1 | Öğretmen Adaylarının Mesleki Amaçları ile Bu Amaçların Ulaşılabilirliğine Yönelik İnançları Arasındaki İlişki | Uludağ Memiş, ÇAKAR ÖZKAN ESRA | 6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS | 15.12.2022 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
2 | Yaratıcı Drama, Eleştirel ve Yaratıcı Düşünme Becerileriyle İlgili Çalışmaların
Sistematik Derleme Yöntemiyle İncelenmesi | Kılıç Derya, ÇAKAR ÖZKAN ESRA | 10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi | 30.10.2022 | Özet bildiri, Elektronik, Ankara |
3 | Examining the relationship between teachers’ idealistic levels and professional ethical behaviors. | Göksoy Şenol, ÇAKAR ÖZKAN ESRA | 8th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2021) | 27.03.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
4 | Factors affecting 21st century skills of pre-service and in-service preschool teachers: A systematic review study. | Gemici Bahar Su, ÇAKAR ÖZKAN ESRA | 8th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2021) | 27.03.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
5 | Aday öğretmenlerin hizmet içi eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi | Güzel Gülizar, ÇAKAR ÖZKAN ESRA | 10th International Congress on New Trends in Education (ICONTE) | 27.04.2019 | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
6 | Examining the relations between teachers’ level of burnout, self-efficacy beliefs and change tendencies | USLU ÖNER,ÇAKAR ESRA | 5THINTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRICULUM AND INSTRUCTION | 28.10.2017 | Özet bildiri, Elektronik, Muğla |
7 | Öğrenci Merkezli Yaklaşımlarda Destekleyici Kavramı | ÇAKAR ESRA | 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi | 23.04.2017 | Özet bildiri, Basılı, |
8 | Türkiye Bağlamında Akademik Başarı Kavramı Üzerine Bir İnceleme | GÖĞEBAKAN YILDIZ DERYA,ÇAKAR ESRA | ERPA International Congresses on Education | 07.06.2015 | Özet bildiri, Basılı, |
9 | 6. sınıf fen ve teknoloji programında yer alan “madde ve değişim” ünitesinin sağlamlığı | ÇAKAR ESRA,Ural Gonca,YURDAKUL BÜNYAMİN | 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı | 10.09.2010 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, |
10 | Evaluation of the professional development program on WEB based content development | YURDAKUL BÜNYAMİN,USLU ÖNER,ÇAKAR ESRA,GÖĞEBAKAN YILDIZ DERYA | . 13th International Conference “ICT in the Education of Balkan Countries”. | 19.06.2010 | Özet bildiri, Basılı, |
11 | Eğitim fakültesi öğrencilerinin çoklu zeka kuramına göre zeka alanlarıyla öğrenme stratejileri arasındaki ilişkinin incelenmesi | ŞAHİN HARUN,ÇAKAR ESRA | The First International Congress of Educational Research | 03.05.2009 | Özet bildiri, Basılı, |
12 | Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi An analysis of the relationship between the intelligence of Educational Faculty studens according to Multiple Intelligences Theory and Learning strageties used | ÇAKAR ESRA | I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi(The First International Congress of Educational Research). Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale. | | Özet bildiri, , Çanakkale |
13 | Fen ve Teknoloji Programında Bilimsel Süreç becerileri Kazanımları ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Düzeyleri | ÇAKAR ESRA | VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu | | Tam metin bildiri, , |
14 | 5 Sınıf Fen ve Teknoloji Programının Bilimsel Süreç Becerileri Kazanımlarının Gerçekleşme Düzeylerinin Belirlenmesi | Çakar Esra, Çelik Feti | XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı | | Özet bildiri, , |
15 | Lisans öğrencilerinin okula yönelik tutumlarının incelenmesi | USLU ÖNER, ÇAKAR ÖZKAN ESRA | 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu | | Özet bildiri, , Muğla |