Yönetilen Tezler

(Sadece YÖK Tez Merkezi Kaynaklı Tezler Listelenmektedir.)

Tez Adi Türü Üniversite/Enstitü/Anabilimdalı Yılı Durumu
1Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerinin Yordayıcısı: Mesleki Tutum ve Yaşam DoyumuYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı2024Tamamlandı
2Okul öncesi öğretmenlerinin çocuk sevme ve tükenmişlik düzeylerinin, öğretmen öz yeterliğine etkisinin incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı2023Tamamlandı
3Annelerin kaygı düzeyleri ile çocukların duygu ifade etme ve duygu düzenleme becerileri arasındaki ilişkiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı2023Tamamlandı
4Okul öncesi öğretmenlerinin öz-yeterlik inançlarının yordayıcıları: Teknolojik araç gereç kullanımına yönelik tutumları ve bilişim teknolojileri öz-yeterlik algılarıYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı2022Tamamlandı
5Babaların çocuk sevme düzeyleri ile çocuklarıyla ilgilenme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı2021Tamamlandı
65-6 yaş çocuğu olan annelerin sürekli kaygı düzeyleriyle çocuklarının sosyal beceri ve problem davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı2020Tamamlandı
748-60 aylık çocukların teknolojik alet kullanım durumuna göre sosyal davranışlarının incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı2019Tamamlandı
8Annelerin değer algıları ile çocukların değer algıları arasındaki ilişkinin incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı2018Tamamlandı