1 | Bireysel Çalgı Eğitimi I Mandolin Başlangıç Öğretim Program Tasarısı Hazırlama, Uygulama ve Değerlendirme | Doktora | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Ana Bilim Dalı | 2024 | Tamamlandı |
2 | Farklı branşlardaki ortaokul öğretmenlerinin müzik dersine ilişkin görüşleri | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2022 | Tamamlandı |
3 | Müzik eğitimi anabilim dallarındaki keman eğitiminde geleneksel Türk sanat müziği makam ve dizilerinin kullanılabilirliği | Doktora | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2022 | Tamamlandı |
4 | Müzik eğitimi anabilim dallarındaki viyolonsel eğitiminde hicaz saz semâilerinin kullanımına yönelik bir model önerisi | Doktora | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2020 | Tamamlandı |
5 | Müzik eğitimi anabilim dallarında görevli piyano eğitimcilerinin artikülasyon tekniklerinin öğretimi ile ilgili görüşleri | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2020 | Tamamlandı |
6 | Piyano performansı Öz Yeterlik Ölçeğinin geliştirilmesi ve uygulanması | Doktora | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2014 | Tamamlandı |
7 | Müziksel okuma (solfej) performans testi tasarımı | Doktora | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2012 | Tamamlandı |
8 | Eğitim fakültesi müzik eğitimi öğretmenliği ABD klasik gitar öğrencilerinin çalışma alışkanlıkları | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2009 | Tamamlandı |
9 | Anadolu güzel sanatlar lisesi müzik bölümü öğrencilerinin mesleki müzik eğitimine yönelmelerinde ilköğretim kademesindeki müzik öğretmenlerini model alma durumları (Antalya ili örneği) | Yüksek Lisans | Süleyman Demirel Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2008 | Tamamlandı |
10 | Müzik öğretmenlerinin eğitim müziğinde çoksesli eşliklemeye yaklaşımları ve eşlikte harf şifre yöntemini kullanma durumları | Yüksek Lisans | Afyon Kocatepe Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Müzik Ana Bilim Dalı | 2007 | Tamamlandı |
11 | Müzik öğretmeni adaylarının piyano dersindeki başarı durumları ve başarılarını etkileyen faktörler | Yüksek Lisans | Süleyman Demirel Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2007 | Tamamlandı |
12 | Eğitim fakülteleri müzik eğitimi bölümlerinde çalgı eğitimi alanında viyola öğretiminin temel esasları | Yüksek Lisans | İnönü Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı | 1994 | Tamamlandı |
13 | Türkiye'de ortaöğretim dönemi 12-18 yaş grubunda keman eğitim ve öğretiminin esasları | Yüksek Lisans | İnönü Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Müzik Eğitimi Ana Sanat Dalı | 1994 | Tamamlandı |