1 | İlkokul 2., 3. ve 4. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2024 | Devam Ediyor |
2 | İlkokul Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin kök değerler açısından incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2023 | Tamamlandı |
3 | Çocuk kitapları ve çizgi filmlerde çocuk gelişimine yönelik iletilerin incelenmesi | Doktora | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2020 | Tamamlandı |
4 | 4-6 yaş çocuklar için hayvanlara yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi ve uygulanan programının etkililiği | Doktora | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2020 | Tamamlandı |
5 | Türkiye'de çocuk edebiyatı alanında yapılan lisansüstü çalışmaların içerik ve yöntem açısından incelenmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2019 | Tamamlandı |
6 | İlkokul 3. sınıf İngilizce öğrenci ders kitabının İngilizce öğretmenlerinin görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | 2018 | Tamamlandı |
7 | Türkçe öğretim programlarında değerler ve Dede Korkut hikayelerinin değerler açısından incelenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2014 | Tamamlandı |
8 | Osman Yalçın'ın hayvan hikayelerinde değerler eğitimi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2014 | Tamamlandı |
9 | Muzaffer İzgü'nün çocuklara yönelik hikâye ve romanlarındaki eğitsel iletiler | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2012 | Tamamlandı |
10 | Türkçe dersi öğrenci çalışma ve öğretmen kılavuz kitaplarının yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına uygunluğu (ilköğretim 4. sınıf) | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İlköğretim Ana Bilim Dalı | 2012 | Tamamlandı |