| 1 | Yaşam becerilerine yönelik söylem analizi çerçevesinde fen bilimleri öğretmenleri ile fenomenolojik bir çalışma | Doktora | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2025 | Tamamlandı |
| 2 | Öğretim elemanlarının yaşam becerileri hakkındaki görüşleri | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2019 | Tamamlandı |
| 3 | Öğretmen adaylarının yaşam becerilerine yönelik görüşlerinin incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2019 | Tamamlandı |
| 4 | Türkiye'deki fen bilimleri dersi öğretim programlarının kariyer bilinci açısından incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2019 | Tamamlandı |
| 5 | Öğretmen adaylarının yaratıcı düşünme becerisini kavramlaştırması | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2017 | Tamamlandı |
| 6 | Fen bilimleri öğretmenlerinin yaşam becerileri hakkındaki görüşleri | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2015 | Tamamlandı |
| 7 | İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programındaki fen-teknoloji-toplum-çevre kazanımlarına ilişkin öğretmen görüşleri (Isparta ili örneği) | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2013 | Tamamlandı |
| 8 | Yaparak yazarak bilim öğrenmenin (YYBÖ) Genel Fizik Laboratuvarı-I dersinde öğretmen adaylarının akademik başarılarına ve bilimsel süreç becerilerine etkisi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2011 | Tamamlandı |
| 9 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının senaryo temelli öğrenmeye ilişkin görüşlerinin incelenmesi: Bir eylem araştırması | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2010 | Tamamlandı |
| 10 | Fen ve teknoloji ile sınıf öğretmenlerinin çevre sorunlarına yönelik tutumlarının belirlenmesi (Burdur ili örneği) | Yüksek Lisans | Süleyman Demirel Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2009 | Tamamlandı |
| 11 | Altıncı ve yedinci sınıf fen ve teknoloji ile matematik derslerinde günlüklerin kullanılmasına yönelik öğrenci görüşlerinin belirlenmesi | Yüksek Lisans | Süleyman Demirel Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2009 | Tamamlandı |