Yönetilen Tezler

(Sadece YÖK Tez Merkezi Kaynaklı Tezler Listelenmektedir.)

Tez Adi Türü Üniversite/Enstitü/Anabilimdalı Yılı Durumu
1İçsel pazarlamanın çalışan tatmini ve hizmet kalitesi üzerindeki etkisi: Kütahya ve Afyon illerindeki otellerde bir uygulamaYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2023Tamamlandı
2Öğrenme yönlülük, girişimci yönlülük ve yeniliğin performans üzerindeki etkisi: Antalya Organize Sanayi Bölgesinde faaliyet gösteren imalat işletmelerinde bir uygulamaYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2022Tamamlandı
3Deneyimsel pazarlamanın müşteri tatmini üzerindeki etkisi: Antalya ili 4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulamaYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2022Tamamlandı
4Sosyal medya alışverişlerinin ağızdan ağıza iletişim ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Bir araştırmaYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2022Tamamlandı
5Kaynak temelli kuram bağlamında eko-yeniliğin işletme performansı üzerindeki etkisi: Antalya sanayi işletmelerinde bir uygulamaYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2021Tamamlandı
6Marka özgünlüğünün, marka sadakati, marka imajı ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Bir araştırmaYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2021Tamamlandı
7Kamu çalışanlarının yaşam kalitesini belirlemede yoga ve pilatesin etkisi:Isparta örneğiYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2019Tamamlandı
8Raket sporu ile uğraşan sporcuların sporun sosyal yönden pazarlanmasına ilişkin tutumlarının araştırılmasıYüksek LisansMehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2019Tamamlandı
9Marka kişiliğinin algılanan kalite, tüketici tatmini ve marka bağlılığı üzerindeki etkisi: Burdur ilinde süt ve süt ürünleri üzerine bir araştırmaYüksek LisansBurdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı2019Tamamlandı