Bildiriler

Bildiri Adı Yazarlar Yayın Yeri Basım Tarihi Açıklama
1OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN MEB PROGRAMINI VE ÇOCUKLARIDEĞERLENDİRMESİNİN İNCELENMESİTEMEL ZEYNEP FULYA, KANYILMAZ CANLI ELİF SÜREYYA, ÖZTÜRK MERVEUluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi21.12.2018Tam metin bildiri, Elektronik,
2Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının "Geçmişten Günümüze Kültürel Mirasımızı" Aktarırken Kazandıklarının DeğerlendirilmesiÇALIŞANDEMİR FATMA, SOP AYLİN, GÖL MİNE, KANYILMAZ CANLI ELİF SÜREYYAIV. INES Internatıonal Academic Research Congress15.10.2018Tam metin bildiri, Elektronik,
3Okul öncesi öğretmen adaylarının yaratıcılık ve yaratıcı etkinlikler hakkındaki görüşlerinin incelenmesiÇALIŞANDEMİR FATMA, DURSUN AYLİN, KANYILMAZ CANLI ELİF SÜREYYAIV. INES Internatıonal Academic Research Congress15.10.2018Özet bildiri, Elektronik,
4Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mesleki Benlik Saygısını Yordayan Değişkenlerin İncelenmesiKANYILMAZ CANLI ELİF SÜREYYA, BAYAR ÖZNUR, AKSEKİOĞLU BURCU5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi18.10.2017Özet bildiri, Basılı, ANKARA
5Öğretim Üyelerinin Öğretmen Adaylarının Seçimi. Yetiştirilmesi ve Mesleğe Kazandırılmasına İlişkin GörüşleriKANYILMAZ CANLI ELİF SÜREYYA, TUFAN SELMA, ZELZELE EMİNE BİRGÜL, TÜFEKCİ AKCAN AYSELIV nd International Eurasian Educational Research Cogress15.07.2017Özet bildiri, Elektronik, Denizli
6Pedagojik formasyon eğitiminin öğretmen adaylarının mesleğe yönelik tutumları, öz-yeterlik algıları ve kaygı düzeylerine etkisiAKSEKİOĞLU BURCU, KANYILMAZ CANLI ELİF SÜREYYA, BAYAR ÖZNURIV nd International Eurasian Educational Research Congress15.06.2017Özet bildiri, Basılı+Elektronik, Denizli
7Okul Öncesi Eğitimde Kaliteyi Olumsuz Etkileyen DurumlarÜNÜVAR PERİHAN, DURSUN AYLİN, DALĞAR GÜL, KANYILMAZ CANLI ELİF SÜREYYAIII nd International Eurasian EducationalResearch Congress15.06.2016Özet bildiri, Elektronik, Muğla
8AN EXAMINATION OF RISKY PLAY AT PRESCHOOLEDUCATION INSTITUTIONS AND CHILDREN SPLAYGROUNDS IN THE CITY OF BURDURÜNÜVAR PERİHAN,KANYILMAZ ELİF SÜREYYA4th International Conference on Education, (ICED-2015)05.06.2015Özet bildiri, Basılı,