1 | Öğretmen adaylarına göre kavram imajı | UYSAL FUNDA | 6th International Education and Innovative Sciences Congress | 25.12.2022 | Tam metin bildiri, Elektronik, Burdur |
2 | Öğretmen adaylarının bakışıyla program dışı etkinlikler | UYSAL FUNDA | X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi | 28.10.2022 | Özet bildiri, Elektronik, |
3 | Geleceğin matematik öğretmenlerinin bakışıyla meslekleri | UYSAL FUNDA | Uluslararası Eğitim Yönetimi forumu – EYFOR-XIII | 15.05.2022 | Özet bildiri, Elektronik, İzmir |
4 | Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin etik değerlerinin inşasında rol oynayan etmenler ile etik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi | UYSAL FUNDA, KISA NURAY | Uluslararası Eğitim Yönetimi forumu – EYFOR-XIII | 15.05.2022 | Özet bildiri, Elektronik, İzmir |
5 | The effects of extracurricular activities on the development of secondary school students in different fields: We are out of the program! Project experience | UYSAL FUNDA, KISA NURAY, ÖZKAN ELGÜN İMGEHAN, ULUDAĞ GONCA | The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction | 06.11.2021 | Özet bildiri, Elektronik, İzmir |
6 | Öğretim ilke ve yöntemleri dersi öğrenme çıktılarının öğrenci merkezli öğrenme bağlamında incelenmesi | UYSAL FUNDA, ÖZKAN ELGÜN İMGEHAN | VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress (EJER2021) | 10.07.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Aksaray |
7 | Öğretmen adaylarının matematik ve günlük hayat ilişkileri | UYSAL FUNDA, YILDIZ BAHADIR | VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress (EJER2021) | 10.07.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Aksaray |
8 | Matematik eğitiminde kavram imajları çalışmalarının sistematik bir derlemesi | UYSAL FUNDA, YILDIZ BAHADIR | II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST2021) | 29.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, İzmir |
9 | The comparison of Turkish and Chinese acceptance to teacher training department, teacher training program and appointment systems | ÖZKAN ELGÜN İMGEHAN, UYSAL FUNDA | 8th International Congress on Curriculum and Instruction | 27.03.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
10 | Ortaokul web sayfalarının program dışı etkinlikler bağlamında incelenmesi: Burdur ili örneği | UYSAL FUNDA,KISA NURAY | 3rd International New York Conference on Evolvıng Trends in Interdisciplinary Research Practices | 11.12.2020 | Tam metin bildiri, Elektronik, |
11 | Hangi program dışı etkinliğe dahilim? | UYSAL FUNDA,ÖZKAN ELGÜN İMGEHAN | 3rd International New York Conference on Evolvıng Trends in Interdisciplinary Research Practices | 11.12.2020 | Tam metin bildiri, Elektronik, |
12 | Step by Step Curriculum: Let’s Handle Primary Mathematics Teacher Training Program | ÖZKAN ELGÜN İMGEHAN, UYSAL FUNDA | 3th International Congress of Human Studies | 16.11.2020 | Özet bildiri, Elektronik, Ankara |
13 | İlkokul 1., 2., ve 3. sınıf hayat bilgisi dersi öğretim programı kazanımlarının yaşam
becerileri kapsamında incelenmesi | ÖZKAN ELGÜN İMGEHAN, UYSAL FUNDA | I. International Congress of Pedagogical Research | 26.06.2020 | Özet bildiri, Elektronik, Düzce |
14 | Türkiye’deki yükseköğretim kurumlarında akreditasyon konusundaki güncel gelişmeler | KAVAK YÜKSEL,UYSAL FUNDA,KISA NURAY | III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi | 28.12.2019 | Tam metin bildiri, Elektronik, Ankara |
15 | Türkiye’de yükseköğretimde kalite güvencesi: Akreditasyon uygulamalarına yönelik gelişmeler | KAVAK YÜKSEL,UYSAL FUNDA,KISA NURAY | 3. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı | 13.10.2018 | Özet bildiri, Elektronik, |
16 | Bologna sürecinin öğrenci merkezli öğrenme boyutu: Eğitim fakültesi öğretim programlarına yansımalar | KISA NURAY,UYSAL FUNDA,KAVAK YÜKSEL | 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi | 22.04.2018 | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
17 | Bologna sürecinin “kalite güvencesi” boyutu, Türkiye yükseköğretim sistemine ve eğitim fakültelerine yansımalar | KAVAK YÜKSEL,KISA NURAY,UYSAL FUNDA | 2. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı | 02.10.2017 | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
18 | Investigation of the effectiveness of Bologna process: Hacettepe University Education Faculty case | KELECİOĞLU HÜLYA, FER SEVAL, ÇOBANOĞLU AKTAN DERYA, KIBRISLIOĞLU NERMİN, UYSAL İBRAHİM, ERTUNA LEVENT, GELMEZ BURAKGAZİ SEVİNÇ, UYSAL FUNDA, ÖZDİYAR ÖZLENEN | 6th International Conference on Education (IC-ED-2017) | 17.07.2017 | Özet bildiri, Elektronik, Zagreb |
19 | Yükseköğretimde Bologna sürecinin etkililiği: Öğretim elemanları ve öğrenci görüşlerine dayalı nitel bir çalışma | FER SEVAL,ÖZDİYAR ÖZLENEN,UYSAL FUNDA,GELMEZ BURAKGAZİ SEVİNÇ,ÇOBANOĞLU AKTAN DERYA,KIBRISLIOĞLU NERMİN,KELECİOĞLU HÜLYA,ERTUNA LEVENT,UYSAL İBRAHİM | IVth International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress 2017) | 15.06.2017 | Özet bildiri, Elektronik, Denizli |
20 | Bologna süreci, yükseköğretimde kalite güvencesi ve eğitim fakültelerinin akreditasyonu konusundaki gelişmeler | KAVAK YÜKSEL,UYSAL FUNDA,KISA NURAY | Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi | 17.05.2017 | Özet bildiri, Basılı, İstanbul |
21 | Bologna süreci bağlamında üniversitelerdeki kalite güvencesi / Akreditasyon uygulamaları | UYSAL FUNDA,KISA NURAY,KAVAK YÜKSEL | 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi | 19.04.2017 | Özet bildiri, Elektronik, |
22 | Eğitim yönetimi ve planlaması ile ilgili bilim dallarının Bologna sürecinde güncellenen öğretim programı bilgi paketlerinin incelenmesi | GELBAL SELAHATTİN, UYSAL FUNDA, Demircan Sultan, KISA NURAY | I. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi | 17.09.2015 | Özet bildiri, Basılı, Ankara |
23 | Eğitim bilimleri bölümü öğretim programlarının Bologna süreci çerçevesinde incelenmesi | KISA NURAY, UYSAL FUNDA, Demircan Sultan, KAVAK YÜKSEL | I. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi | 17.09.2015 | Özet bildiri, Basılı, Ankara |
24 | Bologna sürecinde güncellenen Hacettepe Üniversitesi ön lisans, lisans ve lisansüstü öğretim programları bilgi paketlerinin program ve ders bilgi paketi hazırlama kılavuzuna uygunluğu açısından değerlendirilmesi | GELBAL SELAHATTİN, KALKAN NALAN, UYSAL FUNDA, ŞEN ZEYNEP, Demircan Sultan, KISA NURAY, KIBRISLIOĞLU NERMİN | I. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi | 17.09.2015 | Özet bildiri, Basılı, Ankara |
25 | Hacettepe Üniversitesi Bologna kalite güvencesi çalışmaları: AKTS iş yükü belirlenmesi | BAYRAK FATMA, BOZTUNÇ ÖZTÜRK NAGİHAN, ÖZBERK EREN HALİL, KAPTI SUZAN BEYZA, YILMAZ FINDIK LEYLA, KIBRISLIOĞLU NERMİN, ŞEN ZEYNEP, UYSAL FUNDA, KISA NURAY, BÜYÜKGÖZE HİLAL, GÜN FEYZA, Demircan Sultan, ULUDAĞ GONCA, AYDIN FEHİME, GELBAL SELAHATTİN, ÜLGER ÖZLEM, KALKAN NALAN, SAĞLAM MELDA, SAYIL ONARAN BİLGE, ERDOĞAN SUNA, ERDOĞAN ÜMİT IŞIK, DEMİRTAŞ SIDDIKA, YAĞCI ESED, KULAK KAYIKCI MAVİŞ EMEL, AKSU YILDIRIM SİBEL, ÖNDEROĞLU SELDA, KAVAK YÜKSEL | I. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi | 17.09.2015 | Özet bildiri, Basılı, Ankara |
26 | Hacettepe Üniversitesi Bologna süreci kalite güvencesi çalışmaları: Öğretim elemanı değerlendirme formu | KAPTI SUZAN BEYZA, UYSAL FUNDA, Demircan Sultan, YILMAZ FINDIK LEYLA, BOZTUNÇ ÖZTÜRK NAGİHAN, ÖZBERK EREN HALİL, ŞEN ZEYNEP, BAYRAK FATMA, KIBRISLIOĞLU NERMİN, KISA NURAY, BÜYÜKGÖZE HİLAL, GÜN FEYZA, ULUDAĞ GONCA, AYDIN FEHİME, YAĞCI ESED, GELBAL SELAHATTİN, ÜLGER ÖZLEM, KALKAN NALAN, SAĞLAM MELDA, SAYIL ONARAN BİLGE, ERDOĞAN SUNA, ERDOĞAN ÜMİT IŞIK, DEMİRTAŞ SIDDIKA, KULAK KAYIKCI MAVİŞ EMEL, AKSU YILDIRIM SİBEL, ÖNDEROĞLU SELDA, KAVAK YÜKSEL | I. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi | 17.09.2015 | Özet bildiri, Basılı, Ankara |
27 | Hacettepe Üniversitesi Bologna kalite güvencesi çalışmaları: Öğrenci memnuniyet formu | YILMAZ FINDIK LEYLA, KISA NURAY, BÜYÜKGÖZE HİLAL, GÜN FEYZA, KAPTI SUZAN BEYZA, ŞEN ZEYNEP, UYSAL FUNDA, BOZTUNÇ ÖZTÜRK NAGİHAN, ÖZBERK EREN HALİL, KIBRISLIOĞLU NERMİN, BAYRAK FATMA, AYDIN FEHİME, ULUDAĞ GONCA, YAĞCI ESED, SAĞLAM MELDA, SAYIL ONARAN BİLGE, ERDOĞAN SUNA, ERDOĞAN ÜMİT IŞIK, DEMİRTAŞ SIDDIKA, GELBAL SELAHATTİN, ÜLGER ÖZLEM, KALKAN NALAN, KULAK KAYIKCI MAVİŞ EMEL, AKSU YILDIRIM SİBEL, ÖNDEROĞLU SELDA, KAVAK YÜKSEL | I. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi | 17.09.2015 | Özet bildiri, Basılı, Ankara |
28 | Hacettepe Üniversitesi Bologna kalite güvencesi çalışmaları: Ders değerlendirme formu | ŞEN ZEYNEP, KIBRISLIOĞLU NERMİN, KAPTI SUZAN BEYZA, YILMAZ FINDIK LEYLA, BOZTUNÇ ÖZTÜRK NAGİHAN, ÖZBERK EREN HALİL, UYSAL FUNDA, Demircan Sultan, KISA NURAY, BÜYÜKGÖZE HİLAL, GÜN FEYZA, BAYRAK FATMA, AYDIN FEHİME, ULUDAĞ GONCA, YAĞCI ESED, SAĞLAM MELDA, SAYIL ONARAN BİLGE, ERDOĞAN SUNA, ERDOĞAN ÜMİT IŞIK, DEMİRTAŞ SIDDIKA, GELBAL SELAHATTİN, ÜLGER ÖZLEM, KALKAN NALAN, KULAK KAYIKCI MAVİŞ EMEL, AKSU YILDIRIM SİBEL, ÖNDEROĞLU SELDA, KAVAK YÜKSEL | I. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi | 17.09.2015 | Özet bildiri, Basılı, Ankara |
29 | Bir savaş sınırında eğitimin öncesi ve bugünü: Bir durum çalışması | Demircan Sultan, UYSAL FUNDA | 2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi | 08.06.2015 | Özet bildiri, Elektronik, Ankara |
30 | The analysis of the teaching preferences and perceptions of students in the first and fourth grade and studying the department of classroom teaching about learning | UYSAL FUNDA, Demircan Sultan | Conference of the International Journal of Arts & Sciences | 31.05.2014 | Özet bildiri, Basılı, Boston |
31 | Perception scale related to the metaphor of teacher | GÜRLEN EDA, UYSAL FUNDA, Demircan Sultan | 34th International Society for Teacher Education Conference (ISfTE 2014) | 30.04.2014 | Özet bildiri, Basılı, Antalya |
32 | Analysis of the relation between learning approaches and metacognitive skills of first and fourth grade students studying classroom teaching (Based on class level, level of success and gender) | Demircan Sultan, UYSAL FUNDA | 34th International Society for Teacher Education Conference (ISfTE 2014) | 30.04.2014 | Özet bildiri, Basılı, Antalya |
33 | Okula yeni başlayan öğrencilerin doğum ayları ile öğrenci başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi | Demircan Sultan, GÜRLEN EDA, UYSAL FUNDA | 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı | 15.09.2013 | Özet bildiri, Basılı, Eskişehir |