Özgeçmiş

KİŞİSEL BİLGİLER

  • Doğum Tarihi : 1984
  • Kan Gurubu : B rh+
  • Birimi : Eğitim Fakültesi
  • Bölümü : Bilgisayar ve Öğr. Tek Eğt.
  • Anabilim Dalı : Bilgisayar ve Öğr. Tek Eğt.
AKADEMİK ÖZGEÇMİŞ

  • Yabancı Dil : İngilizce
  • Önlisans : Web Tasarımı ve Kodlama (Devam ediyor)
  • Lisans : Selçuk Üniversitesi
  • Lisans Fakülte : Eğitim Fakültesi
  • Lisans Bölüm : İlköğretim/Sınıf Öğretmenliği (2007)
  • Y.Lisans : University of Cincinnati
  • Y.Lisans Dal : Curriculum & Instruction/Instructional Design and Technology (2012)
  • Doktora : Middle East Technical University (ODTÜ)
  • Doktora Dal : Computer Education and İnstructional Technology (BÖTE)
  • (Devam ediyor)
ÖZGEÇMİŞ

Özgeçmiş bilgileri girilmemiş.
İLGİ ALANLARI

İlgi alanı girilmemiş

Yayınlar ve Faaliyetler

YAYINLAR

Hakemli dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar dışındaki makale
1- Akbay, T. (2017). Survival of assistant professors in academia: A case study. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 5 (7), 1-16. (2017)
SCI, SSCI ve AHCI dışındaki indeks ve özler tarafından taranan dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar dışındaki makale
1- Baser Gulsoy, V. G., Erol, O. & Akbay, T. (2016). Ortaokul ÖgrencilerininrnBilimsel Epistemolojik Inançlarının FarklıDegiskenlere Göre Incelenmesi. Mehmet Akif ErsoyrnÜniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik)(35), 1-28. (2016)
2- Akbay, T. & Akbay, L. (2016). On the Causal Relationships between AcademicrnAchievement and Its Leading Factors: A SEM Study. Journal of European Education, 6(2), 122-135. (2016)
3- Akbay, T., & Akbay L. (2017). Examining the Causal Effects of the Two Predominant Factors on Critical Thinking Disposition: A Multiple Group SEM. Annals of the „Constantin Brâncuși” University of Târgu Jiu, Letter and Social Science Series, 2, 196-205. (2017)
4- Akbay, T., Akbay, L., & Başer Gülsoy, V. G. (2018). Causal Effect of Two Predominant Factors on Critical Thinking Disposition. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 45, 88-104. (2018)
Uluslararası kongre, sempozyum, panel gibi bilimsel toplantılarda sunularak, programda yer alan, tam metin olarak yayımlanan bildiri
1- Akbay, T., & Akbay L. (2017). Examining the Causal Effects of the Two Predominant Factors on Critical Thinking Disposition: A Multiple Group SEM. 4th International Conference on Humanities and Educational Reseach. İstanbul: Maltepe University. (2017)
Uluslararası kongre, sempozyum, panel gibi bilimsel toplantılarda sunularak, programda yer alan, özet metin olarak yayımlanan bildiri
1- Akbay, T., Polat, H., & Türkmen, G. (2015). Influential Factors on Academic Achievement of Pre-service Teachers: An SEM Model. II nd International Eurasian Educational Research Congress. 08-10 June 2015. Ankara: Hacettepe University (2015)
2- Baser Gülsoy, V. G., Akbay, T., & Akbay, L. (2015) Two Predominant Causal Latent Variables Effecting Critical Thinking Disposition: An SEM Model. II nd International Eurasian Educational Research Congress. 08-10 June 2015. Ankara: Hacettepe University (2015)
3- Baser Gülsoy, V. G., Sezgin, S., & Akbay, T. (2014).Ögretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlıgı Özyeterlik Inançlarının Çesitli Degiskenler Açısından Incelenmesi. 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu. 18-20 Eylül 2014. Edirne: Trakya Üniversitesi (2014)
4- Baser Gülsoy, V. G., Sezgin, S., & Akbay, T. (2014). Böte Bölümü Ögretmen Adaylarının Üst Bilissel Farkındalık Düzeylerinin Çesitli Degiskenler Açısından Incelenmesi. 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu. 18-20 Eylül 2014. Edirne: Trakya Üniversitesi (2014)
5- Baser Gülsoy, V. G., Akbay, T., & Sezgin, S. (2014). Augmented Reality Applications in Education. 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium. 18-20 September 2014. Edirne: Trakya University (2014)
6- Baser Gülsoy, V. G., Akbay, T., & Sezgin, S. (2014). BÖTE Ögrencilerinin 21 YY Becerileri Algılarının Kelime iliskilentirme Testi Yoluyla Saptanması. 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu. 18-20 Eylül 2014. Edirne: Trakya Üniversitesi (2014)
7- Akbay, T., & Akbay L. (2017). Examining the Causal Effects of the Two Predominant Factors on Critical Thinking Disposition: A Multiple Group SEM. 4th International Conference on Humanities and Educational Reseach. İstanbul: Maltepe University. (2017)
8- Can, G. Battal, A., İlçi, A., Alkış, A., Akbay, T., Kilis, S., & Arslan, O. (2018, April). The Design of Academic Writing Groups for EFL Postgraduate Students. Education, Society & Reform Research Conference. 6-7 April 2018. Ankara (2018)
9- Akbay, L., Akbay, T., & Erol, O. (2018). Illegitimate use of ANOVA as a surragate for MANOVA and/or DDA. 27th International Conference on Eduucational Sciences. 18-22 April, Antalya/Turkey (2018)
10- Akbay, T., Erol, O., & Akbay, L. (2018). Cost of Performing a Test: Traditional vs Computerized. 27th International Conference on Eduucational Sciences. 18-22 April, Antalya/Turkey (2018)

EDİTÖRLÜK


HAKEMLİK


İDARİ GÖREV ve TOPLUMSAL KATKILAR

Merkez müdür yardımcılığı, bölüm başkan yardımcılığı, anabilim/anasanat dalı başkanlığı
1- Çocuk Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcılığı (Yıl:2015)
2- Çocuk Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcılığı (Yıl:2016)
3- Çocuk Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcılığı (Yıl:2017)
4- Çocuk Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcılığı (Yıl:2018)
Üniversitemiz ev sahipliğinde gerçekleştirilmiş bilimsel etkinlerde (kongre, sempozyum, panel, vb.) düzenleme kurulu üyeliği
1- Düzenleme Kurulu Üyeliği: Eğitim Araştırmalarında Metot ve Analiz Sempozyumu. 23-24 Kasım 2017. Burdur: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi. (Yıl:2017)

SANAT ve TASARIM ETKİNLİKLERİ


DİĞER

Ulusal sempozyum, kongre, kurs (workshop) düzenlenmesi gibi etkinliklerde görev almak
1- Şen, S., & Akbay, T. (2017). Meta-analiz Uygulamaları Çalıştayı. Eğitim Araştırmalarında Metot ve Analiz Sempozyumu. 23-24 Kasım 2017. Burdur: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi (2017)
2- Eğitim Araştırmalarında Metot ve Analiz Sempozyumu Düzenleme Kurulu Üyeliği. 23-24 Kasım 2017. Burdur: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi. (2017)

Makaleler, Yazılar

Kullanıcı herhangi bir makale, yazı paylaşmamış.

Dosyalar

Eklenmiş dosya bulunmamaktadır.

Fotoğraflar

Fotoğraf Eklenmemiş.

Duyurular

Herhangi bir duyuru bulunmamaktadır.

Dersler

Önlisans


Lisans


Lisanüstü

İletişim

İLETİŞİM FORMU ve BİLGİLERİ

Telefon 4105
Email tuncerakbay(at)mehmetakif.edu.tr
Adres


Ad Soyad   
Eposta  
Yorum  
4 + 4 = ?    İşlemin sonucunu giriniz.