Makaleler

Makale Adı Yazarlar Yayın Yeri Yılı Açıklama
1 infoGirişimci Pazarlama: Kavramsal Bir ÇalışmaDAL NİL ESRA, DAL VEYSELMehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi2016Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ULAKBİM (Ulusal), ASOS INDEX (Ulusal),OAJI (Uluslararası), INDEX COPERNICUS (Uluslararası), EBSCO HOST
2 infoFarklı Kişilik Özelliklerine Sahip Bireylerin Risk Algılarının Tüketici Davranışı Açısından İncelenmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir AraştırmaDAL VEYSEL, EROĞLU AHMET HÜSREVSüleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi2015Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, EBSCO, Türkiye Makaleler Bibliyografyası, ASOS İndeks
3 infoÇocukların Tüketici Olarak Sosyalleşme Sürecinde TV Reklamlarının ve Ailenin Rolü Hakkında Teorik Bir ÇalışmaDAL NİL ESRA, DAL VEYSELMehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi2015Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ULAKBİM (Ulusal), ASOS INDEX (Ulusal),OAJI (Uluslararası), INDEX COPERNICUS (Uluslararası), EBSCO HOST
4 infoKişilik Özellikleri Ve Sosyal Ağ Sitesi Kullanım Alışkanlıkları Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir AraştırmaDAL NİL ESRA, DAL VEYSELMehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi2014Uluslararası, Hakemli, Elektronik, ULAKBİM, ASOS INDEX ,OAJI, INDEX COPERNICUS