1 | Öğretmen Adaylarına Göre Kavram İmajı | UYSAL FUNDA | 6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS | 25.12.2022 | Tam metin bildiri, Elektronik, Burdur |
2 | Öğretmen Adaylarının Bakışıyla Program Dışı Etkinlikler | UYSAL FUNDA | X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi | 28.10.2022 | Özet bildiri, Elektronik, |
3 | Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Etik Değerlerinin İnşasında Rol Oynayan Etmenler ile Etik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi | UYSAL FUNDA, KISA NURAY | Uluslararası Eğitim Yönetimi forumu – EYFOR-XIII | 15.05.2022 | Özet bildiri, Elektronik, İzmir |
4 | Geleceğin Matematik Öğretmenlerinin Bakışıyla Meslekleri | UYSAL FUNDA | Uluslararası Eğitim Yönetimi forumu – EYFOR-XIII | 15.05.2022 | Özet bildiri, Elektronik, İzmir |
5 | The Effects of Extracurricular Activities on the Development of Secondary School Students in Different Fields: We Are Out of the Program! Project Experience | UYSAL FUNDA, KISA NURAY, ÖZKAN ELGÜN İMGEHAN, ULUDAĞ GONCA | The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction | 06.11.2021 | Özet bildiri, Elektronik, İzmir |
6 | Öğretmen Adaylarının Matematik ve Günlük Hayat İlişkileri | UYSAL FUNDA, YILDIZ BAHADIR | VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress (EJER2021) | 10.07.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Aksaray |
7 | Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersi Öğrenme Çıktılarının Öğrenci Merkezli Öğrenme Bağlamında İncelenmesi | UYSAL FUNDA, ÖZKAN ELGÜN İMGEHAN | VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress (EJER2021) | 10.07.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Aksaray |
8 | Matematik Eğitiminde Kavram İmajları Çalışmalarının Sistematik Bir Derlemesi | UYSAL FUNDA, YILDIZ BAHADIR | II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST2021) | 29.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, İzmir |
9 | THE COMPARISON OF TURKISH AND CHINESE ACCEPTANCE TO TEACHER TRAINING DEPART- MENT, TEACHER TRAINING PROGRAM AND APPOINTMENT SYSTEMS | ÖZKAN ELGÜN İMGEHAN, UYSAL FUNDA | 8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION | 27.03.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
10 | Ortaokul Web Sayfalarının Program Dışı Etkinlikler Bağlamında İncelenmesi: Burdur İli Örneği | UYSAL FUNDA,KISA NURAY | 3rd Internatıonal New York Conference On Evolvıng Trends In Interdıscıplınary Research Practıces | 11.12.2020 | Tam metin bildiri, Elektronik, |
11 | Hangi Program Dışı Etkinliğe Dahilim? | UYSAL FUNDA,ÖZKAN ELGÜN İMGEHAN | 3. INTERNATIONAL NEW YORKCONFERENCE ON EVOLVING TRENDS IN INTERDISCIPLINARY RESEARCH PRACTICES | 11.12.2020 | Tam metin bildiri, Elektronik, |
12 | İlkokul 1., 2., ve 3. Sınıf Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yaşam
Becerileri Kapsamında İncelenmesi | ÖZKAN ELGÜN İMGEHAN, UYSAL FUNDA | I. International Congress of Pedagogical Research | 26.06.2020 | Özet bildiri, Elektronik, Düzce |
13 | Türkiye’deki Yükseköğretim Kurumlarında Akreditasyon Konusundaki Güncel Gelişmeler | KAVAK YÜKSEL,UYSAL FUNDA,KISA NURAY | III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi | 28.12.2019 | Tam metin bildiri, , |
14 | Türkiye’de Yükseköğretimde Kalite Güvencesi: Akreditasyon Uygulamalarına Yönelik Gelişmeler | KAVAK YÜKSEL,UYSAL FUNDA,KISA NURAY | 3. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı | 13.10.2018 | Özet bildiri, , |
15 | Bologna Sürecinin Öğrenci Merkezli Öğrenme Boyutu: Eğitim Fakültesi Öğretim Programlarına Yansımalar | KISA NURAY,UYSAL FUNDA,KAVAK YÜKSEL | 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi | 22.04.2018 | Özet bildiri, , |
16 | Bologna Sürecinin “Kalite Güvencesi” Boyutu, Türkiye Yükseköğretim Sistemine ve Eğitim Fakültelerine Yansımalar | KAVAK YÜKSEL,KISA NURAY,UYSAL FUNDA | 2. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı | 02.10.2017 | Özet bildiri, Basılı, |
17 | Investigation of the effectiveness of Bologna process: Hacettepe University Education Faculty case | KELECİOĞLU HÜLYA, FER SEVAL, ÇOBANOĞLU AKTAN DERYA, KIBRISLIOĞLU NERMİN, UYSAL İBRAHİM, ERTUNA LEVENT, GELMEZ BURAKGAZİ SEVİNÇ, UYSAL FUNDA, ÖZDİYAR ÖZLENEN | 6th International Conference on Education (IC-ED-2017) | 17.07.2017 | Özet bildiri, Elektronik, Zagreb |
18 | Yükseköğretimde Bologna sürecinin etkililiği: Öğretim elemanları ve öğrenci görüşlerine dayalı nitel bir çalışma | FER SEVAL,ÖZDİYAR ÖZLENEN,UYSAL FUNDA,GELMEZ BURAKGAZİ SEVİNÇ,ÇOBANOĞLU AKTAN DERYA,KIBRISLIOĞLU NERMİN,KELECİOĞLU HÜLYA,ERTUNA LEVENT,UYSAL İBRAHİM | IVth International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress 2017) | 15.06.2017 | Özet bildiri, Elektronik, Denizli |
19 | Bologna Süreci, Yükseköğretimde Kalite Güvencesi ve EğitimFakültelerinin Akreditasyonu Konusundaki Gelişmeler | KAVAK YÜKSEL,UYSAL FUNDA,KISA NURAY | Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi | 17.05.2017 | Özet bildiri, Basılı, |
20 | Bologna Süreci Bağlamında Üniversitelerdeki Kalite Güvencesi / Akreditasyon Uygulamaları | UYSAL FUNDA,KISA NURAY,KAVAK YÜKSEL | Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi | 19.04.2017 | Özet bildiri, Elektronik, |