Makaleler

Makale Adı Yazarlar Yayın Yeri Yılı Açıklama
1 infoMarka Kişiliği, Marka Kimliği Ve Marka Etkisinin Bütünleşik Dijital Katılım Üzerindeki Etkisi: Bir UygulamaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, ERTEKİN Deniznaz, KILIÇ Nida KAPLAN, SERÇEBAY SemihInternational Social Sciences Studies Journal2022Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Eurasian Scientific Journal Index (ESJI), International Index Copernicus, Root Society for Indexing and Impact Factor Service
2 infoOnline Retail Food Shopping During The COVID-19 Pandemic PeriodKARAOĞLAN SERHAT, HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAMehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi2022Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Emerging Sources Citation Index (ESCI)
3 infoMarka Özgünlüğünün Marka Güveni Üzerindeki Etkisi: Cep Telefonu Markaları Üzerine Bir Araştırma(Effect of Brand Authenticity on Brand Trust: A Research on Mobile Phones)HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, PAPATYA İlbey Kutluhanİşletme Araştırmaları Dergisi2021Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
4 infoSosyal Medya Pazarlamasının Marka Değeri, Marka Güveni ve Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi: Bir AraştırmaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, NALCI MUHAMMET MURATİşletme Araştırmaları Dergisi2021Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
5Stratejik Pazarlama Yönlülüğün Sosyal Medya Performansı Üzerindeki Etkisi: Antalya Organize Sanayi Bölgesinde Bir AraştırmaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRASüleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi2020Uluslararası, Hakemli, Elektronik, EBSCO
6 infoYerleşim Yeri Kimliği ve Sürdürülebilir Tüketim: Burdur İlinde Bir UygulamaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRASüleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi2020Uluslararası, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
7 infoMarka Deneyimi Yoluyla Tüketici-Marka İlişkilerinin Oluşturulması (Establishing Customer-Brand Relationships through Brand Experience)HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAİşletme Araştırmaları Dergisi2020Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
8 infoİşletmelerde Stratejik Yönlülük Boyutları ile Hizmet Yenilik Yeteneği ve Pazar Performansı Arasındaki İlişki: Bir Araştırma (The Relationship Between Strategic Orientation Dimensions and Service Innovation Capability and Market Performance in Businesses: A Research)PAPATYA NURHAN,PAPATYA GÜRCAN,HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAİşletme Araştırmaları Dergisi2020Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
9 infoGirişimci İşletmelerde Pazarlama Yeteneklerinin Belirleyicileri ve Sonuçlarının Araştırılması (Researching the Determinants and Results of Marketing Capabilities in Entrepreneur Business)HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAİşletme Araştırmaları Dergisi2019Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
10 infoİşletme Rekabetinde Stratejik Esneklik, Çevresel Türbülans, İşletme Yetenekleri ve Performans Arasındaki İlişki: Ankara İlindeki Dört-Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Araştırma (The Relationship Between the Strategical Flexibility, Environmental Turbulence, Business Competencies and Performance in Business Competition: Research in Four-Five Star Hotels in Ankara)PAPATYA GÜRCAN,PAPATYA NURHAN,HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAİşletme Araştırmaları Dergisi2019Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
11 infoSürdürülebilir Rekabetçi Üstünlük Sağlamada Pazarlama Yetenekleri ve Performans Arasındaki İlişki: Ankara İli İmalat İşletmelerinde Bir Uygulama - The Relationship Between Marketing Capabilities and Performance in Sustainable Competitive Advantage: An Application in Manufacturing Enterprises in Ankara ProvincePAPATYA NURHAN,PAPATYA GÜRCAN,HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAİşletme Araştırmaları Dergisi2018Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
12 infoİçsel Pazar Yönlülük ve Pazarlama Yeteneklerinin Örgütsel Performans Üzerindeki Etkisi: Bir UygulamaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAMehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi2018Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ESCI
13Pazar Yönlülük ve Örgüt Stratejisinin İşletme Performansı Üzerindeki Etkisi: Bir Araştırma- Kaynak Tabanlı Görüş Perspektifinde-HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAInternational Journal of Disciplines Economics Administrative Sciences Studies2018Uluslararası, Hakemli, Elektronik, International Index Copernicus, Science Library Index,ResearchBible (Academic Resource Index)
14 infoPazarlamada Paradigmik Değişim - Girişimci Pazarlama Davranışlarının Belirlenmesi ve Girişimci Yönlülüğün Rolü: Bir Araştırma-HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAMehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi2018Ulusal, Hakemli, Elektronik, EBSCO HOST, INDEX COPERNICUS
15 infoDinamik Kaynak Tabanlı Yeteneklerin Sürdürülebilir İşletme Performansı Üzerindeki Etkisi: Ankara İli İmalat İşletmelerinde Bir UygulamaPAPATYA NURHAN,PAPATYA GÜRCAN,HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRABusiness Management Studies: An International Journal2018Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
16Pazar Tabanlı Yeteneklerin İşletme Performansı Üzerindeki Etkisi: Türkiye İmalat İşletmelerinde Bir UygulamaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA,DURUKAN TÜLİNEskişehir Osman Gazi Üniversitesi ktisadi ve İdari Blimler Fakültes Dergisi2018Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ESCI
17İtibar Yönlülüğün Pazarlama Stratejisi Oluşturma Üzerine Etkisi ve Performans Etkileşimi: Bir AraştırmaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAÜçüncü Sektör Sosyal Ekonomi2018Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
18 infoGirişimci Yönlülük, Stratejik Yönlülük ve Performans İlişkisi: İstanbul İli Tekstil İşletmelerinde Bir Uygulama - Entrepreneurial Orientation, Strategic Orientation And Performance Relationship: A Case Study For Textile Firms In IstanbulHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAİşletme Araştırmaları Dergisi2017Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
19 infoPazarlama Kültürü, Pazarlama Etkinliği ve Pazarlama Yeteneklerinin İhracat Performansına Etkisi: Antalya İli İhracat İşletmelerinde Bir UygulamaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAJournal of Current Researches on Business and Economics2017Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Open J-Gate, Scientific Indexing Services (SIS), InfoBaseIndex
20Pazarlama Kültürü ve İşletme Performansı İlişkisi: Antalya İli Otel İşletmelerinde Bir UygulamaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAJournal of Current Researches on Social Sciences2017Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Index Copernicus, ResearchBib, Open J-Gate
21Girişimci Yönlülük, İç Girişimcilik ve İşletme Performans İlişkisi: Türkiye Tekstil Sektörü İşletmelerinde Bir AraştırmaPAPATYA NURHAN,PAPATYA GÜRCAN,HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAHacettepe Üniversitesi İİBF Dergisi2016Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
22 infoThe Role of Marketing Capabilities In Innovation Based Competitive Strategies: An Application on Production Businesses In AnkaraDURUKAN TÜLİN,HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAAdvances in Social Sciences Research Journal2016Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Copernicus (IC), Directory of Open Acsess Journal (DOAJ),Open J-Gate
23Sürdürülebilir Rekabet Yönetiminde Marka Değeri ve Marka Güveni: Süleyman Demirel Üniversitesinde Bir UygulamaPAPATYA NURHAN,PAPATYA GÜRCAN,HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRASüleyman Demirel Üniversiitesi İİBF Dergisi2015Uluslararası, Hakemli, Basılı, EBSCO
24”Pazar Yönlülük, Pazarlama Yeteneklerinin Rekabet Avantajı Elde Etmede İhracat Performansı Üzerine Etkileri: Ankara İli İhracat İşletmelerinde Bir UygulamaDURUKAN TÜLİN,HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAKırıkkale Üniversitesi, Ekonomi, İşletme, Siyaset ve Uluslararası İlişkiler Dergisi (JEBPIR)2015Ulusal, Hakemli, Basılı, Endekste taranmıyor
25Fast Food Ürünleri Satın Alan Tüketicilerin Yaşam Tarzlarını Belirlemeye Yönelik Bir UygulamaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAUluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi2013Uluslararası, Hakemli, Basılı, TR DİZİN
26Determination of Interaction Expectations of Consumer With Firm through Social Media: A Field Research with Kırıkkale University StudentsDURUKAN TÜLİN,BOZACI İBRAHİM,HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAInternational Review of Management and Business Research2013Uluslararası, Hakemli, Basılı, International Scientific Indexing (ISI), Index Copernicus (IC), The Global Impact Factor (GIF), Scientific Journal Impact Factor (SJIF)
27Sağlık İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesi ve Hasta Memnuniyeti: İki Özel Hastanede Karşılaştırmalı Bir AraştırmaPAPATYA GÜRCAN,PAPATYA NURHAN,HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAKırıkkale Üniversitiesi Sosyal Bilimler Dergisi2012Ulusal, Hakemli, Basılı, ASOS İndex, Sobiad, Index Copernicus,
28An Investigation of Customer Behaviours in Social MediaDURUKAN TÜLİN,BOZACI İBRAHİM,HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAEuropean Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences2012Uluslararası, Hakemli, Elektronik, EBSCO
29Pazar Yönlülük, Kalite Yönlülük ve İşletme Performans İlişkisi: İlaç Sektöründe Yapılan Bir ÇalışmaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAEge Akademik Bakış Dergisi2011Uluslararası, Hakemli, Basılı, TR DİZİN
30Tacit Knowledge and its Corelation to Innovation and Performance in Obtaining Competitive Advantage: A Study in A Business Operating in The Textile IndustryGÖKMEN AYTAÇ,HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAUluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi2011Uluslararası, Hakemli, Basılı, TR DİZİN
31 infoThe Effect of Knowledge Management, Technological Capability and Innovation on the Enterprise Performance: A Comprehensive Emperical Study of the Turkish Textile SectorGÖKMEN AYTAÇ,HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAJournal of Information Knowledge Management2011Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ESCI
32The Contemporary Concept of E-Government and The Case of Turkey: Possible Challenges and The E-Transformation Turkey ProjectGÖKMEN AYTAÇ,HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAInternational Journal of Emerging and Transition Economies (IJETE)2010Uluslararası, Hakemli, Basılı, Endekste taranmıyor
33Previous Developments and The Current Situation in The Turkish Banking Sector Foreign Entry and Its Reflections on The National Banking IndustryGÖKMEN AYTAÇ,HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAInternational Journal of Economics Finance2009Uluslararası, Hakemli, Elektronik, EBSCO
34Challenge Strategies of Business Competition: Creative Marketing Approach Notes About Developing A Succesfull Organizational ModelHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA,PAŞAOĞLU BAŞ DİDEMLex ET Scientia International Journal2008Uluslararası, Hakemli, Elektronik, EBSCO
35İş/İşletmecilik Dünyasının Yeni Rekabet Avantajı: Entelektüel Sermaye (ES)HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAStandart Ekonomik ve Teknik Dergi2004Ulusal, Hakemli, Basılı, Endekste taranmıyor
36Pazarlamada Yeni Açılım: Birebir Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetiminin DeğerlendirilmesiHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAManas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi2004Uluslararası, Hakemli, Basılı, Academic Resorce Index, Index Copernicus
37İşletmelerde Performans Belirleme Aracı Olarak: Duygusal Zeka (EQ) Kavramının Yeri ve ÖnemiHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAStandart Ekonomik ve Teknik Dergi2003Ulusal, Hakemli, Basılı, Endekste taranmıyor