Kitaplar

Kitap Adı Bölüm Adı Yazarlar Yayın Yeri Yılı Açıklama
1Güncel Gelişmelerle Pazarlama Konular ve Araştırmalar-1Paylaşım Ekonomisi ve PazarlamaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, NALCI MUHAMMET MURATÖzgür Yayınları2023Bilimsel Kitap, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
2Pazarlama Araştırmaları Bir Uygulamalı Yönelim/Marketing Research An Applied OrientationPazarlama Araştırmasına GirişHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, NALCI MUHAMMET MURATPalme Yayınevi2023Kitap Tercümesi, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
3Ekonomi, İdari ve Sosyal Bilimler AraştırmalarıMobil Ticarette Her Yerde Bulunabilme Risk ve Maliyetin Algılanan Değer Üzerindeki Etkisi Bir AraştırmaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRALivre de Lyon2022Bilimsel Kitap, Uluslararası, Basılı+Elektronik, Bölüm(ler)
4İktisadi ve İdari Bilimler Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 5Duygusal Marka Bağlılığı ve Müşteri Memnuniyetinin Belirlenmesi: Bir AraştırmaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAIVPE2022Bilimsel Kitap, Uluslararası, Elektronik, Bölüm(ler)
5Örgütsel Davranış Bilimlerinde Proaktif Yaklaşımlar-2Öğrenme Yönlülük, Girişimci Yönlülük ve Yeniliğin Performans Üzerindeki EtkisiArıcan Canan, HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAİKSAD Publising House2022Bilimsel Kitap, Uluslararası, Elektronik, Bölüm(ler)
6Dijital Çağda İşletmeler ve Veriye Dayalı UygulamalarPazarlama'da Yapay Zeka KullanımıHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, NALCI MUHAMMET MURATİKSAD Publishing House2021Bilimsel Kitap, Uluslararası, Elektronik, Bölüm(ler)
7AYBAK 2021/Mart Genel İşletme ÇalışmalarıEtkileyici Kişi Pazarlaması (Influencer Marketing) Kavramsal Bir İncelemeHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, NALCI MUHAMMET MURATAkademisyen Kitapevi2021Bilimsel Kitap, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
8İktisadi ve İdari Bilimler Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler/2021İşletmelerde Rekabetin Değişen Anatomisi: Girişimci Pazarlama -Tarihsel ve Eleştirel Bir Yaklaşım-HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, NALCI MUHAMMET MURATIVPE2021Bilimsel Kitap, Uluslararası, Elektronik, Bölüm(ler)
9Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuram ve TartışmalarOtel İşletmelerinde Marka Deneyimi, Marka İmajı ve Ürün Özelliklerinin Marka Sadakati Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesiHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, NALCI MUHAMMET MURATGazi Kitapevi2021Bilimsel Kitap, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
10İşletme ve İktisadi Bilimler AraştırmalarıSosyal Girişimlerde PazarlamaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, NALCI MUHAMMET MURATLivre de Lyon2021Bilimsel Kitap, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
11Sürdürülebilir Kalkınma İşletme, Finans ve Ekonomi: Teorik ve Ampirik KatkılarSosyal Medya Pazarlama Yeteneklerinin İşletme Performansı Üzerindeki Etkileri: Antalya Organize Sanayi Bölgesinde Faaliyet Gösteren İşletmeler Üzerine Bir AraştırmaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAİKSAD Publising House2020Araştırma (Tez Hariç) Kitabı, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
12Communication and Business Metaphors Academic EvaluationsThe Effect of Market Orientation on the customer-Based Performance of A Business Evidence From TurkeyHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRASRA Academic Publishing2020Araştırma (Tez Hariç) Kitabı, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
13İktisadi Ve İdari Bilimlerde Güncel AraştırmalarMüşteri Deneyim Boyutlarının Tutum ve Davranışlar Üzerindeki Etkisi Konaklama İşletmelerinde Bir UygulamaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAIVPE2020Araştırma (Tez Hariç) Kitabı, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
14Sosyal Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik ÇalışmalarPazar Yönlülük Girişimci Yönlülük ve Pazarlama Yeteneklerinin İşletme Performansı Üzerindeki Etkisi: Antalya İli Perakendeci İşletmelerinde Bir AraştırmaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAIVPE Yayınevi2019Araştırma (Tez Hariç) Kitabı, Uluslararası, Elektronik, Bölüm(ler)
15Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Çalışmalar-2019/2Marka Yönetim Yetenekleri, Örgüt Kültürü ve Marka Yönetim Süreçlerinin Marka Performansı Üzerindeki Etkisi: Bir AraştırmaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAIVPE Yayınevi2019Araştırma (Tez Hariç) Kitabı, Uluslararası, Elektronik, Bölüm(ler)
16Innovative Approaches in the Business WorldThe Roles of Knowledge Management Strategic Orientation Marketing Capabilities and Innovation on the Business Performance -On the Axis of Resource Based View-HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAHiper Yayın2018Araştırma (Tez Hariç) Kitabı, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
17Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel KonularKurumsal Sosyal Sorumluluk, Çevresel Yönlülük, Yeşil Pazar Yönlülük ve Performans Arasındaki İlişkileri Belirlemeye Yönelik Bir AraştırmaHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRANobel Yayıncılık2018Araştırma (Tez Hariç) Kitabı, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
18Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Akademik Tartışmalar-4Rekabet Stratejilerinin Pazar Yönlülük, Öğrenme Yönlülük Üzerindeki Etkisi ve Örgütsel PerformansHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAGece Kitaplığı2018Araştırma (Tez Hariç) Kitabı, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
19Innovative Approaches in the Business WorldAn Application on the Relationship between Market Orientation Innovation Strategy Innovation Capability and Performance in Providing the Sustainable Competitive AdvantageHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRAHiper Yayın2018Araştırma (Tez Hariç) Kitabı, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
20Innovative Approaches in the Business WorldAn Application on the Relationship between Market Orientation Innovation Strategy Innovation Capability and Performance in Providing the Sustainable Competitive AdvantageHAMŞIOĞLU AHMET BUĞRASRA Academic Publishing2018Araştırma (Tez Hariç) Kitabı, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)
21Innovative Approaches in the Business WorldThe Roles of Knowledge Management Strategic Orientation Marketing Capabilities and Innovation on the Business Performance -On the Axis of Resource Based View-HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRASRA Academic Publishing2018Araştırma (Tez Hariç) Kitabı, Uluslararası, Basılı, Bölüm(ler)