| 1 | Matematik Öğretimi-II | Lisans | 3 | 2021-2022 | |
| 2 | Karakter ve Değer Eğitimi | Lisans | 2 | 2021-2022 | |
| 3 | Öğretmenlik Uygulaması I | Lisans | 2 | 2021-2022 | |
| 4 | İlkokul Ders Kitapları İncelemesi | Lisans | 2 | 2021-2022 | |
| 5 | Matematik Öğretimi-I | Lisans | 3 | 2021-2022 | |
| 6 | Öğretmenlik Uygulaması II | Lisans | 2 | 2021-2022 | |
| 7 | İlköğretimde Matematik Öğretimi | Yüksek Lisans | 3 | 2021-2022 | |
| 8 | Matematik Eğitiminde Teoriler | Yüksek Lisans | 3 | 2021-2022 | |
| 9 | Öğretmenlik Uygulaması I | Lisans | 2 | 2020-2021 | |
| 10 | Matematik Öğretimi-I | Lisans | 3 | 2020-2021 | |
| 11 | Bilim Tarihi ve Felsefe | Lisans | 2 | 2020-2021 | |
| 12 | Seçmeli-Matematik Eğitiminde Etkili Öğrenme ve Öğretme | Lisans | 2 | 2019-2020 | |
| 13 | Öğretmenlik Uygulaması II | Lisans | 2 | 2019-2020 | |
| 14 | Matematik Öğretimi-II | Lisans | 3 | 2019-2020 | |
| 15 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Lisans | 2 | 2019-2020 | |
| 16 | Bilim Tarihi ve Felsefe | Lisans | 2 | 2019-2020 | |
| 17 | Matematik Öğretimi-I | Lisans | 3 | 2019-2020 | |
| 18 | Öğretmenlik Uygulaması I | Lisans | 2 | 2019-2020 | |
| 19 | Matematik Öğretimi-I | Lisans | 3 | 2018-2019 | |
| 20 | Öğretmenlik Uygulaması I | Lisans | 2 | 2018-2019 | |
| 21 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Lisans | 2 | 2018-2019 | |
| 22 | Matematik Öğretimi-II | Lisans | 3 | 2018-2019 | |
| 23 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Lisans | 3 | 2018-2019 | |
| 24 | Öğretmenlik Uygulaması II | Lisans | 2 | 2018-2019 | |
| 25 | Seçmeli-Matematik Eğitiminde Etkili Öğrenme ve Öğretme | Lisans | 2 | 2018-2019 | |
| 26 | Vatandaşlık Bilgisi | Lisans | 2 | 2017-2018 | |
| 27 | Öğretmenlik Uygulaması I | Lisans | 2 | 2017-2018 | |
| 28 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Lisans | 2 | 2017-2018 | |
| 29 | Matematik Öğretimi-II | Lisans | 3 | 2017-2018 | |
| 30 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Lisans | 3 | 2017-2018 | |
| 31 | İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları | Lisans | 2 | 2017-2018 | |
| 32 | Öğretmenlik Uygulaması II | Lisans | 2 | 2017-2018 | |