Yönetilen Tezler

(Sadece YÖK Tez Merkezi Kaynaklı Tezler Listelenmektedir.)

Tez Adi Türü Üniversite/Enstitü/Anabilimdalı Yılı Durumu
1Bireysel Çalgı Eğitimi I Mandolin Başlangıç Öğretim Program Tasarısı Hazırlama, Uygulama ve DeğerlendirmeDoktoraBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Ana Bilim Dalı2024Tamamlandı
2Farklı branşlardaki ortaokul öğretmenlerinin müzik dersine ilişkin görüşleriYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı2022Tamamlandı
3Müzik eğitimi anabilim dallarındaki keman eğitiminde geleneksel Türk sanat müziği makam ve dizilerinin kullanılabilirliğiDoktoraBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı2022Tamamlandı
4Müzik eğitimi anabilim dallarındaki viyolonsel eğitiminde hicaz saz semâilerinin kullanımına yönelik bir model önerisiDoktoraBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı2020Tamamlandı
5Müzik eğitimi anabilim dallarında görevli piyano eğitimcilerinin artikülasyon tekniklerinin öğretimi ile ilgili görüşleriYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı2020Tamamlandı
6Piyano performansı Öz Yeterlik Ölçeğinin geliştirilmesi ve uygulanmasıDoktoraMehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı2014Tamamlandı
7Müziksel okuma (solfej) performans testi tasarımıDoktoraMehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı2012Tamamlandı
8Eğitim fakültesi müzik eğitimi öğretmenliği ABD klasik gitar öğrencilerinin çalışma alışkanlıklarıYüksek LisansMehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı2009Tamamlandı
9Anadolu güzel sanatlar lisesi müzik bölümü öğrencilerinin mesleki müzik eğitimine yönelmelerinde ilköğretim kademesindeki müzik öğretmenlerini model alma durumları (Antalya ili örneği)Yüksek LisansSüleyman Demirel Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı2008Tamamlandı
10Müzik öğretmenlerinin eğitim müziğinde çoksesli eşliklemeye yaklaşımları ve eşlikte harf şifre yöntemini kullanma durumlarıYüksek LisansAfyon Kocatepe Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Müzik Ana Bilim Dalı2007Tamamlandı
11Müzik öğretmeni adaylarının piyano dersindeki başarı durumları ve başarılarını etkileyen faktörlerYüksek LisansSüleyman Demirel Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı2007Tamamlandı
12Eğitim fakülteleri müzik eğitimi bölümlerinde çalgı eğitimi alanında viyola öğretiminin temel esaslarıYüksek Lisansİnönü Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı1994Tamamlandı
13Türkiye'de ortaöğretim dönemi 12-18 yaş grubunda keman eğitim ve öğretiminin esaslarıYüksek Lisansİnönü Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Müzik Eğitimi Ana Sanat Dalı1994Tamamlandı