Yönetilen Tezler

(Sadece YÖK Tez Merkezi Kaynaklı Tezler Listelenmektedir.)

Tez Adi Türü Üniversite/Enstitü/Anabilimdalı Yılı Durumu
1İlkokul 2., 3. ve 4. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik DüzeyleriYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı2024Devam Ediyor
2İlkokul Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin kök değerler açısından incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı2023Tamamlandı
3Çocuk kitapları ve çizgi filmlerde çocuk gelişimine yönelik iletilerin incelenmesiDoktoraBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı2020Tamamlandı
44-6 yaş çocuklar için hayvanlara yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi ve uygulanan programının etkililiğiDoktoraBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı2020Tamamlandı
5Türkiye'de çocuk edebiyatı alanında yapılan lisansüstü çalışmaların içerik ve yöntem açısından incelenmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı2019Tamamlandı
6İlkokul 3. sınıf İngilizce öğrenci ders kitabının İngilizce öğretmenlerinin görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı2018Tamamlandı
7Türkçe öğretim programlarında değerler ve Dede Korkut hikayelerinin değerler açısından incelenmesiYüksek LisansMehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı2014Tamamlandı
8Osman Yalçın'ın hayvan hikayelerinde değerler eğitimiYüksek LisansMehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı2014Tamamlandı
9Muzaffer İzgü'nün çocuklara yönelik hikâye ve romanlarındaki eğitsel iletilerYüksek LisansMehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı2012Tamamlandı
10Türkçe dersi öğrenci çalışma ve öğretmen kılavuz kitaplarının yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına uygunluğu (ilköğretim 4. sınıf)Yüksek LisansMehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı2012Tamamlandı