tavrının uygulanabilirliğiDoktoraBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı2019Tamamlandı
6Ortaöğretim müzik dersi öğretim programındaki "müziksel algı ve bilgilenme öğrenme alanı"nın uygulanabilirliğiYüksek LisansMehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı2018Tamamlandı
7Müzik öğretmeni adaylarının eşlik derslerindeki akademik başarıları ile eşlik yapabilme becerilerinin karşılaştırılmasıYüksek LisansMehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı2017Tamamlandı
8Müzik teknolojilerinin örgün müzik eğitiminde kullanılma durumlarına ilişkin öğretmen görüşleri: Burdur ili örneğiYüksek LisansMehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı2014Tamamlandı