1 | Türkiye, İngiltere ve Fransa’da Sanatın Müzede Öğretimi | KONAK ARMAĞAN | Türkiye, İngiltere ve Fransa’da Sanatın Müzede Öğretimi | 27.10.2023 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, Ankara |
2 | Resim-iş Öğretmen Adaylarının Uluslararası Eğitim Teknolojileri birliği Standartlarına Yönelik Görüşleri | KONAK ARMAĞAN | III. International Conference on Lifelong Education | 15.10.2017 | Özet bildiri, Elektronik, |
3 | GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMENİ STANDARTLARININ KARŞILAŞTIRMALI İNCELENMESİTÜRKİYE VE ABD VİRGİNİA EYALETİ ÖRNEĞİ | KONAK ARMAĞAN | 26. INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATİONAL SCIENCES | 20.04.2017 | Özet bildiri, Elektronik, |
4 | Resim İş Öğretmenliği Öğrencilerinin Entellektüel Düzeyleri İle Demokratik Tutumlarının İncelenmesi | KONAK ARMAĞAN | 3rd International Congress on Social Sciences, China to Adriatic | 20.11.2016 | Tam metin bildiri, Elektronik, |
5 | THE OPİNİONS OF THE ART EDUCATION SENIOR CLASS STUDENTS TOWARDS THE SUBJECT SPECIFIC COMPETENCIES OF VISUAL ARTS TEACHERS | KONAK ARMAĞAN | International Conference on Research in Education and Science (ICRES) | 20.06.2016 | Tam metin bildiri, Elektronik, Bodrum |
6 | De La Peinture a L’écriture | BULUT UMRAN,KONAK ARMAĞAN | 2nd Paris International Conference On Education, EconomySociety | 24.07.2010 | Özet bildiri, Basılı, |
7 | İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Sanatsal Yaratıcılık Düzeylerinin Çoklu Zeka Alanları Çerçevesinde Değerlendirilmesi | KONAK ARMAĞAN | The First Internatinal Congress of Education Research | 03.05.2009 | Tam metin bildiri, Basılı, |
8 | İlköğretim 6.Sınıf Öğrencilerinin Sanatsal Yaratıcılık Düzeyleri ile Görsel Sanatlar Dersindeki Başarılarının Karşılaştırılması | KONAK ARMAĞAN | Eğitimde Yeni Yönelimler-V Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu | 18.04.2009 | Tam metin bildiri, Basılı, İzmir |
9 | SINIF ÖĞRETMENLİĞİ 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SANAT EĞİTİMİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI İLE SANAT EĞİTİMİ DERSİNDEKİ BAŞARI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ | KONAK ARMAĞAN | VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu | 01.05.2008 | Tam metin bildiri, Basılı, |