Makaleler

Makale Adı Yazarlar Yayın Yeri Yılı Açıklama
1 infoEvaluation of Customer Satisfaction Dimensions in Full Service and Low-Cost Airlines Via Dynamic Topic Modeling ApproachÖZKAN BİLGEHAN,ATALIK ÖZLEMSüleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi2025Uluslararası, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
2 infoThe moderator role of brand credibility in the effect of COVID-19 risk perception on purchase intention: A study in the airline industryÖZKAN BİLGEHAN, Erdağ TeomanTrends in Business and Economics2022Uluslararası, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
3 infoCapacity Evaluation of The Airport Security Screening Checkpoint Under Covid-19 Measures: A Simulation StudyÖZKAN BİLGEHAN, ATEŞ SAVAŞ SELAHATTİNAvrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi2021Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Index Cophernicus