Bildiriler

Bildiri Adı Yazarlar Yayın Yeri Basım Tarihi Açıklama
1Ölçek Geliştirme Çalışması: Matematik Öğretimi Öz Yeterlik Ölçeği (MÖÖYÖ)Pekgöz Zeynep, ÇELİKSOY DENİZInternational Education Congress-EDU Congress 202320.09.2023Tam metin bildiri, Basılı, ANKARA
2Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihini Öğretimlerde Kullanımına Yönelik Öz-Yeterlik Algıları Ölçeği Geliştirilmesi (MT-ÖYÖ)ARIKAN Hatice Kübra, ÇELİKSOY DENİZThe International Education Congress-EDU Congress 202320.09.2023Tam metin bildiri, Basılı, ANKARA
3Matematik Tarihinin Hikayeleştirilmesiyle Elde Edilen Matematik Öğretim Araçlarına Yönelik Öğretmen GörüşleriARIKAN Hatice Kübra, ÇELİKSOY DENİZ6. ULUSLARARASI BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER KONGRESİ24.11.2022Tam metin bildiri, Basılı, BURDUR
4Sanal Matematik Araçlarının Kullanıldığı Öğretimler Sonucunda Öğrencilerin Uzamsal Becerilerindeki Gelişimlerinin İncelenmesiÖzkaya Hüseyin, ÇELİKSOY DENİZ2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 202230.08.2022Özet bildiri, Elektronik, Ören, Burhaniye
5LGS Matematik Alt Testine İlişkin Matematik Öğretmenlerinin GörüşleriGÜREL RAMAZAN, ÇELİKSOY DENİZ14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ19.05.2021Özet bildiri, Basılı, BURDUR
6Aynı Cebirsel İfadelerdeki Farklı Değişken Anlamları: Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Farklı Problemler Çözümlerinin İncelenmesi ÇELİKSOY DENİZ, GÜREL RAMAZAN14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi19.05.2021Özet bildiri, Basılı, BURDUR
7Kırsal Bölge Öğrencilerinin TÜBİTAK-4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Projesine İlişkin Deneyimleri: 7/24 BİLİM KAMPITATLİ ERCAN, ÇELİKSOY DENİZ14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi19.05.2021Özet bildiri, Basılı, BURDUR
8Uzaktan Eğitimde Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Ders Başarılarını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesiTÜRKER ESRA, ÇELİKSOY DENİZ14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi19.05.2021Özet bildiri, Basılı, BURDUR
9Dikdörtgen Prizmaların Yüzey Açınımlarına Yönelik Tahmini Öğrenme Yol Haritası Çerçevesinde Geliştirilen Bir Öğretim TasarımıCamci Faik, TANIŞLI DİLEK, ÇELİKSOY DENİZVIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS10.09.2020Özet bildiri, Basılı, ESKİŞEHİR
10Ortaokul 5. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri Açısından İncelenmesiÇuvaş Esra, Acar İrem, GÜREL RAMAZAN, ÇELİKSOY DENİZ4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education26.09.2019Tam metin bildiri, Basılı, TRABZON
11Improving Number Sense of Six Years of Children Through GamesDemir Hakan, Tuğrul Tuğçe, ÇELİKSOY DENİZInternational Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education12.04.2019Özet bildiri, Basılı, İZMİR
12An Investigation Of Prospective Mathematics Teachers’ Problem Posing Skills For Measures Of Central Tendency And VariationGÜREL RAMAZAN, ÇELİKSOY DENİZUluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi12.04.2019Tam metin bildiri, Basılı, İzmir
13Do Prospective Elementary Mathematics Teachers Write Algebraic Expressions According To The Given Verbal Situation?ÇELİKSOY DENİZ, GÜREL RAMAZANUluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongres12.04.2019Özet bildiri, Basılı, İZMİR
14The Effects Of Using Concept Cartoons On Student Achievement: Teaching “Time Measurement”ÖNAL HALİL, ÇELİKSOY DENİZ27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi10.12.2018Özet bildiri, Basılı, Antalya
15Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Kesirlerle Toplama ve Çıkarma İşlemlerine Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesiÇELİKSOY DENİZ, GÜREL RAMAZAN13. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ04.10.2018Özet bildiri, Basılı, Denizli
16How Do Prospective Teachers Write A Script Between A Teacher And The Students About Geometry Concepts?ÇELİKSOY DENİZ27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi,18.04.2018Özet bildiri, Basılı, Antalya
17Examining The Prospective Teachers’ Process For Solving Non-Routine ProblemsGÜREL RAMAZAN, ÇELİKSOY DENİZ27th International Conference on Educational Sciences18.04.2018Özet bildiri, Basılı, ANTALYA
18Dikdörtgen Prizmaların Yüzey Açınımlarına Yönelik Tahmini Öğrenme Yol Haritalarına Dayalı Yürütülen Öğretimlerde Öğrencilerin Bilişsel Yapılarındaki GelişimleriCamci Faik, ÇELİKSOY DENİZ, TANIŞLI DİLEKIVth International Eurasian Educational Research Congress11.05.2017Özet bildiri, Basılı, Denizli
19Designing A Hypothetical Learning Trajectory On The Nets Of Rectangular Prisms.Camci Faik, ÇELİKSOY DENİZ, TANIŞLI DİLEK26th International Conference on Educational Sciences,20.04.2017Özet bildiri, Basılı, Antalya
20Supporting Middle School Mathematics Teachers’ Ways of Using Representations In Their Teachings Based on Hypothetical Learning TrajectoriesÇELİKSOY DENİZ, TANIŞLI DİLEK26th International Conference on Educational Sciences20.04.2017Özet bildiri, Basılı, Antalya
21Eylem Araştırması Sürecine Katılmış bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin Alan Bilgisindeki ve Öğretimlerinde DeğişimlerTANIŞLI DİLEK, ÇELİKSOY DENİZ2. International Eurasian Educational Research Congress08.06.2015Özet bildiri, Basılı, Ankara
22Zihnin Cebirsel Alışkanlıkları: Bir Ders UygulamasıÇELİKSOY DENİZ, TANIŞLI DİLEKTürk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-216.05.2015Özet bildiri, Basılı, Adıyaman
23Windows on students algebra: Describing their habits of mindÇELİKSOY DENİZ, TANIŞLI DİLEK9th congress of European Research in Mathematics Education04.02.2015Özet bildiri, Elektronik, PRAG
24Öğretmen adaylarının matematiksel ispatın yapısını ve farklı ispat yöntemlerine yönelik alan bilgilerinin incelenmesiUYGAN CANDAŞ, TANIŞLI DİLEK, KÖSE NİLÜFER, ÇELİKSOY DENİZ11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi11.09.2014Özet bildiri, Basılı, ADANA
25Öğrenme Yol Haritalarına Dayalı Yürütülen Matematik Derslerinde 6 Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Gelişimlerinin İzlenmesi: Bir Eylem AraştırmasıÇELİKSOY DENİZ, Camci Faik, TANIŞLI DİLEK11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi11.09.2014Özet bildiri, Basılı, Adana
26Sixth Grade Elementary Students Acquired Algebraic Habits of Mind in their First Meeting Year with AlgebraÇELİKSOY DENİZ, TANIŞLI DİLEK3rd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications25.08.2014Özet bildiri, Basılı, VİYANA
27A Study of Middle Schools Proof Schemes: Gleaning from Clinical InterviewsÇELİKSOY DENİZ, TANIŞLI DİLEK2nd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications26.08.2013Özet bildiri, Basılı, HERZEGOVINA
28Ortaokul Öğrencilerinin Doğrulama ve Kanıt Yapabilme Sürecindeki Yeterliliklerinin İncelenmesiÇELİKSOY DENİZ, TANIŞLI DİLEK12. Matematik Sempozyumu23.05.2013Özet bildiri, Basılı, ANKARA
29İlköğretim matematik öğretmen adaylarının öğrencilerin kesirler konusundaki formal bilgi kaynaklı hatalarıyla ilgili bilgileriÇELİKSOY DENİZ, ISIKSAL BOSTAN MINE, HASER ÇİĞDEM11. Matematik Sempozyumu19.09.2012Özet bildiri, Basılı, SAMSUN
30İlköğretim matematik öğretmen adaylarının kesirlerde bölme işlemine yönelik alternative bir çözüm yolu hakkındaki bilgileriÇELİKSOY DENİZ, ISIKSAL BOSTAN MINE, HASER ÇİĞDEMX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi27.06.2012Özet bildiri, Basılı, NİĞDE
31AUTOMATED EVALUATION AND FEEDBACK OF PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS' PROBLEM POSING SKILLS: A COMPARATIVE STUDY OF GENERATIVE AI AND HUMAN EXPERT ANALYSISSEZGİN SEZAN, ÇELİKSOY DENİZ36TH ASIAN ASSOCIATION OF OPEN UNIVERSITIES CONFERENCE - AAOU 2023Özet bildiri, , İSTANBUL
32Examining the pre-school aged children’s counting skills: A teaching experiment based on subitizing gamesÇELİKSOY DENİZ13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)Tam metin bildiri, , BUDAPEŞTE