1 | Oyun temelli fen öğretiminin ilkokul öğrencilerinin akademik başarı ve tutumlarına etkisi | BATI NUR EFŞAN,TAŞLIDERE ERDAL | INERG CONGRESS-2024 (Uluslararası 21. YY Eğitim Araştırmaları Kongresi ) | 25.05.2024 | Özet bildiri, Basılı, BURDUR |
2 | Basit Elektrik Devreleri Ünitesinde STEAM Yaklaşımına Dayalı 5E Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi | YÜCE SÜLEYMAN,TAŞLIDERE ERDAL | INERG CONGRESS-2024 (Uluslararası 21. YY Eğitim Araştırmaları Kongresi ) | 25.04.2024 | Özet bildiri, Elektronik, BURDUR |
3 | İnsan ve Çevre Ünitesinde Proje Tabanlı Öğrenme Yönteminin İlköğretim 4. Sınıf Öğrencileri Üzerindeki Akademik Başarı ve Kalıcılığına Etkisi | ONARAN ÖYKÜM, TAŞLIDERE ERDAL | International Education Congress | 17.11.2022 | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
4 | Kodlama ve Dijital Oyun Tasarımı ile Zenginleştirilmiş 5E Modelinin Üstün Yetenekli
Öğrencilerin Fen Bilimleri Başarı ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi | BOZAN İBRAHİM, TAŞLIDERE ERDAL | 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2022) | 17.11.2022 | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
5 | Scratch Eğitiminin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Kodlama Başarı ve Öz Yeterliklerine Etkisi | BOZAN İBRAHİM, TAŞLIDERE ERDAL | 13th International Congress on New Trends in Education (Online Congress, ICONTE-2022) | 12.05.2022 | Özet bildiri, Elektronik, |
6 | LYS2 Fizik Başarısına Etki Eden Faktörlerin Tespit Edilmesi | TAŞLIDERE ERDAL | V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi | 14.01.2022 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, İstanbul |
7 | Özel Eğitim Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik ve Tutumlarının İncelenmesi | Öztürk Müyesser, TAŞLIDERE ERDAL, ŞAHBAZ ÜMİT | 14. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
8 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geometrik Optik Konusu Kavram Yanılgılarının Tespit Edilmesi | Sultan Gür Eda, TAŞLIDERE ERDAL | 14. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
9 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kuvvet ve Hareket Konusundaki Kavram Yanılgılarını Belirlemeye Yönelik Dört Aşamalı Bir Testin Geliştirilmesi ve Uygulanması | Sezgin Gül, TAŞLIDERE ERDAL | 14. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
10 | Kavram Karikatürleri ile Zenginleştirilmiş Kavramsal Değişim Metinlerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Basit Elektrik Konusu Kavramsal Anlama ve Tutumlarına Etkisi | TAŞLIDERE ERDAL, Yıldırım Bilgetürk | 14. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
11 | 2015-YGS2 Sınav Başarısının Çeşitli Faktörler Açısından İncelenmesi | TAŞLIDERE ERDAL | 14. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
12 | Kodlama Eğitiminin Öğrencilerin Özyeterlilik Ve Scratch Başarılarına Etkisinin Araştırılması | BÜYÜKKARCI AYŞEGÜL,TAŞLIDERE ERDAL,Subakan Yağmur | 10th International Congress on New Trends in Education | 26.04.2019 | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
13 | Üstün Yetenekli Öğrencilerin Zekâ Bölümleri Arasındaki Iq Puan Farkının Akademik Başarıları Üzerine Etkisi | MECEK SANİYE,TAŞLIDERE ERDAL | II. International Academic Research Congres | 20.11.2017 | Özet bildiri, Elektronik, ANTALYA |
14 | Demografik Özelliklere Göre Üstün Yeteneklilerin Aile Profili | MECEK SANİYE,TAŞLIDERE ERDAL | II. International Academic Research Congress | 20.11.2017 | Özet bildiri, Elektronik, ANTALYA |
15 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mekanik Dalgalar Konusu Kavram Yanılgılarının Dört Aşamalı Kavram Yanılgısı Testi ile Tespit Edilmesi | TAŞLIDERE ERDAL | 3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi | 18.10.2017 | Özet bildiri, Elektronik, ANKARA |
16 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fotoelektrik Konusundaki Kavram Yanılgıları | TAŞLIDERE ERDAL | 2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi | 10.09.2015 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, Ankara |
17 | Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik ve Fizik Akademik Başarılarının Çeşitli Değişkenler Açısından Karşılaştırılması | MECEK Saniye,TAŞLIDERE ERDAL | 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi | 16.04.2015 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, Niğde |
18 | Özel Yetenekli Öğrencilere Sunulan Destek Eğitim Hizmetlerinin Değerlendirilmesi | TAŞLIDERE ERDAL, BİLGİÇ Necati, BEDUR SELÇUK | IV. Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi | 22.09.2014 | Özet bildiri, Basılı, İstanbul |
19 | Geleneksel öğretimin öğretmen adaylarının merceklere gönderilen ışık ışınlarının izleyeceği yollar ile ilgili kavramsal anlamalarına etkisi | TAŞLIDERE ERDAL, BEDUR SELÇUK | XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | 11.09.2014 | Özet bildiri, Elektronik, Adana |
20 | 5E ve simulasyon programı kullanılarak geliştirilen öğretimin öğrencilerin fotoelektrik konusu başarılarına etkisi | TAŞLIDERE ERDAL | I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi | 12.09.2013 | Özet bildiri, Elektronik, Ankara |
21 | Fizikte Iraksak Düşünme İle İlgili Değişkenlerin Araştırılması | KORUR FİKRET, TAŞLIDERE ERDAL | I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi | 12.09.2013 | Özet bildiri, Elektronik, Ankara |
22 | Effect of concept cartoon worksheets on students conceptual understanding of geometrical optics | TAŞLIDERE ERDAL | HSCI-2012 | 17.10.2012 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, Antalya |
23 | Aktif Öğrenme teknikleri ile desteklenmiş fen ve teknoloji dersinin 5 Sınıf öğrencilerinin Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesi akademik başarı ve tutumlarına etkisi | TÜRKSOY ENVER, TAŞLIDERE ERDAL | 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi | 12.09.2012 | Özet bildiri, Basılı, iSTANBUL |
24 | 5E Modeli cinsiyet ve 5e cinsiyet değişkenlerinin 6 sınıf ögrencilerinin Isık ve Ses ünitesindeki başarı ve tutum kazanımlarına etkisi | YURT Yunus, TAŞLIDERE ERDAL | 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi | 12.09.2012 | Özet bildiri, Basılı, İstanbul |
25 | Kavram yanılgılarının üç aşamalı sorularla farklı bir şekilde değerlendirilmesi | TAŞLIDERE ERDAL, KORUR FİKRET, ERYILMAZ ALİ | X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | 27.06.2012 | Tam metin bildiri, Elektronik, Niğde |
26 | The Effectiveness of Conceptual Physics Approach and Integrated Reading Study Strategy | TAŞLIDERE ERDAL, ERYILMAZ ALİ | ESERA | 31.08.2009 | Özet bildiri, Basılı, Istanbul |
27 | Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Canlı Dersler ile İlgili Algılarının İncelenmesi | AKYOL KADİR, TAŞLIDERE ERDAL | 6. ULUSLARARASI BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER KONGRESİ | | Özet bildiri, , Burdur |
28 | Aday Sınıf Öğretmenlerinin ve Danışman Öğretmenlerin Aday Öğretmenlik Sürecine Yönelik Görüşleri | TÜRKSOY ENVER,YILMAZ EMRE,TAŞLIDERE ERDAL | IV. International Eurasian Educational Research Congress | | Özet bildiri, , DENİZLİ |