1 | F. Simandl "New Method for The Double Bass" Metodu'nun hedef ve hedef davranışlar yönünden incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2024 | Tamamlandı |
2 | Müzik öğretmeni adaylarının müzik teorisi derslerine yönelik tutumlarıyla kaygıları arasındaki ilişki | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Müzik Öğretmenliği Ana Bilim Dalı | 2021 | Tamamlandı |
3 | BİLSEM öğrencilerinin müzikal yaratıcılıklarının ve akış deneyimlerinin uzaktan eğitim uygulaması üzerinden değerlendirilmesi | Doktora | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2021 | Tamamlandı |
4 | Müzik öğretmeni adaylarının bağlama çalmaya ilişkin tutum ve öz-yeterlik algılarının performans sınav kaygıları üzerindeki etkisi | Doktora | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2020 | Tamamlandı |
5 | Kabak kemane eğitiminde teke yöresi tavrının uygulanabilirliği | Doktora | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2019 | Tamamlandı |
6 | Ortaöğretim müzik dersi öğretim programındaki "müziksel algı ve bilgilenme öğrenme alanı"nın uygulanabilirliği | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2018 | Tamamlandı |
7 | Müzik öğretmeni adaylarının eşlik derslerindeki akademik başarıları ile eşlik yapabilme becerilerinin karşılaştırılması | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2017 | Tamamlandı |
8 | Müzik teknolojilerinin örgün müzik eğitiminde kullanılma durumlarına ilişkin öğretmen görüşleri: Burdur ili örneği | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2014 | Tamamlandı |