1 | STEM Etkinlikleri ile Desteklenen Fen Bilimleri Derslerinin Öğrencilerin Fene Yönelik Tutumlarına Etkisi | TATLİ ERCAN | 14. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi | 22.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
2 | Kırsal Bölge Öğrencilerinin Tübitak-4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Projesine İlişkin Deneyimleri: 7/24 Bilim Kampı | TATLİ ERCAN, ÇELİKSOY DENİZ | 14. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi | 22.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
3 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Deneyin Önemine Dair Teorik Bilgilerini Uygulamada Kullanma Düzeyleri | TATLİ ERCAN | Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi | 14.04.2019 | Özet bildiri, Elektronik, İzmir |
4 | Oyuncakların Öğretim Materyali Olarak Fen Bilimleri Dersi Elektrik Konularına Entegre Edilmesi. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi | TATLİ ERCAN | Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi | 14.04.2019 | Özet bildiri, Elektronik, İzmir |
5 | İnformal Bir Öğretim Uygulaması Olarak Bilim Kurgunun Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitiminde Kullanılması. | TATLİ ERCAN | 27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi | 22.04.2018 | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
6 | Popüler Bilim Kurgu Filmlerinde Bilimsel Olan ve Bilimsel Olmayan Fenle İlişkili Kavramların Fen Bilimleri Öğretiminde Kullanılması: Arog ve Gora Örneği. | TATLİ ERCAN | 27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi | 22.04.2018 | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
7 | Birlikte Daha İyisini Yapabiliriz! Okul Eğitiminde Sağlıklı Beslenme Bilincinin Arttırılması | Doğan Zuhal,Ramazan Sezer,TATLİ ERCAN,BURULEANU Lavinia,Satış Mihrican | 15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu | 15.05.2016 | Özet bildiri, Elektronik, Muğla |
8 | Bilimkurgu Hikaye Yazma Etkinliklerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Kavramları Öğrenmelerine Etkisi | TATLİ ERCAN | 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu | 15.05.2016 | Özet bildiri, Elektronik, Muğla |
9 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Verilen Problem Senaryolarına Dair Çizdikleri Kavram Haritalarının Değerlendirilmesi. | İNALTEKİN TUFAN,TATLİ ERCAN,DEMİR KAÇAN SİBEL,ŞAHİN FATMA | International Conference on New Horizons in Education-2013 | 30.06.2013 | Tam metin bildiri, Elektronik, Roma |
10 | Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Bilim ve Bilim İnsanı Algıları | TATLİ ERCAN, ÖNEN ÖZTÜRK FATMA, AKGÜL ESRA, Gürdal Ayla | International Conference on New Horizons in Education-2013 | 30.06.2013 | Tam metin bildiri, Elektronik, Roma |
11 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Yönelik Görüşleri, Tutumları ve Yeterlik Düzeyleri | ÖNEN ÖZTÜRK FATMA,TATLİ ERCAN | 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu | 27.05.2012 | Tam metin bildiri, Basılı, Rize |
12 | Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersinde Yapılandırmacı Yaklaşımın Gerektirdiği Rolleri Gerçekleştirme Düzeyleri | TOMUL FATMA,TATLİ ERCAN | VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu | 30.04.2007 | Tam metin bildiri, Basılı, Eskişehir |
13 | Burdur İl Merkezindeki Ortaöğretim Kurumlarının Fen ve Matematik Derslerine İlişkin Donanım Durumları ve Kullanımı ile İlgili Görüşler | TOMUL FATMA,TATLİ ERCAN,Usta Havva | I.Burdur Sempozyumu | 15.01.2007 | Tam metin bildiri, Basılı, Burdur |