Makaleler

Makale Adı Yazarlar Yayın Yeri Yılı Açıklama
1 infoOrtaokul Matematik Öğretmen Adaylarının İdeal Matematik Öğrenme Ortamlarına Yönelik İnanışlarıÇELİKSOY DENİZ,ARSLAN OKANCumhuriyet International Journal of Education2024Ulusal, Hakemli, Basılı+Elektronik, TR DİZİN
2 infoEvaluating a Hypothetical Learning Trajectory for nets of rectangular prisms: A teaching experimentCamci Faik, ÇELİKSOY DENİZ, TANIŞLI DİLEKThe Journal of Educational Research2024Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, SSCI
3 infoPre-service Teachers’ Imaginary Creative Approaches to Address Students’ Erroneous Understanding of Algebraic ExpressionsÇELİKSOY DENİZResearch on Education and Psychology2023Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
4 infoA Virtual Manipulative to Support Rural Students in Developing Spatial Skills in Online Distance Education: Isometric Drawing ToolÇELİKSOY DENİZNecmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi2023Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
5 infoStem Activity: Mathematics Inside the Hologram PyramidAVCU SEHER, ÇELİKSOY DENİZJournal of Inquiry Based Activities (JIBA)2023Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Journals Indexed in Eric
6 infoA multidisciplinary origami activity: Fractions in Solar systemARSLAN OKAN, ÇELİKSOY DENİZ, TATLİ ERCANJournal of Inquiry based Activities-JIBA2022Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Journals Indexed in Eric
7 infoAn Investigation of Third Grade Students’ Solutions to Traditional and Skill Based Real World ProblemsTOPCU ABDULLAH, ÇELİKSOY DENİZAhi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi2022Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
8 infoTÜBİTAK 4004 Doğa ve Bilim Okulları : Burdur “7/24 Bilim” Kampı (TUBITAK 4004 ENVIROMENTAL AND SCIENCE EDUCATION: BURDUR “24/7 SCIENCE” CAMP)TATLİ ERCAN, ÇELİKSOY DENİZMehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi2021Ulusal, Hakemli, Elektronik, Google Scholar
9 infoLGS Matematik Sorularının Öğretim Programının Özel Amaçlarıyla Uyumluluğunun İncelenmesi (COMPATIBILITY OF HIGH SCHOOL ENTRANCE EXAM MATHEMATICS QUESTIONS WITH THE OBJECTIVES OF CURRICULUM)ÜNAL Canan, ÇELİKSOY DENİZBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi2021Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
10 infoTahmini Öğrenme Yollarının Uygulanması Sürecinde Matematik Öğretmenlerinin Çoklu Temsil Kullanımlarının GelişimiÇELİKSOY DENİZ, TANIŞLI DİLEKCumhuriyet International Journal of Education2021Uluslararası, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
11 infoYedinci Sınıf Ders Kitaplarındaki Örüntüler Konusunun “Zihinsel Alışkanlıklar” Perspektifinden İncelenmesi (Examining Patterns in the Seventh Grade Textbooks According to Habits of Mind Perspective)ÇELİKSOY DENİZUlusal Eğitim Akademisi Dergisi2021Ulusal, Hakemli, Elektronik, Asos Index, Google Scholar, COSMOS IF, i2or, Academic Keys, Journal Factor, DRJI, Türk Eğitim İndeksi, Scientific İndexing Services, CiteFactor, Eurasian Scientific Journal Index (ESJI), InfoBase Index, Index Copernicus, ResearchBib
12 info9.Sınıf Matematik Ders Kitabındaki Üçgenler Ünitesinin Çoklu Temsiller Bağlamında İncelenmesi (Examining the Triangles Unit in the 9th Grade Mathematics Textbook in the Context of Multiple Representations)ÇELİKSOY DENİZ, Akkuş BurcuBatı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)2021Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
13 infoOrtaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Sözel-Sembolik Temsil Dönüşümlerinin ve Süreçte Yaptıkları Hataların İncelenmesi (Examining the Middle School Preservice Mathematics Teachers’ Verbal- Algebraic Representation Transformations and Errors)ÇELİKSOY DENİZ, GÜREL RAMAZANYükseköğretim ve Bilim Dergisi2020Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
14 infoAltıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirler ve Kesirlerdeki Toplama-Çıkarma Konusundaki Bilgilerinin Yapılandırılmasına İlişkin Tahmini Öğrenme Yol Haritası (Hypothetical Learning Trajectory to the Development of Sixth Grade Students’ Knowledge about Fractions and Addition-Subtraction in Fractions)ÇELİKSOY DENİZ, Camci Faik, TANIŞLI DİLEKPamukkale University Journal of Education2019Uluslararası, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
15 infoIntegration of Algebraic Habits of Mind into the Classroom Practice (Zihnin Cebirsel Alışkanlıklarının Sınıf Ortamına Entegrasyonu)ÇELİKSOY DENİZ, TANIŞLI DİLEKElementary Education Online2017Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
16 infoOrtaokul Matematik Öğretmenlerinin Temsil Kullanımına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Stratejileri Bilgileri (Elementary Mathematics Teachers’ Knowledge of Students and Teaching Strategies Regarding the Use of Representations)ÇELİKSOY DENİZ, TANIŞLI DİLEKNecatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi2015Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN