1 | Dikdörtgen Prizmaların Yüzey Açınımlarına Yönelik Tahmini Öğrenme Yol Haritası Çerçevesinde Geliştirilen Bir Öğretim Tasarımı. | Camci Faik,TANIŞLI DİLEK,EROĞLU DENİZ | VI. International Eurasian Educational Research Congress. (EJER) | 12.10.2020 | Özet bildiri, Elektronik, Eskişehir |
2 | Ortaokul 5. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri Açısından İncelenmesi | çuvaş esra,acar irem,GÜREL RAMAZAN,EROĞLU DENİZ | 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education | 01.12.2019 | Tam metin bildiri, Elektronik, Trabzon |
3 | An Investigation Of Prospective Mathematics Teachers’ Problem Posing Skills For Measures Of Central Tendency And Variation | GÜREL RAMAZAN,EROĞLU DENİZ | Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongres | 30.10.2019 | Tam metin bildiri, Elektronik, İzmir |
4 | Do Prospective Elementary Mathematics Teachers Write Algebraic Expressions According To The Given Verbal Situation? | EROĞLU DENİZ,GÜREL RAMAZAN | Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongres | 30.10.2019 | Özet bildiri, Elektronik, İzmir |
5 | Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Kesirlerle Toplama ve Çıkarma İşlemlerine Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi | EROĞLU DENİZ,GÜREL RAMAZAN | 13. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ | 19.10.2018 | Özet bildiri, Elektronik, Denizli |
6 | Öğretmen Adaylarının Rutin Olmayan Problemi Çözme Süreçlerinin İncelenmesi | GÜREL RAMAZAN,EROĞLU DENİZ | 27th International Conference on Educational Sciences | 21.04.2018 | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
7 | Dikdörtgen Prizmaların Yüzey Açınımlarına Yönelik Tahmini Öğrenme Yol Haritalarına Dayalı Yürütülen Öğretimlerde Öğrencilerin Bilişsel Yapılarındaki Gelişimleri | Camci Faik,EROĞLU DENİZ,TANIŞLI DİLEK | IVth International Eurasian Educational Research Congress | 15.06.2017 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, Denizli |
8 | Designing A Hypothetical Learning Trajectory On The Nets Of Rectangular Prisms. | Camci Faik,EROĞLU DENİZ,TANIŞLI DİLEK | 26th International Conference on Educational Sciences, | 23.04.2017 | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
9 | Supporting Middle School Mathematics Teachers’ Ways of Using Representations In Their Teachings Based on Hypothetical Learning Trajectories. | EROĞLU DENİZ,TANIŞLI DİLEK | . 26th International Conference on Educational Sciences, | 23.04.2017 | Özet bildiri, Elektronik, Antalya |
10 | Eylem Araştırması Sürecine KAtılmış bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin Alan Bilgisindeki ve Öğretimlerinde Değişimler | EROĞLU DENİZ,TANIŞLI DİLEK | 2. International Eurasian Educational Research Congress | 04.12.2015 | Özet bildiri, Basılı, Ankara |
11 | Windows on students algebra Describing their habits of mind | EROĞLU DENİZ,TANIŞLI DİLEK | 9th congress of European Research in Mathematics Education | 04.02.2015 | Poster, , PRAG |
12 | İlköğretim matematik öğretmen adaylarının kesirlerde bölme işlemine yönelik alternative bir çözüm yolu hakkındaki bilgileri | EROĞLU DENİZ,IŞIKSAL MİNE,HASER ÇİĞDEM | X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | | Özet bildiri, , |
13 | İlköğretim matematik öğretmen adaylarının öğrencilerin kesirler konusundaki formal bilgi kaynaklı hatalarıyla ilgili bilgileri | EROĞLU DENİZ,IŞIKSAL MİNE,HASER ÇİĞDEM | 11. Matematik Sempozyumu | | Özet bildiri, , |
14 | A Study of Middle Schools Proof Schemes Gleaning from Clinical Interviews | EROĞLU DENİZ,TANIŞLI DİLEK | 2nd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications | | Özet bildiri, , |
15 | Öğretmen adaylarının matematiksel ispatın yapısını ve farklı ispat yöntemlerine yönelik alan bilgilerinin incelenmesi | UYGAN CANDAŞ,TANIŞLI DİLEK,KÖSE NİLÜFER,EROĞLU DENİZ | 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | | Özet bildiri, , |
16 | Ortaokul Öğrencilerinin Doğrulama ve Kanıt Yapabilme Sürecindeki Yeterliliklerinin İncelenmesi | EROĞLU DENİZ,TANIŞLI DİLEK | 12. Matematik Sempozyumu | | Özet bildiri, , |
17 | Öğrenme Yol Haritalarına Dayalı Yürütülen Matematik Derslerinde 6 Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Gelişimlerinin İzlenmesi Bir Eylem Araştırması | EROĞLU DENİZ,Camci Faik,TANIŞLI DİLEK | 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | | Özet bildiri, , Adana |
18 | Sixth Grade Elementary Students Acquired Algebraic Habits of Mind in their First Meeting Year with Algebra | EROĞLU DENİZ,TANIŞLI DİLEK | 3rd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications | | Özet bildiri, , |
19 | Zihnin Cebirsel Alışkanlıkları Bir Ders Uygulaması | EROĞLU DENİZ,TANIŞLI DİLEK | Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 | | Özet bildiri, , Adıyaman |
20 | Uzaktan Eğitimde Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Ders Başarılarını Etkileyen Faktörlerin
İncelenmesi | TÜRKER ESRA, ÇELİKSOY DENİZ | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | | Özet bildiri, , BURDUR |
21 | Kırsal Bölge Öğrencilerinin TÜBİTAK-4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Projesine İlişkin
Deneyimleri: 7/24 BİLİM KAMPI | TATLİ ERCAN, ÇELİKSOY DENİZ | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | | Özet bildiri, , BURDUR |
22 | Aynı Cebirsel İfadelerdeki Farklı Değişken Anlamları: Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Farklı
Problemler Çözümlerinin İncelenmesi
| ÇELİKSOY DENİZ, GÜREL RAMAZAN | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | | Özet bildiri, , BURDUR |
23 | Improving Number Sense of Six Years of Children Through Games | EROĞLU DENİZ | Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi | | Özet bildiri, , Antalya |
24 | The Effects Of Using Concept Cartoons On Student Achievement: Teaching “Time
Measurement” | ÖNAL HALİL, EROĞLU DENİZ | 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, | | Özet bildiri, , Antalya |
25 | How Do Prospective Teachers Write A Script Between A Teacher And The Students About
Geometry Concepts? | EROĞLU DENİZ | 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, | | Özet bildiri, , Antalya |